I dosli smo ispred kuce.Padala je noc.Dario i Marko nisu jos kuci, tako da cu biti sama.Pozdravila sam Harrya.Nisam htela da se svadjam sa njim ali ni da...Ne znam uopste vise nista.Usla sam u kucu i krenula u kuhinju.Svetlo je bilo upaljeno zacudo.Ugasim ga i odem na sprat.Svetlo se upalilo u hodniku na sto sam vrisnula."Ufff jaoo, opet moram da popravim ovo svetlo" nikad nisam popravila svetlo u kuci.Nego znam da je neko tu pa sam bezveze pricala.Usla sam u sobu i brzo se zakljucala uzela sam telefon i zvala Liama.
"LIAM UPOMOC DODJI TE NEMAM PISTOLJ JER JE I PODRUMU A NEKO JE U HODNIKU" rekla sam "Harry je, inace dolazimo" srce mi je treperilo.Nasla sam makaze i uzela ih u ruke brzo otvorila vrata.Nemam se cega bojati. Isla sam prema stepenicama.I videla sam musku figuru.Bio je ogoroman.Koga jebe.Skocila sam na njega a on je pao.Ne poznat covek.Zabila sam mu par puta makaze u stomak i u tom trenutku sam videla da se vrata otvaraju. Liam Harry i ostali ulaze.Oci su im se rasirile kada su videli da ubijam njima poznatog coveka."Kurvin sine" Harry je viknuo na sto me je Liam dignuo sa njega. A Harry je nastavio posao.Otisla sam u podrum po pistolje jer je neko bio na spratu.Uzela sam pistolj i Liam Niall i Louis smo krenuli na sprat.Krenla sam od mamine sobe.Nije bilo nikoga.Otisla sam u svoju sobu i krenula sam sama.Neko je bio u kupatilu. Eh mamu ti.Ostali su istrazivali ostale sobe.Pokucala sam i cula muski grub glas.Stala sam iza ormana.Kada je izasao pucala sam na njega.Pao je na pod.Ostali su dosli i rekli sa nema vise nikog.Sveti boze..***
Marko i Dario su dosli oko 11 uvece.A mi smo sve sredili prije nego su oni dosli.Sada je petak.Realno mama je dosla.A ja sam kod Mine i spremam ju.Izgledala je ovako
Bila je stvarno lepa. "PRELEPA SI" Vrisnula sam "HVALA" Vrisnula je i ona. "Jesi sa Harryem?" Upitala je..Nasmijem se i klimnem glavom.Dala sam mu jos jednu sansu.A ja sam se obukla ovako nije nas niko video ni mene ni Minu.A ovako sam se ja obukla:Mina me terala da to obucem jer je belo kao i njena vencanica ok..Meni i nije prikladno za vencanje ali nema veze.Nek bude njena zelja.Ali ja sam htela ovako:
Ali ipak sam obukla belu.Nema veze svejedno i je ona lepa.Nasmije mi se i zagrli me jako "Ti nisi svesna koliko si mu hvalila" rekla je "I on je meni..Ali eto opet smo skupa" rekla sam sa velikim osmehom.12 je sati.Cekamo da nas pozovu napolje."Izadjite" uhvatila sam Minu za ruku i pogledale smo se i krenule napolje.Blicevi slikanje sve to bilo je dosadno ali opet lepo.Harry je stajao kraj Zayna.Jer smo mi kumovi hehe.Polako smo prilazili.Po Mini se vidi da je nervozna "Smiri se ludo, sve ce biti uredu" rekla sam joj sa velikim osmehom.Pustila sam joj ruku.I njen tata ju je vodio do Zayna.A ja sam brzo otisla do Mininog mesta i stala.Harry me je gledao sa velikim osmehom i samo mi je namigao i skrenuo pogled.Gledala sam ga dok Mina nije dosla.Uhvatila je Zayna za ruku radosno i stala kraj njega.
