Sedela som na nepohodlnej pohovke a vedľa mňa sedel Jake. Oproti nám sedel na stoličke Bloom, ktorý mi dával veľmi úžasné otázky.,,Ako sa ti darí, Louisa?" spýtal sa Bloom veľmi múdru otázku. Občas premýšľam, či nie je náhodou ten človek slepý.
,,Som na psychiatrii, v ktorej zomrel môj brat a môj otec ma vyhlásil za šialenú. Pred pár dňami som však zistila, že mám ešte jedného nevlastného brata, ktorého matka je mŕtva kvôli nášmu otcovi. Je mi skvelo. Vy sa máte ako?" ironicky som sa na neho usmiala. ,,A ešte niečo, mám v hlave neustále môjho mŕtveho brata, ale inak mi je super."
,,Prečo si si toto všetko držala v sebe? Možno keby si sa niekomu vyrozprávala, neskončila by si tu," povedal.
,,Vau. Vy ste naozaj nahovno psychológ," skonštatovala som. ,,Alebo mám povedať psychiater?" nadvihla som obočie.
,,Povedzme že som niekto, komu sa môžeš vyrozprávať."
,,Ja rozprávam, ak ste si nevšimli," oznámila som mu.
,,Bloom nebol nikdy najlepším psychológom, nič si z toho nerob," uchechtol sa Jake, ktorý sedel uvoľnene vedľa mňa.
,,Vy ste mali na starosti aj Jakea, však?" rýchlo som sa spýtala.
Bloom sa zamračil. ,,To je ale rýchla zmena témy," skonštatoval. ,,Nemôžem hovoriť mená svojich pacientov."
,,Choďte doriti. Jake je mŕtvy. Myslím, že ho to už nebude trápiť, kto to vie," prevrátila som očami.
,,Nehovorila si, že je v tvojej hlave?" nadvihol Bloom obočie.
,,Tak chodil na sedenia s vami, alebo nie?" prerušila som ho.
Zaváhal a po chvíľke ticha nakoniec odpovedal. ,,Áno."
,,Veľká novinka," ironicky zamrmlal Jake. ,,To si snáď vedela."
,,Vedela som to," zamrmlala som skôr pre seba, ako pre Blooma alebo Jakea. ,,Zjavne mu tie vaše rozhovory veľmi nepomohli."
,,V jeho prípade som zlyhal," priznal Bloom.
,,Nekecaj, Sherlock," prevrátil očami Jake.
,,To Vám nikdy nepovedal, aká zvrátená naša rodina je?" nechápala som.
,,Povedal," vydýchol Bloom. ,,No úprimne, nikdy som to nebral vážne. Nemyslel som, že Anthony je zlý človek. A stále si to nemyslím."
,,Ako to môžete povedať?!" vykríkla som. ,,Potom, ako sa jeho vlastný syn zabil kvôli nemu?!"
,,Anthony je človek, ktorý spravil zlé skutky. To z neho však nemusí robiť zlého človeka," v kľude povedal.
,,Vážne Vám musí pekne platiť, keď ste schopný povedať toto," zamrmlala som.
,,Ty si snáď v živote nespravila zlé skutky, Louisa?" spýtal sa ma.
,,Nikoho som nezabila," zavrčala som na neho.
,,Musíš pochopiť, že nie všetko, čo sa hovorí je pravda," povedal.
,,Chcete mi povedať, že môj otec nikoho nezabil, neznásilnil a ja nemám nevlastného brata?" nadvihla som obočie.
,,Chcem, aby si vedela rozoznať realitu od výmyslov tvojej hlavy."
,,Začínate hovoríť ako môj otec," prevrátila som očami.
YOU ARE READING
*Zaseknutá v minulosti*
Romance17-ročnej Louise pripravil život peknú ranu. Zomrel jej brat. Jej rodičia sa rozhodnú, že bude lepšie ak sa Louisa presťahuje k jej otcovi. To však neprebehne bez problémov. Jej otec je totiž majiteľ najväčšej stajne a jazdeckej akadémie na svete...