9.deo

259 11 1
                                    

Nakon pola sata svi su odlazili "Zasto idu?" Upitam "Paaa bili su ceo dan ovde" klimnem glavom i odem u kupatilo.Zavrsim sve sta sam trebala i izadjem i vidim Harrya da ceka na mene "Sta je" upitam "Hmmm znas vec" nasmijem se i poljubim ga i krenem dole "Gde ces dole?" Upita me "U dnevni?" Kazem mu "neces valjda dole da se je..? Prekinem ga i kazem "u sobi cemo " Nasmije se i povuce me za ruku.Opet me gurne uz zid i sapne "Ti si nesto najlepse" nasmijem se i poljubim ga."Mhm" promrmlja i digne me i spusti na krevet.Skine mi trenerku (one sa slike) i digne majicu, pocne me ljubiti po stomaku."Mmm" promrmljam "Smiri strasti" kaze sa osmehom "Jebi se" kazem "Evo sad cu se jebati" prevrnem ocima i spustim mu glavu, poljubim ga i onda uzme zastitu. "Moze?" Upita klimnem glavom spusti se prema meni i pocne da me ljubi smijem se kroz poljubce.Kad je zavrsio legne kraj mene."Bilo ti lepo?" Upita klimnem glavom i odemu u kupatilo da se tusiram Harry udje isto, "Sta radis to?" Upitam ga "Idem sa curom da se kupam?" Kaze "Ali ja necu to" pogleda me i nasmije se glasno "Video sam te golu, i sad neces samnom da se kupas?" Kaze sa osmehom a ja pogledam u pod. "Mhm" promrnljam. Udjemo u tus kabinu i istusiramo se. "Iiii gotovo" kazem "Sve sto je lepo kratko traje" kaze a ja se samo nasmijem.Izadjemo iz kupatila.I sednemo na krevet "Dosadno mi je.Kazem "Ajmo negde" kaze "A gde naprimer?" Upitam "Gde hoces?" Toliko mi je dosadno "Paaaa ne znam" kazem "Idemo da jedemo negde?" Kaze "Neeeee" kazem "Pa nista onda" kaze "Ajmooo uuuu centar?" Pitam "ajdee, molimmm teee" kazem prevrne ocima i kaze "Ali neces kupiti puno" kaze a ja kazem jedno ok i odem osusiti kosu obucemo se isto i slikamo se

Kazem "Ajmo negde" kaze "A gde naprimer?" Upitam "Gde hoces?" Toliko mi je dosadno "Paaaa ne znam" kazem "Idemo da jedemo negde?" Kaze "Neeeee" kazem "Pa nista onda" kaze "Ajmooo uuuu centar?" Pitam "ajdee, molimmm teee" kazem prevrne ocima i kaze...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neko ce misliti da mi je brat heh.Isli smo peske jer sam ja tako htela. "Treba mi samo jedna haljina" on me pogleda i kaze "Vazi ali nemoj od te jedne da pretvoris u 100" nasmijem se i kazem "deee okkk".Nakon 10 minuta smo stigli.Usla sam u prvu trgovinu.Videla sam toliko lepih stvari.Uzela sam jedne hlace i jedan top.To sam kupila i otisla sam u trgovinu za patike CCC tako se zove.Udjem uzmem dva para patika i jedne stikle.Harry je uzeo isto dva para patika.Nosio je te kese.To jeste 3.A ja sam nosila od hlaca i topa."iii ajmo jos u ovu" pokažem prstom "Mina rekla si samo jedna haljina" kaze nasmijem se i pridjem mu "Oduziti cu ti se" kazem "Nadam se" krenem u tu trgovinu sa sminkom.Upadam u nesvest, tj obozavam sminku ali se nikad ne sminkam tj kad idem u klub ili tako nesto onda da.Uzela sam par karmina i par senki."Nina ajmo kuci" kaze a ja kazem "Pa tek smo dosli ne budi dosadan" milion puta je rekao da hoce kuci ali ja ga nisam pustila.

