Kapitola 5: Svetový mier a jednorožec

1.3K 90 1
                                    


,,Musíš jej dávať viac holene," hovorila som Carine, keď sedela na tvrdohlavej poníčke Daisy a ja som ju trénovala. ,,Používaš len ruku, musíš to vyrovnať do rovnováhy a použiť rovnako silnú holeň."

Trénovala som ju cez vysielačku, ktorú mala Carina pripevnenú na zadnej strane rajtok.

V tom ku mne prišiel Diego a oprel sa o jazdiareň, rovnako ako ja.

,,Ako Vám to ide, pani trénerka?" spýtal sa jeho typickým úškrnom.

,,Nie je to až také zlé," pousmiala som sa na neho ale stále som mala oči na Carine a Daisy.

,,Dnes jej fajnovo šľape, si dobrá," pochválil ma.

,,Budem sa červenať," zasmiala som sa a Diego somnou. ,,Dobre Carina, poď na malý kruh a postupne si ho zmenšuj a zmenšuj, až bude čo najmenší. Tým si ju trochu poohýbaš," povedala som jej do vysielačky. Carina ma posluchla a nasmerovala Daisy na malý kruh.

,,Vieš že dnes už má prísť väčšina študentov, na čele s Noahom?" spýtal sa ma Diego.

,,Noah je ten bývalý jazdec Hiltona?" spýtala som sa nie zrovna nadšene.

,,Hej. No on o tom, že je bývalý ešte nevie," oznámil mi.

,,Zistí," uškrnula som sa. Nenechám sa predsa šikanovať nejakým debilom.

,,To je moje dievča," doberal si ma Diego.

,,Poď mi radšej pomôcť so stavaním skokov," pokrútila som nad ním hlavou a vybrala sa smerom ku Carine a Daisy.

______________________

Po tréningu Cariny som išla do našej stajne, kde ma už v boxe čakal Hilton. Vedľa mňa cupital Tiger.

Celý čas odkedy som ho spolu s Mambom zobrala z tej rozpadajúcej sa stajne boli vo veľkom trávnatom výbehu a včera som ich zobrala trocha vybehať na lonžku. Hilton bol zo začiatku pekný kvietok, no nakoniec šlapal celkom pekne.

No Mambo bol natom horšie. Poťahal ma skoro po celej jazdiarni a staval sa na zadné, nakoniec som ho pustila vybehať a asi hodinu som ho len pozorovala, kým ku mne neprišiel sám. Snažila som sa aby pochopil, že zožrať ho nechcem.

Keď som osedlala a nauzdila Hiltona, vyšli sme spoločne zo stajne a zamierili na menšiu jazdiareň. Falkenstein mal veľa jazdiarní, keďže na škole bolo veľa tried a všetky by sa na jednu jazdiareň nezmestili.

Nasadla som na neho už pred stajňou. Začali sem už prichádzať študenti z rôznych miest. Väčšina mierila na internát, ktorý sa nachádzal hneď vedľa akadémie.

Prešli sme celkom rušnou uličkou, kde sa namňa pozeralo snáď milión zvedavých pohľadov. To už všetci vedia že tento rok študujem tu?

Hilton sa celkom vystrašene pozeral, prečo je okolo neho tak veľa ľudí a ruchu. Tiger vedľa nás majestátne pobehoval a užíval si všetky tie pohľady.

Keď sme prešli uličkou slávy, prišli sme do menšej jazdiarne. A tam ma čakalo ďalšie ,milé' prekvapenie. Na tribúnach vedľa jazdiarne som mala obecenstvo, zložené z partie troch z asi piatich chalanov a dvoch dievčat. Vyzerali ako tí typický školský machri.

Keď som vstúpila na jazdiareň, celá partia otočila pohľady namňa. Niektoré pohľady neboli zrovna prívetivé. Obzvlášť jeden chalan sa namňa pozeral akoby som mu zjedla večeru.

Tiger si ľahol pri začiatok jazdiarne do tieňa a ja som začala kráčať s Hiltonom po jazdiarni.

,,Dobrý chlapec," pochválila som ho, keď prešiel okolo veľkého bubáka v podobe temného rohu jazdiarne. Neustále sa na niečo pozeral. Bude s ním ešte veľa práce, no môžem už teraz povedať, že také hrozné ako to bolo s Mystery to nebude.

*Zaseknutá v minulosti*Where stories live. Discover now