'Καλημέρα πριγκίπισσσα. Χαρούμενα γενέθλια❤️'
Καρδούλα είναι αυτό;
Η οθόνη του κινητού της φωτίστηκε και η Έμα άρπαξε το κινητό στα χέρια της. Αμέσως κοίταξε τα μηνύματα της. Όλα είχαν κοινό όνομα αποστολέα.
Μπεν.
Ανασηκώθηκε και άρχισε αμέσως να πληκτρολογεί.
"Καλημέρα καουμπόι"
Μετά από λίγο ήρθε και άλλο μήνυμα.
"Έτοιμη για απόψε;"
"Φυσικά"
"Θα είμαι έξω από το σπίτι σου στις 8"Η Έμα συνέδεσε το κινητό της με την πρίζα και το τόποθετησε πάνω στο κομοδίνο. Ύστερα προχώρησε προς την κουζίνα. Έβγαλε ένα τηγάνι και άρχισε να φτιάχνει κρέπες. Ενώ έβγαζε τα υλικά από το ψυγείο, χτύπησε το τηλέφωνο. Το σήκωσε και αναγνώρισε τη φωνή της μητέρας της.
"Γεια σου μαμά"
"Έμα μου! Χρόνια σου πολλά! Τι κάνεις; Πώς είναι το Λονδίνο;"Μια χαρά. Έχω έναν κολλητό και μια σκρόφα που προσπαθεί να με καταστρέψει. Φίνα.
"Μια χαρά είναι. Τι καιρό έχει στην Ελλάδα; Εδώ συνέχεια βρέχει."
"Αχ κοριτσάκι μου! Έχει λιακάδα. Ο μπαμπάς σου στέλνει χαιρετίσματα. Πώς πάνε οι σπουδές;"Οι σπουδές;
"Πολύ καλά"
"Χαίρομαι πολύ Έμα μου"
"Μαμά επειδή έχω διάβασμα θα σας πάρω αργότερα ναι;"
"Ναι παιδί μου! Όποτε θες!"
"Γεια μαμά"
"Γεια σου Έμα μου!"Η αλήθεια είναι ότι είχε απορροφηθεί με όλα αύτα που έγιναν με τον Μπεν και τη Βανέσα και δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί στο σχολείο. Τώρα όμως που το ξανά σκεφτόταν, καλύτερα να το έκανε και σύντομα μάλιστα. Προχτές είχε γράψει 15.
Σύντομα. Μάλλον αύριο το πρωί. Με τον Μπεν.
Άρχισε να χτυπάει τα υλικά σε ένα μεγάλο πλαστικό μπολ και έριξε λίγο βούτυρο στο τηγάνι. Έχυσε μια κουταλιά από το μείγμα μέσα και μετά από είκοσι λεπτά είχε φτιάξει δέκα κρέπες. Έβαλε δύο σε ένα πιάτο και τις υπόλοιπες τις έβαλε σε ένα μπολ στο ψυγείο.
Ύστερα άνοιξε το ντουλάπι και πήρε το γυάλινο βάζο με την πραλίνα φουντουκιού. Άπλωσε λίγη πάνω σε μια κρέπα και τη δάγκωσε. Ήταν ζεστή και γλυκιά. Αφού έβαλε τα άπλυτα στο πλυντήριο, πήρε την κρέπα της και μπήκε στο δωμάτιο της. Άνοιξε την ντουλάπα της και βάλθηκε να ψάχνει τι θα φορέσει το βράδυ.Θα πάω σε συναυλία του αγαπημένου μου συγκροτήματος. Και μάλιστα με τον κολλητό μου.
ESTÁS LEYENDO
Ξανά από την αρχή
RomanceΗ Έμα είναι απόφοιτος πανεπιστημίου και μετακομίζει στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό. Είναι αποφασισμένη να ξεχάσει την τελευταία αποτυχημένη της σχεση και να ξεκινήσει απο την αρχή. Μακρια απο όσα την παγιδεύουν, προσπαθεί να διορθώσει τη ζωη της και ν...