20.deo

163 6 5
                                    

Ehhh, dosla sam kuci i realno nije mi do zivota.Presvukla sam se i realno istusirala."Eeeeeeee idemo negde?" Uleti mi Marko u sobu.Dario je bio vise normalan brat nego Marko."Alii gde?" Upitam, povuce me za ruku.I kaze da obucem patike.Obucem ih, bila sam spremna.Cekala sam na njih.Seli smo u auto i ja sam sela na suvozacevo mesto Marko je mene i Dario slikao ovako:

Seli smo u auto i ja sam sela na suvozacevo mesto Marko je mene i Dario slikao ovako:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Smijala sam mu se jer se umazao.Slika je bila prelepaaa.Objavila sam ali ne mozes da skontas ko je to, mislim mene mogu ali Daria.Harry me zove.Pfff javim mu se i on se pocne derati
"Pa koji je to momak sa tobom? U slobodno vreme se nalazis sa drugim? Pa ovo je ne vjerovatno, ako hoces raskid reci mi a ne odjednom samo, nemoj vise da me zoves" krenem nesto reci ali je prekinuo.Napravio je raskid iako nije kontao da je to Dario.Ja ne vjerujem.Suzdrzavala sam se da ne placem pred njima."Ko je zvao?" Upitao je Marko "Ma Harry" kazem sa laznim osmehom.Klimne glavom i pusti pjesmu.Krenuo je pjevati a ja sam se smijala njegovom glasu..Iako sam bila tuzna radi Harrya ovo je bilo presmesno.Stigli smo ispred neke kuce.I rekli su da krenem za njima.Pfff "ko tu zivi?" Upitala sam "Filip" izusti Marko.Klimnem glavom.Otvorio je vrata a iza njega su se svi smijali necemu.Izgleda da ih ima vise.Igrali smo istina izazov i tako prodju 3 sata.Bilo je oko 5 popodne.I krenem prema wc-u ali je Marko bio u wc-u.Cekala sam minutu i onda je izasao "Ljubomoran sam, hocu i ja da se slikam sa tobom" rekao je sa osmehom "Ajdddee" slikali smo se u hodniku jer je bilo ogledao..Slika je ispala ovako

Marko ovako izgleda, izgleda opasno ali je smesan i retard

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Marko ovako izgleda, izgleda opasno ali je smesan i retard... "Aj idem u wc" kazem i udjem suze mi skliznu napisala sam mu poruku da je krivo skontao ko je to.Ali je ostavio seen.Wow tako cemo? Ehhh dobro.Izadjem i sednem na krevet "Olaaa Ninicee" kaze Austin "Sta je?" Upitam ga, pogledam ga na sekundu i vratim pogled na svoje ruke "Sta ti je?" Upitao je opet Austin, "Nista sto?" Upitam "Plakala si?" Upitao je Filip "Nisam sta vam je?" Kazem "Ne znas da lazes, jedna mana" kaze opet Filip.Marko me je gledao i cutao kao i Dario. "Ne lazem" kazem iznervirano "Ajde prestani lagati, sta se desilo?" Upitao je Marko isto iznervirano spustim pogled i kazem "Ma posvadjala sam se sa Harryem" "Zasto?" Upitali su "Pa videli ste sliku od mene i Daria, on nije skontao da je to on.." prekinu me "Pa nismo ni mi" nasmijem se lazno i krenem pricati "I on je rekao kao u slobodno vreme se nalazim sa drugim, ako hocu raskid trebala sam mu reci a ne samo odjednom tako sliku objaviti" kazem. "On je mnogo ljubomoran" cula sam Luku "Jebiga" izustim "Ajde idemo" kaze Dario.Ustanem i krenem napolje.Udjem u auto i sacekam Daria.Bio je mnogo besan kao i Marko.Sela sam pozadi jer mi se nije dalo napred.Dario je vozio mnogo brzo.U nekim trenutcima sam htela vristati ali nisam smela..Bio je besan na Harrya jer mi nije dao do reci doci tj da mu objasnim."Jebem ti" kaze tiho.Odjednom vidim kamion."Dario stani polako ide kamion" rekla sam sa strahom "Nece se nista desiti" rekao je ubrzao je da ga zaobidje a Marko je samo sutio.Kamion se zakrenuo da ode u drugu ulicu.
Odjednom sam samo cula Bam i gotovo. Cujem hitnu ali nisam bila u svesti."3 ih ima" cula sam i vise od toga nista.

