Na druhý deň ráno som sa zobudila na uškriekaný hlas Cariny.,,Tu sú!" zakričala Carina. Oči som sa pomaly snažila otvoriť , no ostré svetlo mi príjemné veľmi nebolo. Hlava ma bolela rovnako, ako celé telo. Spala som v sede na tráve a hlavu som mala opretú o niečo mäkké. Keď sa mi konečne podarilo otvoriť oči, zistila som, že to niečo mäkké bolo Noahove rameno. Skvelé. Obaja sme sa akosi opierali o seba navzájom a za sebou sme mali strom.
Vzdychla som si a snažila sa postaviť na vlastné nohy. Noah konečne otvoril oči tiež. Vyzeral rovnako zničene ako ja. Kone vo výbehoch už boli hore. Naša partia ľudí k nám kráčala. Toto bude zaujímavé.
,,Nepozabíjali ste sa navzájom?" uškrnul sa na nás Liam.
,,Takmer," zamrmlala som, celá rozospatá. Carina a Catania sa namňa pozerali pohľadom "chceme počuť všetky detaily" a Stacey sa samozrejme mračila.
,,Veľa ste toho zmeškali," zasmial sa Ethan.
,,Čo také?" zívol si Noah stojaci vedľa mňa.
,,No, vznikli tu nové páriky," uškŕňal sa Ethan a pozrel sa na Carinu a Diega, ktorí sa začervenali.
,,Nečakane," ironicky som povedala, no usmiala som sa.
,,Dokonca aj tuto veľký brat, nechal svoju sestru žiť," povedal Liam.
,,Radšej sa nebudem pýtať, kde ste spali vy dvaja so Stacey," poznamenala som. Liam, Ethan a Stacey mi nejako nevychádzali.
,,Ja by som sa spýtal na teba a Noaha," uškrnul sa prezmenu Diego.
,,Nie je sa načo pýtať," mykol Noah plecami.
,,Nebodaj ste zakopali vojnovú sekeru?" spýtala sa Carina.
,,Uvidíme," uškrnula som sa. ,,Nemali by sme už ísť?" navrhla som.
,,Mali by sme. Zajtra píšeme dosť pisomiek a ja som sa do tých papierov ešte ani nepozrela," zastonala Catania.
_____________________________
Zbalili sme stany, rozobrali výbehy a nasedlali kone. Trvalo nám to viac ako hodinu, keďže všetkých boleli hlavy a najradšej by ešte spali. Niektorí si dali aj raňajky, no ja som nemala zrovna najväčšiu chuť na jedlo.
Nasadli sme na kone a krokom sa vybrali za Diegom.
,,Počúvajte, nepoznáte niekto kratšiu cestu domov? Potrebovala by som naozaj byť na intráku čo najskôr," spýtala sa Catania.
,,Jednu rýchlejšiu cestu poznám, no sú tam dosť náročné skoky," povedal Noah.
,,Ja to risknem, som predsa v A Teame," povedala.
,,Kto pôjde tiež?" spýtal sa Noah.
,,A Team sa hlási," ohlásil sa Lucas s Casperom.
,,Idem aj ja," ozvala som sa.
,,Nezabite sa," poznamenal pochybovačne Diego.
,,Neboj, sme predsa v A Teame," upokojil ho Lucas.
,,Nemyslím vás," povedal a pozrel sa na Noaha. ,,Máš Chasea len týždeň a sotva si na ňom skákal meter. Si si istý že s ním chceš ísť tou trasou?"
,,Niesom zas úplne ľavý," prevrátil očami. ,,Za mnou," rázne povedal a ja som ešte vrhla neistý úsmev na ostatných a následovala Noaha s Chaseom.
YOU ARE READING
*Zaseknutá v minulosti*
Romance17-ročnej Louise pripravil život peknú ranu. Zomrel jej brat. Jej rodičia sa rozhodnú, že bude lepšie ak sa Louisa presťahuje k jej otcovi. To však neprebehne bez problémov. Jej otec je totiž majiteľ najväčšej stajne a jazdeckej akadémie na svete...