54.deo

122 7 4
                                    

Nakon sastanka, sam se zaputila kuci i dogovorila se da idem sa Tanjom u grad.Sredile smo se i otisle da se sastanemo sa nekim njenim poznanicama.Setale smo se i zezale."Pa kako posao Nina?" Upitala je Cristina "Odlicno" kazem ne gledajuci u nju jer ne volim kad se neko mesa u nesto sto mu nije mesto."Ajde bre da se slikamo" rekle su.Ja sam stala negde u sredini dok je Linda davala nekim momcima telefon da nas slikaju.Izgledala sam najmanja medju njima jer su one stvarno krupne.

Linda je ova u crvenoj,Tanja u zutoj, ja u crnoj,Christina u plavoj i Valerija u beloj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Linda je ova u crvenoj,Tanja u zutoj, ja u crnoj,Christina u plavoj i Valerija u beloj.Slikali su nas a zatim smo krenule u neki restoran jer smo bile gladne."I on me jednostavno udario" rekla je Linda.Pricala je o bivsem momku ali mene to uopste nije zanimalo "Kako ti se momak zvao?" Upitala sam jer ne znam sta da joj kazem na to."Zayn" kad je to rekla zastala sam i odmjerila je od glave do pete.Zezas me? "Sta ti je?" Upitaala jr Linda "Bila si u vezi sa Zaynom Malikom?" Upitala sam "Da pa? Sta je tu cudno?" Upitala je "Nista" rekla sam ulazeci u tako zvani restoran."ajmo ovde" rekla je Christina a zatim me povukla za ruku prema terasi.Tamo su bile grupe momaka a mi jedine cure."Lepoo mmm" rekla je Tanja ona je jedina normalna medju nama tj sa kojom se bas druzim."Mozda nam Tanja uhvati nesto" rekla sam smeskajuci se."Ipak ces ti" rekla je pokazivajuci glavom na neke momke.A ja sam se okrenula i videla zgodne momke priznajem."Necu ih sve" rekla sam namigivajuci joj."Pa svi te hoce, vidi sta rade ocima, kako te gledaju, bukvalno te skidaju" rekla je smijajuci se na to sam yamo prevrnula ocima i sela za stol.Ali ne bi to bila Tanja a da ne sedne kraj njih.Sela sam prekoputa Tanje i bila sam bas kraj nekog momka.Odmjerio me i nasmijao se, jaoo blaaaam.."Ajde za drugi stol" rekla sam "Ajde bre sad je kasno vidi" rekla je Valerija.Pu gaduro jedna crkla dabogda.Nasmijala sam se kiselo i okrenula sam glavu prema Tanji."Kujo" rekla sam joj tiho na sto se ona podsmjehnula.Ovo rijeci kad joj kazem njoj i meni nista ne znače.A iskreno ne ljutim se kad mi kaze neku uvredu jer mislim to je nas sarkazam."Pa dame da se upoznamo?" Upitao je smedjokosi "Ne hvala" rekla sam jer trenutno sam sa drugaricama i necu da se upoznavam sa njims."Markus ostavi ih na miru" rekao je neki momak "Cuti bre, ako se ti neces upoznavati ajde baj" rekao je, jel on to hoce njega ponizi "A ti se lepse ponasaj prema drugovima" rekla sam "Pa upravu sam? Zar ne?" Rekao je "Nisi" odbrusila sam.Covek je dodao neke rijeci jos i okrenuo se."Stvarno si glupa" rekla je Linda "Stvarno si dosadna" rekla sam "Pa momak se hteo upoznati sa nama a ti ga odjebes" rekla je "Nije hteo da se upoznate nego da vas pojebu" rekla sam na sto su neke od njih prevrnule ocima.Okrenula sam glavu u stranu dok su one narucivale i ugledala sam koga nego Harrya i ostale.."Znaci boze opet oni" promrmljala sam, nasmijala sam kad sam videla da Niall pada.Ustala sam i krenula da se pozdravim sa njima, da ne bi rekli videla nas a nece da nas pozdravi.Prisla sam im i zagrlila sam ih.Cak i Harrya, jebiga..Nasmijala sam se kada sam skontala da moraju na sastanak "Zar za takve stvari se ne ide negde dalje nego u javno mesto?" Upitala sam gledajuci Nialla Louisa i Liama."Pa boli nas briga jbt" rekao je Harry.Prevrnula sam ocima "Idem" rekla sam okrecuci se i odlazeci prema curama."A vidi i oni su tu" rekla je Tanja "aha" izustila sam i narucila neke spagete.Narudzbe su stigle ond su jele a ja nisam ja sam prebacivala sa strane na stranu.Odjednom me neko uhvati za ramena "Aj zajedno idemo u neki klub?" Upitao je Louis "Ipak ne" rekla sam "Pa odavno nismo ajde breee sta ce vam se desiti" rekao je pa na neku stranu je i u pravu "Smor si stvarno ali ajde" rekla sam "Zajedno cemo ici" rekao je odlazeci "Idemo sa njima u klub" rekla sam nekako smoreno.Klimnule su glavom te nastavile neke bezveze teme pricati.

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now