*****

Otvaram oci i sve je mutno, zatvorim oci i opet ih otvorim.Sjetim se za par minuta sta se desilo i pogledam oko sebe ali nema nikoga.Krenem ustati ali me zaustavi igla u ruci.Otkinem je i stresem se od boli.Polako ustanem i otvorim vrata.Vidim Liama Louisa Zayna Nialla "Jesu zivi?" Vristala sam "Samo se smiri" pritrcali su mi pala sam na koljena i plakala "Jesu zivi?" Upitala sam opet "Imaju operaciju Marko a i Dario" rekli su.Htela sam da se ubijem "ne reci da su dobro neee" vristala sam "Dobro su ali operacija je u toku, smiri se" kaze mi Liam.Doktor mi prilazi i govori "Zasto ste izasli? Ne smete to da radite" govorio mi je "Ne zanima me hocu da vidim bracu" govorila sam dok sam se davila u suzama "Smirite se Nikolina" govorio je glupi doktor "Necu da se smirim" plakala sam dok sam klecala na koljenima.Odjendnom izlaze iz sale doktori i vode nekog na onom krevetu dignem glavu i vidim Daria.Vrisnem kada sam ga videla "MOJ BOZE" vristala sam.Glava mu je bila u zavoju i imao je mnogo posekotina. "DARIO!" Vikala sam njegovo ime.Posle njega iz druge sale vode Marka.Dignem se na noge dok me Liam i Zayn pridrzavaju "Marko, probudi se" jecala sam i govorila sam."Marko..." rekla sam poslednji put i gledala sam kako ga odvedose.Srce mi se paralo, dok sam gledala za njima "Harry nije dobro, napio se" kaze Niall "NEK JE RETARD MRZIM GA"Vikala sam zivcano "NIJE ME NI SASLUSAO, SAMOI JE PREKINUO" opet sam se izderala "Nije znao da je Dario" rekao je Zayn.Prevrnem ocima i pogledam u doktora "Sta se desilo?" Upitala sam "Sudarili ste se sa kamionom" to sam i sama znala doktor nastavi pricati "Dario je mogao da umre jer kada ste se sudarili, od kamiona se prikolica srusila na auto na stranu gde je bio Dario, Marka je isto zakacilo ali vas ne toliko." Rekao je i vratio ms u krevet.Lezala sam i suze lila.Zaspim na trenutak i cujem vrata da se otvaraju "Ja sam" cula sam poznat glas.."Sta hoces?" Upitam ljuto "Zao mi je...Nisam znao da je to Dario, preburno sam reagirao"Pomislim u sebi da ovaj dan je samo san.."Aha" izustim i pogledam u stranu.

***

Dario spava vec 3 dana...Marko se probudio, ja idem sutra kuci..Proslo je 3 dana..Marko moze da izadje isto sutra..Za 4 dana je bozic.Srce mi ne radi dobro, to jedino receno.Od straha stresa mi je pocelo utjecati na srce.Ne smijem se stresirati ili bilo sta drugo.Smarala sam se dok nije doslo sledece jutro.Nisu mi dali da vidim Marka.

***
Jutro napokon izlazim..Izvadili su mi iglu iz ruke malo je boljelo ali proslo je.Obukla sam se.Pogledala sam se u ogledalo..Bela kao krpa..Izadjem i vidim Marka kako sedi na stolici..Skocim na njega i poljubim ga "Lakse Nina to boli" kaze poljub ga i ustanem.Mama i tata su nas cekali kod vrata ispred.Bili su ljuti ali to nisu pokazivali.Zagrlila sam mamu i tatu.I krenemo napolje.Dario se nije budio strah me je...Udjemo u auto i krenemo kuci..Tamo su nas docekali tetka tetak i svi ostali..Zatim Harry Liam Niall Louis Zayn i Mina.Sa svima smo se pozdravili.Sa Harryem sam se pomirila.."Marko hoces u sobu?" Upitala sma ga.Klimnuo je glavom a ja ga uhvatim za ruku iako je i mene sve boljelo.Krenemo uz stepenice i cujemo vristanje."PROBUDIO SE NINA MARKO PROBUDIO SE" Vikali su uplasili su me.Marko me jako zagrli i krenemo opet dole."Jeli dobro?" Upitala sam odmah.Klimnu glavom i pocnu da se vesele "Idem kod njega, ja moram" rekla sam "Nina,idi se odmori" kazu mi tata i mama "Necu, ja ga moram videti" pogledaju jedno u drugo i kazu "Neko te drugi vodi jer Marko ne ide" klimnem glavom i Harry krene i kaze da ce me on odvesti "Nina, bio sam ljut, nemoj biti sada takva" ponasala sam se normalno "Kakva?" Upitala sam "Pa nekako ignorises me" pogledam ga i kazem "Ne ignorisem te" nasmije se ali ne onaj normalan osmeh nego onaj iznervirani i pogleda u stranu.

*****

Nisu me pustili da vidim Daria morala sam cekati pola sata."Mozete uci" rekli su srce mi je pocelo brze kucati polako udjem i vidim Daria da se igra sa prstima "Dario?" Zasuze mi oci i zagrlim ga "Nemoj da places, proslo je" rekao je "Prepao si me" kazem i obrisem suzu "Znam..Ali sam se naspavao" kaze da bi me nasmejao.Nasmijem se "Nisam se naspavao" kaze umorno po njemu se vidi da je iscrpljen "Sta su ti rekli?" Upitala sam "Slomio sam ruku i malo povredio nogu ali me ne boli, operisali su mi stomak, jer me je staklo probolo" odmah i mene zaboli stomak uzdahnem i uhvatim ga za ruku. "A ti Nina? Sta su tebi rekli?" Upitao je "Pa...Imam problema sa srcem.." kazem tuzno."Salis se?" Upitao je klimnem u znak ne "Ne smem da se stresiram ili bilo sta drugo" pogleda u stranu a ja nastavim pricati "Ako se prepadnem, srce mi moze prestati kucati od jakog straha jer srce nw moze to podneti" pogleda u mene i poljubi mi ruku "Kada izlazis?" Upitala sam "Sutra" kaze klimnem glavom i sednem kraj njega.Sedela sam sa njim pola sata i on me upita "Sta je sa Markom?" Pogledam u njega i kazem "Imao je isto operaciju, isto zbog stakla, slomio je ruku ali nista strasno" kazem "Ima ogrebotina" klimne glavom.Sedela sam dugo kod njega i onda krenemo kuci tj ja i Harry. "Jel dobro?" Upitao je Harry samo klimnem glavom.

***
Novi nastavakk je tuu ☺
Ostavite vote i komentar ❤❤

Kriminalna ljubavHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin