,,Čo myslíte že budeme dnes robiť?" spýtala sa nadšene Carina, keď sme kráčali smerom k stajniam. Mali sme prvú tohtoročnú hodinu jazdectva. Našu triedu učí Nick. Mám pocit že toto celé zariadil môj otec. Nicka mi pridelil ako osobného trénera, moju triedu trénuje Nick a aj A Team trénuje Nick. Zaujímavé.,,Neviem, no ja vás opúšťam," povedala som.
,,Chceš sa uliať hneď z prvej hodiny jazdectva?" zasmial sa Diego.
,,A čo by som s vami robila? Pokiaľ viem, učíte sa na metrových skokoch," zasmiala som sa a odpochodovala do stajne trénerov za Nickom. No cestou som zbadala, ako si môj čiernovlasý spolusediaci vykračuje do menšej stajne, kde som zatiaľ nebola ani ja. Zvedavosť mi nedala a následovala som ho.
Vstúpila som do stajne a zbadala som westernové sedlá a uzdečky. V boxoch bolo naozaj málo koní. Zbadala som jedného westernového painta a malého poníka, ktorý mu zrejme robil spoločnosť. No môjho spolusediaceho som nevidela.
,,Vtáčik!" zakričala som na Ravena. ,,Snáď si nám neuletel."
,,Nekrič," zamrmlal, keď sa pri mne zázračne objavil. ,,A nevolaj ma tak."
,,No tak pardón, ale keď máš meno po vtákovi," zamumlala som a ďalej si prezerala stajňu.
,,Čo tu robíš?" odmerane sa spýtal.
,,Nevedela som, že môj tatko dovolil mať na jeho hlavnom pozemku westernové kone," zamračila som sa. Toto nevie ani verejnosť. U matky sme mali zopár westernových koní, no museli sme ich mať pekne ukryté pred verejnosťou. Falkenstein je prevažne parkúrová stajňa s občastnou drezúrou, military alebo voltížou.
,,Nesmieš to nikomu povedať," výhražne sa namňa pozrel Raven.
,,Prečo? Vieš si predstaviť aký problém by som spôsobila môjmu otcovi? Chceš ma ukrátiť o takú radosť?" naoko sklamane som sa ho spýtala.
,,Tieto kone tu, sú moje," povedal a ukázal na koňa a krpatého poníka. Na to som sa prudko rozosmiala.
,,Chceš povedať že ti môj otec dovolil doniesť si na jeho ranč westernového koňa a poníka a ešte k tomu aj postaviť vlastnú stajňu, jazdiareň a výbeh?" smiala som sa.
,,Áno," povedal s absolútne vážnou tvárou. Prestala som sa smiať a civela som na neho.
,,Sotva dovolil doniesť si vlastné kone mne alebo Noahovi. Čiže buď si môj stratený brat alebo máš veľmi bohatého tatka, ktorý sa kamaráti s tým mojim," povedala som a pozrela sa na neho. On sa namňa chvíľu pozeral a nič nepovedal.
,,Mali by sme ísť na hodinu," povedal chladne.
,,Si naozaj zvláštny," zamrmlala som. ,,Aspoň mi povedz, prečo si na jazdeckej akadémii tu, kde sa učí anglia keď máš zjavne rád western."
,,Môj otec mi to vybavil," zamrmlal a tým sa naša konverzácia skončila. Iba som nad ním pokrútila hlavou a išla teraz už naozaj hľadať Nicka.
________________________
,,Čo máme dnes v pláne, pán tréner?" provokatívne som sa spýtala Nicka. Oprela som sa o box, a pozerala sa ako on čistí svojho koňa.
,,Louisa," zasmial sa. ,,No, čo s tebou už len spravím?"
,,Necháš ma kľudne žiť môj život s stretneme sa na tréningu A Teamu?" s prosebným pohľadom som sa na neho pozrela.
,,A čo keby si zobrala Hiltona na dnešnú hodinu? Budeme skákať len nejaké menšie skoky," navrhol.
,,Fajn, ale netrénuj ma," vzdychla som si.
YOU ARE READING
*Zaseknutá v minulosti*
Romance17-ročnej Louise pripravil život peknú ranu. Zomrel jej brat. Jej rodičia sa rozhodnú, že bude lepšie ak sa Louisa presťahuje k jej otcovi. To však neprebehne bez problémov. Jej otec je totiž majiteľ najväčšej stajne a jazdeckej akadémie na svete...