1.deo

982 20 1
                                    

Pa hej hejj,da se prestavim odmah.. Zovem se Nikolina (nina) imam 17 godina, imam 2 brata jedan ima 18 jedan ima 19.Ovaj koji ima 18 godina se zove Marko, a ovaj drugi Dario.Obozavam ih ali nekad su stvarno naporni.. Imam najbolju drugaricu Minu.Mnogo je luda.. ahah..Idem u gimnaziju, tamo ima mnogo onih kao fuckboys, ima mnogo cura koje daju besplatno.. khm.. Ima i nekih normalnih cura heh..Iii daa, za moje roditelje..Mama poslovna ugledna slatka zena, ima 39 godina da dobila je Daria rano.. a tata ima 41 godinu ugledan poslovan covek.Jednako ih volim predobri su prema nama..Bogati smo ali se ne hvalimo.

....

PONEDELJAK JEEE..ubiti cu se..
"Ninicee,duso.." dozove me moja divna mama, otvaram polako oci i odah kazem "Jutro, koliko je sati?" Pogleda me i nasmeje se "Danas ides na eskurziju, 6 je" nasmijem se jer nije zakasnila ni minutu. "Hvala jer si me probudila" nasmeje se i kaze "i drugi put" ustanem i krenem prema kupatilu imam ga u sobi jer je spojeno kao jer moram imati svoju privatnost. Udjem u kupatilo i operem zube pustim kosu i rascesljam je.
Ovako sam se obukla:

Uvek se oblacim u takvim bojama

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uvek se oblacim u takvim bojama..Sidjem dole i udarim Marka.. "Jutro Mala" vikne Dario nasmejem se i kazem "Jutrooo bree" na sto mama kaze "Tihoo Nina, tata spava" na sto upitam "Pa zar ne ide na posao?" Marko se nakezi i kaze "u 2 idu na put 20 dana" nasmejem se jer malo slobode ali opet mi je malo zao.I da zivimo u New Yorku.Oni izgleda odlaze u Graz.
"Ninaaaa,ajdee zakasniti cemo" vikne Marko.Idemo zajedno u Gimnaziju.Potrcim prema njegovom Bmw-u smijemo dolaziti u bilo cemu obuceni u skoli.

...

Stigli smo ispred skole i Mina potrci prema meni.Jedinica je nema brata ni sestru. "Ninaaa" pocne da vristi "Cuti bre budalo" nasmije se samo."Dosli su novi momci u skolu" pogledam je i pitam "Koji?" Nakezi se i pokaze mi ocima na jednu grupu tamo je stajao Marko sa Ivanom i Stefanom. I jos 2 momka.Nasmijem se i kazem "super nove budale" Mina prevrne ocima i kaze "Ovde moramo cekati tako su rekli" Klimnem glavom. Pricale smo kako se blizi ljetni raspust i o nekim dosadnim temama.Odjenom me Marko udari po ruci "Jebati cu ti sve, si normalan ti?" Zaderem se ali ne toliko glasno na sto me pogleda Ivan,Stefan i ona dva momka. "Sta seee deres, samo da ti kazem kuci ides peske." Pogledam ga ljuto i kazem "khm, ja ne idem nigde, idemo zajedno kuci," krene nesto reci na sto ga prekinem "Cuti,ni rijec vise idemk zajedno a sad idi u skolu" pogleda me ljuto na sto se svi nasmiju.
Ne mogu da idem sama jer je predaleko..A onda mi bude krivo i napisem mu poruku.

N(nina) M (Marko)
N: e brt, zao mi je..Ici cu sa taksijem idi tamo gde si hteo :)

M: Eee, ma nema veze

N: aj baj

M: imas pare za taksi? Aloo malaaaa
(Tu me hoce nervirati)

N:Imammmmmm

Seen.

Olaksanje, tu se skupe 3 razreda.I krenemo u autobus.Sedela sam normalno sa Minom."auuu vidi one momke" pokaze mi na Justina,Harry-a,Niall-a,Zayn-a,Liam-a,Louis-a nasmijem se i kazem tiho "lol"
Vozili smo se pola sata do nekog Muzeja.
Zezali smo se i pricali.Nakon 2 sata u Muzeju, imali smo 3 sata slobodno da idemo u obliznji kafic. "Minaaa, ja te obozavamm" nasmije se glasno a i grupa od Harry-a pogledam u njih na sto se oni samo nasmeju.Harry je lep ima lepe oci..Ali ne.. "Nina, sta ti treba?" Nakezim se i kazem "Sladoled upasti cu u nesvest" Dosli smo u kafic i naravno uzela sam sladoled u nekoj trgovini i usla sam sa njim u kafic heh.Bilo mi je toliko vruce da sam htela vristati "idemo na bazene? U petak?" Upita me Mina. Klimnem samo glavom. "E Zayn me pozvao na dejt" vrisem na to i svi me pogledaju a ja brzo stavim ruku na usta."Cutii breee, sta vristis?" Nasmijem se kad skontam da Zayn bulji u Minu. "Amm gleda te" uzveri se i trepne par puta. "Zasto mi nisi rekla prije??" Upitam je malo tuzno. "Pa izviniii zaboravila sam" mahnem ruku kao nema veze."Znaciii nasla si momkaa" nasmije se i kaze "Ne, mozda,ne znamm urghhh Ninaa" zbunila se ahah.Sedile smo tako pola sata u kaficu i ispitivala sam je za Zayna naravno ahahah."Nina molim te ustani ne mogu vise biti ovde" molila me Mina da izadjemo iz kafica. "NECUU" kazem ljuto kao malo dete "Kupiti cu ti jos jedan sladoled. "Stvarnooo??" Upitam je srecno.Klimne glavom na sto ustanem i uzmem torbu.

....

1 sat je skola je gotova.Mina ide kod mene."Sta cemo raditi?" Upitala me je "Kupati se u bazenu?" Nasmije se i kaze jedno moze.Usle smo u kucu i krenem u kuhinju, tamo me doceka mama "Hejj duso, kako je bilo?" Nasmijem se i kazem "Odlicno, jel idete?" Pogleda me i klimne glavom.Mina udje u kuhinju i pozdravi se sa  mojom mamom.Mama ju obozava jednostavno.
***
Nakon pola sata mama i tata su otisli Marko i Dario nisu bili kuci na sto smo ja i Mina otisle traziti kupaci.Obucemo kupaci i izadjemo iza kuce.Imali smo veliki bazen.Isla sam kraj bazena, na sto Mina skoci na mene i ja pocnem vristati "Neee Minaaaa voda je ledenaa" vristim i dalje dok se ona cepa od smeha."Navikni se" kaze."Ooooo" vikne neko iza nas vidim Luku Milana i Marka "ajmo Mina" kazem, nismo ni usle u bazen a moramo da izadjemo. "Bilo bi lepo da vas mozemo jos gledati kaze Milan "Zacepi" kazem mu. "Sta ako necu okrene se prema meni "ehh onda.." krenem dalje reci "hmm sta?" Doda Milan opet, gurnem ga u bazen "Hmm ovo"  Luka i Marko su urlali od smeha.Ja i Mina smo se isto smijale i otisle smo u kucu da se obucemo.

...

Hejjjj pocetnica sam hehe 😂💘
Nadam se da vam se svidja
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR 💋

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now