Cujem da se vrata otkljucavaju pa sranje. "U SOBU" Viknuo je Ken? Ili već kako nmp."Ne molim te" rekla sam sa suzama u ocima "Brzoo" viknuo je a ja sam otrcala gore.Bacila sam se na pod i zatim izvukla pistolj uzela sam metke stavljala sam ih u pistolj."Evo me" rekao je a ja sam stavila pistolj iza mojih ledja "Sta si radila?" Rekao je skidajuci hlace "Obuci se" rekla sam besno "Ko si ti da naredjujes ovde?!" Viknuo je, njegova ruka je poletila prema mojoj glavi ali sam pucala "AAAA KURVO" Vikao je "Mozda tvoja mama ne znam" rekla sam "Zadnja zelja?" Upitala sam "Da umres" rekao je pu gad jedan.Pucala sam mu ravno u srce pa nek se on igra sa nekim.Moram nazvati Liama moram.Imam broj..Imam..Imamm...Upucala sam jadnog debila.Uzela sam telefon i ukucala Liamov broj nije ni odzvonilo a on se javio.
-Liam isuse o boze
-Izvini ko si ti? Kako me znas?
-Liam NINA JE
-O MOJ JEBENI BOZE GDE SI NIKOLINA?
-Smiri se u Berlinu sam neko je bio u stanu Victorijin brat smestili su ovo samo da rastave mene i Harrya.
-o boze jesi dobro jel se desilo nesto?
-s-silovana sam
E tu sam pukla, pocela sam glasno da placem nisam mogla da se suzdrzim sve je ovo pretesko za mene.
-MOLIM? KO JE TO URADIO? UBITI CU GA
-Ubila sam ga..
-S-sta si? Ubila si ga?
-jesam..
Tu sam prekinula, moram uzeti novac i otici negde daleko.U NY moram tamo cu nastaviti ali cu izbegavati Harrya Minu i ostale.Pun mi je kurac svih ne mogu vise ovako.Moram preuzeti stvari u svoje ruke."Pu djubre" rekla sam pucajuci opet u njega iako je mrtav.Uzela sam kofer i krenula sam napolje ali sam zakljucala."Uff" uzdahnula sam "Treba pomoc?" Upitao je neki momak, boga mi prezgodan je "Aaa ako ti nije mrsko molim te?" Upitala sam sa nekim blesavim osmehom "Nije boze" rekao je i poklonio mi je prelep osmeh."Hvala vam" rekla sam kada mi je dignuo kofer i odneo do lifta "Strahilja mozemo na ti" rekao je jao bre cudnog imena "Nikolina drago mi je" pruzila sam ruku koju je rado primio.Cekaj jebote dan, to je poznat mafijas."Ceeekaj ti si.." krenula sam dalje a on je prekinuo "Nije valjda da me se bojis? Prijavi me policiji i gotova si" poceo je prijetiti "Alo bre sta si se prepao upravo sam ubila coveka" rekla sam sa polu smehom poceo se smijati "Ti? Ajde molim te ahahahhaha" rekao je "Dodji" rekla sam krenula sam otkljucavati vrata a on se prestao smijati.U jebem ti kruski krv je na hodniku "Idi udji u sobu" rekla sam usao je bez ikakvog pitanja "Ovo si ti uradila?" Upitao je samo sam klimnula glavom "Zasto?" Upitao je "Silovao me rastavio me sa njegovom sestricom od momka" rekla sam besno "A momak je?" Upitao je "Harry Styles" rekla sam "Jebem ti boga zezas me?" Upitao je "Jok" rekla sam gledajuci u Kena "O boog te" rekao je nekako ljutito "Zasto?" Upitala sam "Moja mafija ide trenutno na njega" rekao je "MOLIM TE NE NEMOJ MOLIM TE NEE" Vikala sam padajuci na pod "Ali pod uslovom zaustaviti cu ih ali pod uslovom" rekao je "Reci" rekla sam "Veceras u NY cu ti reci" rekao je i proso je kraj mene "Ja cu nekog zvati da sredi ovo" rekao je nekako besno "Ok" izustila sam kako da naidjem bas na njega? Zasto mi je zivot pakao? Ne vjerujem ali nikako..Ovaj debil im je javio da stanu i ne pokusavaju nista bilo šta nek kaze uraditi cu samo da ih ne ozledi.Mnogo mi je stalo do njih iako su me mnogo povrijedili ja imam srce.
**
Budim se u svojoj odvratnoj kuci..Sinoc sam dosla ali svi su spavali to mi je mnogo pomoglo."Otkud ti ovde? Upitala je mama "Otkud ti ovde?" Upitala sam je.Sredila sam se i krenula sam na farbanje.