Tak. A bol tu deň pretekov. Týždeň ušiel strašne rýchlo a postupom času som si aj ja začala pomaly uvedomovať, že ísť s Hiltonom na najvyššiu hlavnú súťaž asi nebol najlepší nápad.Predvčerom som ho ešte pustila vybehať do haly, kde skočil aj oxer výšky 140 cm. Problémom bolo, že na dnešných pretekoch musel skočiť 160 cm s jazdcom. Robil naozaj veľké pokroky, no neviem, či je vhodné aby ich robil až tak rýchlo. Keď dnešok prežijeme, dám mu minimálne týždeň voľno.
Celý tento deň boli od rána preteky. Prišli aj kone z iných stajní a ja som musela dávať aj pozor na Carinu s Daisy, ktoré išli parkúr výšky 90 cm. Nakoniec sa umiestnili piate z 36 jazdcov, čo bolo super.
,,Ďakujem, Louisa. Keby si nám nepomohla s tréningami, nikdy by sme tento parkúr ani nedokončili," poďakovala sa mi Carina, keď sme spolu odsedlávali Daisy.
,,Nemáš začo, no hlavnú chválu smeruj sebe a Daisy, ja som vás len mierne nasmerovala tým správnym smerom," usmiala som sa na ňu.
Carina nebola jediná, ktorá dnes potrebovala moju pomoc. Počas pretekov výšky 90 cm som musela pomáhať aj Liamovi a Ethanovi. Dopadli celkom dobre. Diego celé preteky komentoval, čiže on nepretekal.
Najviac som bola zvedavá na Noaha a Chasea, ktorí skákali 120 cm. Nakoniec to dopadlo tiež celkom dobre, keďže Chase bol zjavne dobrý kôň a veľakrát ho na parkúre zachránil. Ku koncu aj vyhrali druhé miesto, načo ho hneď obklopili novinári.
,,Louisa! Poď, ideme si už pripraviť kone," zavolala namňa Catania. Vzdychla som si. Už prišiel tej čas, kedy pôjdeme my.
Kráčala som sama do stajne, celá nervózna. Toto bolo asi prvý raz za celý deň, čo som ostala sama.
Začala som culíkovať Hiltona. Keď som mu hrivu dokončila, k boxu prišiel Raven.
,,To ti trvalo," zamrmlala som. Nemala som zrovna najlepšiu náladu.
,,Celý deň si bola obklopená ľudmi, nemal som sa ako k tebe dostať," povedal.
,,Ľudia asi nie sú tvoji najlepší priatelia, čo?" pousmiala som sa.
,,Bingo," zasmial sa a kopal si kameňom po stajni.
,,Bojím sa," priznala som. Raven sa namňa pozrel.
,,Ak to niekto dá, tak si to ty," povedal.
,,Dúfam," povzdychla som si.
,,Ako je na tom tvoja noha?" spýtal sa.
,,Už lepšie," zaklamala som.
,,Pozri, aj keby ste ten parkúr nedokončili, nič sa nedeje."
,,Nepoznáš môjho otca," vzdychla som.
,,Poznám," zamrmlal takmer nepočuteľne.
,,Čo?" nechápala som.
,,Nič. Hlavne sa uvoľni a všetko dobre dopadne," pousmial sa namňa.
Z hlboka som sa nadýchla a vyšla s Hiltonom zo stajne. Raven išiel pri nás a nebol veľmi nadšený, keď sa k nám pridal Noah.
,,Johnsnová," oslovil ma a keď zbadal Ravena, len zamrmlal niečo v zmysle: ,ahoj cudzí človek.'
,,Už si dokončil svoje interview?" spýtala som sa ho celkom hnustne. Ešte stále som nevedela, ako sa k nemu mám chovať po tej žiarlivej chvíľke s Carterom.
,,Haha," prevrátil očami. ,,Chcel som s tebou len prehodiť pár posledných slov, predtým ako sa zabiješ."
,,Ona sa nezabije," zavrčal naňho Raven.
VOUS LISEZ
*Zaseknutá v minulosti*
Roman d'amour17-ročnej Louise pripravil život peknú ranu. Zomrel jej brat. Jej rodičia sa rozhodnú, že bude lepšie ak sa Louisa presťahuje k jej otcovi. To však neprebehne bez problémov. Jej otec je totiž majiteľ najväčšej stajne a jazdeckej akadémie na svete...