Οικειότητα

1.8K 134 5
                                    

Γύρω στις εφτά το απόγευμα, αποφάσισε να κάνει ένα ντους. Είχε γυρίσει από τις 5 και μαγείρευε πυρετωδώς για το βράδυ, αν και γνώριζε ότι στον Μπεν θα άρεσε ακόμα και το πιο απλό πιάτο της. Αλλά ήθελε να τον ευχαριστήσει. Και να ξεχάσει βασικά τι είχε γίνει με το Γιάννη. Της φαινόταν απίστευτο και μόνο ότι βρισκόταν εδώ και τα είχε με την εχθρό της. Μετά από όλα όσα συνέβησαν, συνειδητοποίησε ότι αυτό το είδος ανθρώπων έπαιρνε πάντα ό,τι ήθελε.
Έβαλε τα σουφλέ σοκολάτας στο φούρνο και έτριψε τους κροτάφους της που την πέθαιναν από τον πόνο. Πέταξε τα γάντια κουζίνας πάνω στον πάγκο και προχώρησε προς το υπνοδωμάτιο. Άνοιξε την ντουλάπα με σκοπό να βρει τι θα φορούσε αργότερα. Πλέον ο καιρός δεν ήταν τόσο καλός. Μόλις που πρόλαβε να γυρίσει από το μαγαζί και μετά άρχισε η ασταμάτητη βροχή και η καταιγίδα.

Πρέπει να φτιάξω το καλοριφέρ κάποια στιγμη.

Μετά από μισή ώρα διάλεξε ένα στενό σκούρο γκρι τζιν, ένα μαύρο πουλόβερ και ένα επίσης γκρι σκουφάκι. Μπήκε στο μπάνιο και πέταξε τα ρούχα που φορούσε πάνω στην καρέκλα. Χώθηκε κάτω από το νερό, αλλά για πρώτη φορά, δεν αισθανόταν καλύτερα. Συνήθως το νερό την ηρεμούσε και για αυτό το λόγο λάτρευε και τη βροχή, αλλά μάλλον όχι σήμερα.

Έχουν συμβεί τόσα πράγματα που δε μπορώ να διαχειριστώ.

Ο Γιάννης έφυγε μετά τον τσακωμό τους.

Εξαφανίστηκε; Μακάρι. Ελπίζω να γύρισε πίσω στην Ελλάδα και να μην τον ξαναδώ ποτέ.

Έβαλε στο χέρι της λίγο σαμπουάν με άρωμα μανόλια και έτριψε τα μαλλιά της, τα οποία είχαν μακρύνει αρκετά. Πλέον έφτασαν μέχρι τη μέση της πλάτης της. Αφού πλύθηκε, βγήκε από το μπάνιο και φόρεσε τα καινούρια της εσώρουχα. Ήταν μαύρα με δαντέλα και το σουτιέν είχε μπροστά ένα μαύρο φιογκάκι. Άνοιξε το κουτί με την κρέμα σωμάτος και άπλωσε λίγη στο σώμα της. Αφού περίμενε να στεγνώσει, ντύθηκε βιαστικά και στέγνωσε τα μαλλιά της. Ύστερα βάφτηκε ελαφρά και έβαλε το σκούφο της. Έπειτα άνοιξε την πόρτα και βγήκε στο σαλόνι. Είχε πλημμυρίσει από τη μυρωδιά της σοκολάτας και της έτρεχαν τα σάλια. Λάτρευε το σουφλέ από μικρή και είχε μάθει τη συνταγή από τη θεία της, που είχε ζαχαροπλαστείο. Άνοιξε ελαφρώς την πόρτα του φούρνου και είδε με ικανοποίηση ότι ήταν έτοιμα.Αφού έσβησε το φούρνο, κατευθύνθηκε προς τον καναπέ, όπου βρισκόταν το τηλεκοντρόλ. Δεν πρόλαβε να ανοίξει την τηλεόραση, όταν άκουσε ένα χτύπημα στην πόρτα.

Ξανά από την αρχήDonde viven las historias. Descúbrelo ahora