Prišla som do domu a zbalila si legíny a tričko na spanie, vodu a nejaké jedlo. S hľadaním stanu, som mala menšie problémy. Keďže tí idioti bývajú na internáte, musela som nájsť aj stany pre nich. Ani som nedúfala, že ich nájdem, no nakoniec som našla rovno 3 stany. Problémom bolo, že som nevedela či sa do troch stanov zmestíme desiati ľudia.Keď som bola zbalená, niekto mi zaklopal na dvere. Bol to Diego, ktorý mi prišiel pomôcť s vecami.
,,Našla si stany navyše?" spýtal sa.
,,Áno, ale len 3. Budeme v nich nasáčkovaní ako sardinky," odpovedala som.
,,To nevadí, máme sa radi, no nie?" uškrnul sa. Kráčali sme smerom k stajniam.
,,Myslím, že Stacey bude priam nadšená. Bude mať možnosť ma v kľude zavraždiť," povedala som.
,,To hej," zasmial sa Diego. Položil stany na veľkú kopu, kde už ostatní dali jedlo a pásky na provizórnu ohradu pre kone. ,,Na ktorom koňovi ideš?" spýtal sa.
,,No, Mamba a Hiltona zobrať nemôžem, keďže sú to žrebce. Asi zoberiem Kaskádu, tá je mierumilovná a Mystery to jednu noc bez nej prežije."
,,A čo Tiger?"
,,Bude zatiaľ u Logana," odpovedala som. ,,Idem už radšej nasedlať," poznamenala som, keď som uvidela ako ostatní už majú svoje kone aj nasedlané. Diego sa taktiež spamätal a utekal do druhej stajne pre jeho koňa. Teda koňa môjho otca, ale čo už. Pochybujem, že vôbec vie, že ideme niekde preč na celý deň.
Zobrala som Kaskádu z výbehu a nauzdila ju. Pod sedlo som dala podsedlovku s taškami na bokoch a napchala tam veci, ktoré som si zbalila.
Na túto noc som sa veľmi netešila. Stále som mala náladu na bode mrazu kvôli tomu, čo sa stalo pri Jakeovom hrobe a stráviť celý deň a noc so Stacey a Noahom sa mi tiež veľmi nepáčilo. No potrebovala som sa dostať aspoň nachvíľu mimo Falkensteinu. Keď prídem späť, musím sa porozprávať aj s Ravenom. Ale musím si ešte premyslieť, čo mu vôbec poviem.
Vyšla som s Kaskádou zo stajne a zbadala, ako chalani berú stany na svoje kone. Dokonca aj Noah niečo vyložil na svojho koňa Chasea. Zdal sa mi nejaký iný. Bol takmer zamĺknuty a dokonca aj ignoroval Stacey.
Keď sme všetci vysadli na kone, mohli sme vyraziť.
,,Vie niekto aj kam presne ideme?" spýtala som sa, keď už sme išli lesnou cestičkou za sebou. Predomnou bol Ethan s Lennou za mnou Carina s Daisy.
,,Diego vraj vie," zakričal mi Ethan naspäť. Diego bol pravdepodobne úplne prvý, čiže som momentálne musela veriť životom práve jemu.
,,Keď sa stratíme, zabijem ho," zamrmlala som si pre seba a už bola radšej ticho. Nechcela som, aby sa moja negatívna energia odrazila aj na ostatných, to by sme sa asi všetci navzájom povraždili. A nie iba Stacey mňa.
______________________
Po viac ako hodinovej ceste sme konečne dorazili na stredne veľkú lúku, ktorá bola obklopená stromami. Zosadli sme z koní a dali sme sa do stavania výbehov a stanov.
Casper, Lucas a Diego sa dali do stavania stanov, zatiaľ čo Noah, Liam a Ethan do výbehov. Ja, Stacey, Catania a Carina sme zatiaľ strážili kone, ktoré sme odsedlali.
,,Čo tu budeme vlastne robiť?" spýtala som sa.
,,Niektorí z nás, ktorí na to majú gule budú piť," vyhlásila hrdo Stacey.
BINABASA MO ANG
*Zaseknutá v minulosti*
Romance17-ročnej Louise pripravil život peknú ranu. Zomrel jej brat. Jej rodičia sa rozhodnú, že bude lepšie ak sa Louisa presťahuje k jej otcovi. To však neprebehne bez problémov. Jej otec je totiž majiteľ najväčšej stajne a jazdeckej akadémie na svete...