Το επόμενο πρωί βρήκε την Έμα ξαπλωμένη στον καναπέ χωμένη στην αγκαλιά του Μπεν.Τη κρατούσε σφιχτά όλο το βράδυ και μόλις ξύπνησε, συνειδητοποίησε ότι δεν άξιζε να τον χάσει για κανένα λόγο.Ούτε καν για τον Πίτερ. Γύρισε το κεφάλι της προς το μέρος του και τον φίλησε απαλά.
"Καλημέρα" τού ψιθύρισε.
Εκείνος άνοιξε αργά τα μάτια του και την κοίταξε. Ύστερα τη φίλησε κι αυτός.
"Καλημέρα" είπε.
Εκείνη τον κοίταξε για λίγο και έσυρε το δάχτυλο της από τις ρίζες των μαλλιών του μέχρι τα χείλη του.
"Μπεν πρέπει να ετοιμαστώ" είπε, ακουμπώντας το μάγουλό της στο στέρνο του.
"Εντάξει. Πήγαινε και θα φτιάξω καφέ."
Εκείνη σηκώθηκε από τον καναπέ και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιό της. Άνοιξε την ντουλάπα της και έβγαλε το μπορντό της τζιν και ένα μπεζ πουλόβερ. Αφού ντύθηκε, φόρεσε τα creepers της και μπήκε στο μπάνιο. Άπλωσε ενυδατική στο πρόσωπο της, έβαλε λίγο σκούρο κόκκινο κραγιόν και χτένισε τα μαλλιά της. Μπήκε ξανά στο δωμάτιό της και πήρε τη μαύρη τσάντα ταχυδρόμου. Πήγε στην κουζίνα και προσγειώθηκε στην ξύλινη καρέκλα.
"Ο καφές σου." είπε ο Μπεν και της έδωσε ένα φλυτζάνι με καπουτσίνο.
"Ευχαριστώ. Μού πιάνεις την κανέλα;"
"Ναι. Ορίστε."
Αφού έριξε λίγη κανέλα από πάνω, κοίταξε το ρολόι της. Κόντευε 9 και το πρώτο μάθημα ήταν στις 9:10. Ήπιε λίγο από τον καφέ της και σηκώθηκε από την καρέκλα, αρπάζοντας παράλληλα την τσάντα της.
"Θα τα πούμε μετά Μπεν. Θα αργήσω." είπε και τον φίλησε όχι και τόσο απαλά.
Εκείνος ανταποκρίθηκε και μετά από λίγο ξεκόλλησε το στόμα του από το δικό της.
"Εντάξει. Σ'αγαπώ."
Το "Κι εγώ" της πνίγηκε από το κλείσιμο της πόρτας πίσω της.
~~~
Μπήκε στην τάξη της λίγο πριν μπει η καθηγήτρια και κλείσει την πόρτα. Έβγαλε το βιβλίο της βιολογίας και ένα μαύρο στυλό. Έβαλε τα μαλλιά της από τη δεξιά πλευρά του προσώπου της, αφήνοντας ακάλυπτο το πίσω μέρος του λαιμού της. Κοίταξε ευθεία, παρακολουθώντας την καθηγήτρια που έγραφε τις σημειώσεις του σημερινού μαθήματος. Την ώρα που έβγαλε το καπάκι από το στυλό της, ένιωσε κάτι κρύο να ακουμπάει το ακάλυπτο μέρος του λαιμού της. Έριξε μια ματιά προς το μέρος της καθηγήτριας και γύρισε το κεφάλι της. Ήταν τόσο αφηρημένη το πρωί που δεν είχε προσέξει ότι πίσω της καθόταν εκείνος.
YOU ARE READING
Ξανά από την αρχή
RomanceΗ Έμα είναι απόφοιτος πανεπιστημίου και μετακομίζει στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό. Είναι αποφασισμένη να ξεχάσει την τελευταία αποτυχημένη της σχεση και να ξεκινήσει απο την αρχή. Μακρια απο όσα την παγιδεύουν, προσπαθεί να διορθώσει τη ζωη της και ν...