Αλήθειες

2K 131 0
                                    

If it's true, you're going to run away..

Η Έμα άνοιξε τα μάτια της και κατάλαβε ότι εδώ και ώρα χτυπούσε το κινητό της. Κόντευε δώδεκα το μεσημέρι. Ξεκλείδωσε την οθόνη και είδε ότι είχε τρεις αναπάντητες κλήσεις από τη μητέρα της και ένα μήνυμα από άγνωστο αριθμό. Αγνόησε τις κλήσεις της μητέρας της και άνοιξε τα μηνύματα της.

"Θέλω επειγόντως να μιλήσουμε. Γίνεται;"

Μπεν

Η Έμα ξάπλωσε πίσω στο μαξιλάρι της.

Δεν ξέρω. Γίνεται;

Αμέσως ήρθε στο μυαλό της η χτεσινή συζήτηση με την υποτιθέμενη πρώην του Μπεν. Ο λόγος της ήταν σκληρός και τα λόγια της την πόνεσαν. Δε γνώριζε όμως την αλήθεια και σίγουρα έπρεπε να τη μάθει. Πήρε το κινητό στα χέρια της και πληκτρολόγησε μια γρήγορη απάντηση.

"Μπορείς να έρθεις στις 4;"

Ε

Δεν άργησε να πάρει απάντηση.

"Φυσικά. Θα είμαι εκεί."

Η Έμα πέταξε το κινητό στο πάπλωμα και προχώρησε προς το μπάνιο. Αφού έβγαλε τα ρούχα της, μπήκε κάτω από το καυτό νερό. Έκλεισε τα μάτια της και ένιωσε τα δάκρυα να την πλημμυρίζουν.

Τουλάχιστον είμαι στο ντους.

Άπλωσε λίγο αφρόλουτρο με άρωμα λεβάντας πάνω της και άρχισε να τρίβεται. Όχι πως έπρεπε, αλλά ένιωθε ότι έπρεπε να δημιουργήσει έναν αντιπερισπασμό από τις σκέψεις της. Αλλά ακόμα τη βασάνιζαν.

Δεν μπορεί να είναι αλήθεια.

Ξεπλύθηκε και βγήκε από το ντους. Τυλίχτηκε με ένα μαύρο μπουρνούζι και έψαξε για μια πετσέτα για τα βρεγμένα της μαλλιά. Μπήκε στο υπνοδωμάτιο και άνοιξε τη ντουλάπα της. Χτες καθόταν όλο το απόγευμα και την οργάνωνε. Όχι ότι δεν είχε κάτι άλλο να κάνει. Απλώς δεν ήθελε να θυμάται αυτήν την ψυχρή συζήτηση, που είχε κατακαθίσει μέσα της και τη βάραινε. Τελικά άρπαξε ένα πρόχειρο τζιν με κάποια ίχνη μπογιάς και μια φαρδιά σκούρα μπλε μπλούζα. Φόρεσε τα μαύρα Vans της και μπήκε ξανά στο μπάνιο, όπου βάλθηκε να χτενίζει τα μαλλιά της με μανία. Ύστερα αφού τα στέγνωσε, φόρεσε ένα σκούρο γκρι σκούφο και πήγε στην κουζίνα, κλείνοντας την πόρτα του δωματίου πίσω της. Κοίταξε στιγμιαία το ψηφιακό ρολόι της κουζίνας και το μυαλό της έκανε ανεπαίσθητα τον υπολογισμό.

Μια ώρα και είκοσι λεπτά μέχρι να μάθω την αλήθεια.

Την τρόμαζε αυτή η προοπτική. Προσγειώθηκε στο μαύρο δερμάτινο καναπέ της και άνοιξε την plasma τηλεόραση. Ευθύς άλλαξε κανάλι. Στο FoxLife είχε New Girl.

Να και κάτι καλό τουλάχιστον.

Ξανά από την αρχήحيث تعيش القصص. اكتشف الآن