Kapitola 46: Louisa Johnsnová

951 66 11
                                    




Nico

Už sú to dva týždne, čo som sa presťahoval do amerického Falkensteinu za mojou podarenou rodinkou. Noah, mama a otec mi síce chýbali, no už som si zvykol na samostatný život bez ich vplyvu v Austrálii.

Otec ma sem dotiahol, keďže môj milovaný mladší brat začal robiť zase neplechu. Noah nikdy nepatril medzi bezproblémové deti našej rodiny. Vraj ho opustila frajerka a on teraz nevedel čo od dobroty.

A tak som ja, ako poslušný starší brat, musel prísť hasiť Noahov neporiadok a nechať všetok biznis v Austrálii. Kariéra sa mi už začínala celkom dobre rozbiehať, no aj tak som musel letieť cez dva kontinenty, aby som prišiel sem. Do Ameriky.

Za tých 14 dní som sa dozvedel, že u nás v Austrálii je pekná nuda, oproti tomu, čo majú tu.

Veľkému Anthonym Johnsnovi sa škandály valia každodenne na hlavu. Prvý syn sa mu zabil, druhý je bastard a jediná dcéra mu zdrhla. Ja sám ho radšej obchádzam veľkou obkľukou.

A Falkenstein? No tak to je veľká pohroma. Polovica študentov zo školy radšej odišla a morálka je teda dosť nahovno. Nečudujem sa, že všetci, na čele s mojím milovaným bratom, majú depku.

Och áno, môj milovaný brat. Všetci sa prekvapene pozerajú, že Noah má brata. Úprimne som ho nevidel dobré dva roky. Naposledy som ho videl len na nejakej firemnej akcii, kde sme sa ani nepozdravili. Preto by som sa nedivil, že radšej prehlási, že je jedináčik, než sa kumne priznať.

Môj príchod ho veľmi nenadchol, no otec verí, že si k sebe znova nájdeme cestu. Nikdy sme sa spolu veľmi nebavili. Vždy sme len súperili o otcovu priazeň a o to, kto zdedí firmu Rolex.

Noah sa vždy snažil dokázať, že je lepší ako ja. No niesom si istý, či mu to niekedy aj vyšlo. Otec ako s dospelým narábal vždy len somnou a Noaha brával len na firemné akcie. Videl v ňom len okrasu po svojom boku a niekoho, kto by mohol byť potencionálnym manželom Louisi Johnsnovej a tak spojiť Rolex a Falkenstein. No v poslednej dobe to bolo skôr tak, že ja som si to dievča mal vziať a Noahovi by tak nezostalo nič, okrem mena.

Pokrútil som hlavou. Louisa Johnsnová je preč a pravdepodobne sa už nikdy nevráti. Mám pocit, že Noah ju mal viac ako rád. A to som u neho ešte nikdy nevidel. Bol to vždy kurevník prvého stupňa. A v tom sme boli my dvaja podobní.


Po firemnej schôdzke s mojím otcom a ostatnými dôležitými ľuďmi, som kráčal na lúku, kde bol malý hrob.

Sadol som si na lavičku a pozrel sa na meno toho slávneho človeka, ktorý prekrútil celý Falkenstein naruby.

Jake Michael Johnson.

Premýšľal som nad tým, prečo tento človek urobil to, čo urobil. Ako mohol opustiť svoju sestru, ktorá ho milovala? Ani ja by som to Noahovi nespravil a to viem, že ma neznáša.

Ľudia rozprávali veľa príbehov a slávnom Jakeovi, no každý hovoril niečo iné. Niekto hovoril, že spáchal samovraždu, niekto že ho zavraždil vlastný otec a dokonca som sa stretol aj s tým, že ho k tomu prinútila Louisa Johnsnová. No v čom bola pravda, vedel len Jake. Preto som odmietal veriť rečiam. Ľudia by mali nechať toho človeka konečne odpočívať. Už to bude skoro rok od jeho smrti. Ak vôbec je mŕtvy.

Moje myšlienky prerušili blížiace sa konské kroky. Obrátil som sa a to, čo som zbadal, mi vyrazilo dych.

Predomnou stál obrovský frízsky kôň. V jeho sedle sedelo asi 18-ročné dievča s čiernymi vlasmi, oblečením a dokonca aj očami. Nebolo na nich nič iné, než čierna. Ak som hľadal inú farbu, nenašiel som.

*Zaseknutá v minulosti*Where stories live. Discover now