***
Vracamo se kuci da milion kesa."Izvini Harry" kazem sa osmehom "Ajd, nemoj da me nerviras" jer sam ga zezala "Ja te nerviram?" Upitam kao tuzno vise sam glumila "da ti me nerviras, kupila si milion stvari, noge me bole, 6 sati setamo u krug" kaze a ja se nasmjem i poljubim ga.Nije hteo ici peske ali jbg mora.Bilo mi je mrsko cekati taksi. "Iiii sta cemo raditi?" Upitam "Nista?" Kaze "Pfff" izustim. "Jede mi se nesto" dodam "Paaa hoces negde da jedemo ili hoces nesto kod kuce?" Upita me "Hocuuu pizzu" kazem "Ok" doda.Kada smo dosli bacio se na kauč a ja sam nosila kese u sobu.Narucio je pizzu, i kada je stigla seli smo u dnevni i ja sam normalno pustila njemu zanimljiv film.Toliko se zagledao da me uopste nije primeti.Sednem mu u krilo i ugrizem ga za vrat, nikakva reakcija.Ugrizem ga opet, opet nista.Ugrizem ga jos par puta ali on ne primecuje. "Alooo" viknem pogleda me i nastavi gledati film.Odem u kuhinju i uzmem casu vode i prospem mu po glavi skocio je momentalno "Sta koji k?" Kaze a ja sam se valjala od smeha na podu. "Izvini" jedva kazem smirim se za 10 minuta a Harry je stajao iznad mene i gledao me. "Ugrizla sam te milion puta ali nisi me primetio" kazem "Pa gledao sam film." Kaze "pa sam morala da prospem vodu" nasmije se i pridje mi gurne me lagano na zid i kaze"Za izvinjenje hocu..." krene da kaze a ja kazem "Znam sta hoces" nasmije se.

******
Mina:Ee, treba mi tvoja pomoc.
Dobijem.poruku od Mine

N:Oj sta je bilo?
Bilo je oko 10 navece
M:Moram doci kod tebe
N:Kod Harrya sam
M: jel smem da dodjem?
N:ae cekam te
M:ly
N:ly2
Seen

Cekala sam je 10 minuta i cujem zvono otvorim vrata vidim uplakanu Minu.Zagrlim je i pitam je "Mina, sta je bilo? Jesi se posvadjala sa Zaynom?"
"Nisam..Ali nesto gore se desilo" kaze plakajuci "reci miii" kazem tuzno "Gdje Harry?" Upita  "U kuhinji je" odemo u dnevni i ona me zagrli i pocne da place. "Mina smiri se objasni mi sta je bilo" digne glavu i kaze "Trudna sam" zaledim se i izmucam "Zezas me?" Klimne uz znak ne "Zasto nisi pazila? Minaa, sta ces sad? Jel zna Zayn?" Upitam je "pazila sam, ne..ne zna" kaze "PAZILA SI? PA SAD SI TRUDNA LEPO SI PAZILA" Kazem u strahu "Bojim se sta cu sad? Sta cu sa roditeljima? Zayn ima mafiju, imam 18 godina" pocne da nabraja "Abortus" kazem pogleda me i krene da place "Znam Mina, ubiti ces dete, ali to je mrva to se nije razvilo" kazem. "Ali bojim se" opet kaze. "Ajde smiri se i idi umij se" kazem "Hajj Minaa" vikne Harry a Mina mu uzvrati "Zasto places? Jesi se posvadjala sa Zaynom?" Upita Harry "Nisam.." klimne glavom i upita "Pa sto places?" Upita ponovo "Harry, ne smes da kazes Zaynu.. trudna sam" Harry se uzveri i kaze "zezas me? Sta ces sad?" Pogleda u mene i kaze tiho "Jebote.." "abortirati cu" kaze Harry klimne glavo.

...

Napisala sam kratko, jer cu napisti jos jedan nastavak 💟
Ostavite vote i komentar 😚

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now