8.deo

265 10 3
                                    

Srce mi zatreperi kad skontam da sam mozda trudna maa neeee, imala sam prije par dana.. Nisam 100% uvjerivala sam se.Ali i Harry je koristio zastitu.Ne mogucee. "Nina jesi dobro? Nemoj da places ici cemo doktoru" Ustanem i umijem se zavezem kosu i sednem na pod.Stomak mi se prevrcao."Ajde vodim te doktoru" rekla sam ne da cemo videti ujutro.Hteo me je odvesti ali nisam htela na kraju me je poslusao.Harry me je zagrlio i zaspao za pola sata.A ja sam se okrenula na stranu i plakala od muke.Nije mi nikako dobro.Ustala sam polako da Harry ne primeti.Tj da ga ne probudim."mhmm" rekao je i ja sam se momentalno okrenula i videla da se Harry okrece na drugu stranu.Otisla sam u kupatilo i umila se misleci da ce me proci.Uzmem telefon i napisem Mini poruku.
Ja: Nije mi nikako dobro

Nije mi odgovarala

M:Sta ti je? Probudi me

N:hteli smo mhm..I doslo mi je muka i sedela sam kraj wc solje misleci da cu povratiti ali nisam, placem jer ce mi stomak ekspodirati od muke

M:DE NISI TRUDNA?????

N:Koristio je zastitu

M:Sta ako je zastita pukla?
N:ne moguce

M: Daaa moguce je

N:bojim se, ali imala sam prije prije 8 dana, jer sam imala samo 1 dan.

M: E pa vidis u tih 8 dana mozes ostati trudna

N:NE SERI, imali smo 2 put odnose

M: E za tih 2 puta mozes imati blizance

N:bojim se

Znaci bojim se da mi srce hoce stati.Cujem sa Harry ustaje sa kreveta.A ja u suzama.Isuse boze. Priblizi se vratima i dozove me "Malena jesi dobro?" Upita me na sto hocu da vrisnem "Nisam" kazem tiho na sto on udje u kupatilo i vidi me na podu kraj wc solje."Sta radis tu?" Upita me i uzme me u ruke "Muka mi je Harry, stomak me boli, htela sam se onesvestiti" uzveri se i kaze "Idemo doktoru" strah me prelije i kazem "Ammm ne idemo kasnije molim te"
Uzeo je moj duks i dao mi da ga obucem "Mogu samo u wc?" Klimne glavom i ja udjem i napisem Mini poruku

N:MINA POMAGAJ MINAAA

M:STA JE? CEKAM DA MI ODGOVORIS

videla sam par njenih poruka ali je ignorisem

N:HARRY SE PROBUDIO I VODI ME DOKTORU

M:NE ZEZAJ STA CES SAD?

N: VRISTIM NECU DA VIDI DA SAM MOZDA TRUDNA

M:JAO OMG JA OVO NE MOGU

N:VRISTIMMM NECU BOJIM SE MINA POMOZI

M:Smiri se. Idi kod njega i govori da neces da ides.

Seen.

Izasla sam i videla Harrya kako sedi na krevetu i ceka na mene "Harry" dozovem ga "Ides i gotovo nemoj vise ni rijeci da cujem" kaze na sto spustim glavu.Zamracilo mi se ispred ociju i samo padnem na pod.Osjetim da me Harry dize i da izlazi negde.Nisam bila svesna nicega

**
Otvorim oci i vidim belo.Pogledam u stranu i vidim staklo. Tamo je stajao Harry sa Minom Zaynom i ostalima.Gledali su u meni i onda su se poceli derati da sam se probudila.Ulaze mi doktori u sobu "G.Nikolina jeste dobro?" Upita me na sto klimnem glavom "Malo mi je bolje" kazem. "Odmorite se, i kasnije cemo pricati" krenem ih pitati "jel moze ona cura da udje?" Klimnu glavom i kazu joj da udje.Dodje do mene i zagrli me, suze su mi skliznule i pogledam iza nje Harry me gleda bojim se.Bojim se njega.."Mina?" Pogleda me sa strahom u ocima "Sta mi je?" Nasmije se blago i kaze "Opao ti je imunitet i moras vise da jedes, i.." pogledam je "Harry je rekao ako ti se desi nesto ubiti ce se" pogledam ga i kazem Mini da ga pusti u sobu. "Hm" Promrmlja Harry kad udje u sobu."Harry" pogleda me i ja dodam "Obecajem kad budem bolje moci ces" pogleda me i glasno se nasmje kao i ja za njim."Ma jok bre, nema veze" nasmijem se na njegove rijeci. "Bebo?" Dozovem ga pogleda me i pridje mi povucem mu ruku i onda se on sagne uhvatin ga za kosu i privucem ga sebi poljubim ga. "Volim te" nasmije se i kaze "I ja tebe" pogledam ga i kazem "Mislila sam da sam trudna" nasmije se i kaze "Ahaha, zato si i plakala?" Nasmijem se i pogledam u stranu "pa.." nasmije se i kaze "koristio sam zastitu" a ja trepnem par puta i kazem "Mozda je pukla" Gledao me je par minuta i sagne se i kaze "Bio bi ponosan" pocnem da se smejem i skontam da nas Mina slika auu bree... Nismo je ni primetili.Odjednom svi udju.Kada sam videla Mamu i tatu.Probedela sam. Mama mi pridje i zagrli me "Ej ej ej, duso ne placi" kaze mi dok sam plakala "Ma princezo moja, ne boj se nicega" kaze mi tata na sto mi malo lakne "ne ljutite se? Jer vam nisam rekla za njih?" Nasmiju se blago i kazu "na nasu princezu da se naljutimo?" Kaze tata sa osmehom klimnem glavom a mama kaze "nikad, svima moze da se desi da zavrsi u bolnici" Nasmijem se i poljubim je a zatim i tatu.Dario je stajao kraj Mine sa Markom.Marko mi pridje i kaze "e budalo..Ja se tukao skako kroz prozor i nikad nisam bio u bolnici a vidi tebe" nasmijem se i udarim ga.Dario je stajao i nabijao sale kao i Liam sa Markom.Marko i Liam su se brzo sprijateljili pa kad su oboje budale.Mama i tata su me pozdravili i otisli da Dariom dok je Marko sedeo kraj mene."e a kad smem kuci?" Upitam "Sutra" kažu ja se nasmijem i pogledam u Harrya budala moja.. "Idemo mi" kazu Zayn i Mina a zatim posle njih odu svi.Samo je Harry ostao. "Uh" uzdahne pogledam ga "Nina nina" kaze "Sta je?" Upitam "prepala si me" nasmijem se i kazem da ide kuci jer je kasno. "Ne cekam na tebe idemo zajedno.

**
Harry je celo vreme bio uz mene.Vodio me je kuci."Udji" kazem mu na sto moj tata otvori vrata "Alo momak, udji sta stojis tu" kaze mu moj dragi tata na sto Harry hoce da ide ali mu tata ne da. "PA UDJI" viknem. A on jadan udje.I odemo u dnevni.Mama je bila u kuhinji i onda je dosla do nas. " a ko je to?" Upita mama "Paaa mamaa..." kazem "ovo je moj momak" kazem sa malo sramote "A pa lepo kako se zove?" Upita tata na sto se Harry prestavi.Sedeli smo do kasno sa njima iskreno bilo je dosadno. "Harry prespavaj ovde ali nemoj da mi uradis nesto sa Cerke" pogledam tatu sa onim pogledom wtfff "ne brinite jos smo mladi za tako nesto i za odnose" kaze Harry ozbiljno..A ja imala te odnose vec.. "eh takve momke postujem" rekao je moj tata a moja mama je potvrdila. Otisli smo na sprat i legla sam na krevet. "Aaaaa umorna sam" viknem pogleda me i kaze "Jesi jela?" Upita a sam potpuno zaboravila "Nisam zaboravila sam" kazem "Boze nina, ti ces me u grob oterati" nasmijem se i odem u kuhinju po cipseve i sokove.Odnesem to gore i vratim se ponovo u kuhinju, napravim par sendvica i krenem gore."Izvoli" ponudim Harrya.

***
Sinoc smo bili do kasno budni lezali smo na krevetu dok me Harry ljubio ja sam uzivala u tome.Probudila sam se i okrenula se prema Harry pocela sam mu ljubiti vrat pa usne "Mhmm" promrmljao je."Jutro bebi" kazem "Jutro devojcice " Nasmijem se j poljubim ga drugi put. "Sacekajj" kaze sa osmehom "Sta?" Upitam "Paaa daaa znas..." kaze, odmah skontam i nasmijem se "Mars bre" Ode u kupatilo i dam mu novu cetkicu za zube i opere ih.Otisao je kuci a ja sam ostala u sobi i onda mu napisem poruku

N: Oj, ono tvoje sacekaj se nije desilo
H: A napaljenko, dodji kod mene gledati cemo film sa Liamom i ostalima
N:A mrsko mi je
H:eh onda nista malena
N:znas sta?
H:Sta?
N:JEBI SE, dolazim
H:tako sam i mislio ;)

Nasmijem se i odem u kupatilo umijem se i namestim kosu.Obukla sam se ovako

Obozavam takav materijal hlaca

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Obozavam takav materijal hlaca."Idemmm" viknem i Marko kaze "Nisi jela vracaj se" pogledam ga i kazem "Ne moguu zurimmmm" kazem uvuce me u kuhinju i da mi sendvič.Pojela sam ga i krenula sam."Ajd bay seratori" kazem na sto me obojica pogledaju sa kauča.Izadje napolje i krenem prema Harryu.Dodjem za 20 minuta kod njega.Pozvonim mu na vrata i otvori ih on.Jos vise se nasmije i kaze "2 ssta te cekamo." Nasmijem se i kazem "Marko me tjerao da jedem" on ukrivi glavu u stranu u kaze "I sad ces jesti" prevrnem ocima i Harry me privuce u zagrljaj."Jaooo Ninaaaa ubiti ces me" nasmijem se i namignem mu.Usli smo unutra i svi su gledali u mene kao da sam sa' kruske pala.Igrali su neke bezveze igre a ja sam sedela u Harryjevom krilu.

...

Iiiiii da, opet nastavak 😁
Ostavite vote i komentar🤗💟

Kriminalna ljubavحيث تعيش القصص. اكتشف الآن