"Poljubite mladu" rekao je Svestenik.Na sto sam vristala kao retardirana.I uzela sanpanjac i otvorila ga.Sipala sam nama 4 u case.Dok su se oni ljubili ja sam slikala.Prekinuli su poljubac na sto su svi dali aplauz.Vrisnula sam i zagrlila ju "Sad si mu zakonita zena!" Viknula sam na sto se ona jos vise nasmejala.Krenuli smo prema restoranu.Uhvatila sam Harrya za ruku "Devojcice, jebeno izgledas predobro" nasmijala sam mu se i rekla "Mhmm, i ti sii prelepp" dobijem poljubac od njega.Usli smo u njegov auto "Nina, nemoj da pijes.." rekao je "A da da nikako" rekla sam sa zlim osmehom "Sta ako se desi? I zatrudnis?" Kaze na sto se na glas nasmejem "Paaa roditi cu ti sina" kazem na sto se on nasmije i kaze "Nisi jos zaboravila da Stylesi prave musku decu" nasmijem mu se i klimnem glavom.Dosli smo tamo.I ja sam odmah otisla kod Mine.Usle smo unutra i otisli smo za nas stol.Tj za mladence i kumove. Milion bliceva.Ona je htela svaki pokret da se slika."Nina ne vjerujem jos da sam sada Mina Malik" Zayn ju pogleda "Dada sad si Malik" nasmijem se "Paa i Nina ce biti Styles" uzverim se "TRUDNA JE?" Mina vrisne "Mozda" nisam stigla nista reci a Harry je vec rekao to mozda."Harryyy" kazem mu "Sta je bebo? Ne moras kriti to od najbolje drugarice" udarim ga "Nemojjj to boliii" rekao je na sto sam ga poljubila.
***
2 ujutro je ja trazim Harrya."Oj pa sta radis tu?" Rekla sam "Ma pusio sam cigaru" rekao je i dosao je do mene "Nina toliko si mi hvalila" rekao je "I ti si meni" kazem mu.Spusti svoje usne na moje i zapocne poljubac "Necu ovde da mi napravis dete" kazem na sto se on glasno nasmeje "Necuu, ali kasnije cu kuci" nasmijem mu se i uvedem ga u restoran.Igrali su i plesali.Mene su noge mnogo bolele.Nisam mogla da stojim na njima.Uhvatila sam Harrya za rame i skinula stikle.Bila sam mnogo niza od njega."Gde je Nina?" Upitao je iz sale "Tu sam" rekla sam ljuto ali nisam bila ljuta "Jao nisam te video" rekao je sa osmehom . Otisla sam kod Mine koja je uveliko bila pijana. "Nemoj toliko da pijes" rekla sam joj. "Ehhhh okejj" izdahnula je.Ja sam opet obukla stikle i otisla do Harrya. Sedeli smo malo za stolom zatim smo otisli plesati.
5 ujutro je i ja jedva stojim na stiklama."Josss slavimoo" vikala sam pijano.Ostali smo Ja Liam Harry Niall Zayn Mina Louis.Pesme vise nije bilo.Popela sam se na stolicu zatim sam stala na stol.
"Sad je moja minuta" rekla sam na sto su se svi nasmijali "Mislim da je bolje da sidjes" rekao je Harry "Necuuuu" bunila sam se."Pusti neku pesmu" pustio je neku pesmu.Zatim sam pocela plesati i pevati na stolu.U tome su mi se svi pridruzili sem Mine i Harrya. Mina nije mogla od vencanice a Harry nije hteo.Plesala sam sa svima zagrljena.Znate stojimo u redu i zagrlimo se i pevamo i plesemo.Pesma se zavrsila i Zayn me zagrlio "Ehh vencanje bi bilo 0 bez tebe" eh ovo me nasmejalo.Marko i Dario su otisli oko 3 a ja sam ostala jer idem sa Harryem. "ZNAM" Viknem."Idemo Nina" rekao je Harry.**
Kod Harrya sam.I toliko mi je muka.Da ja to ne mogu da opisem.Povracala sam 5 puta.Sad je 7 sati i Mina nas je zvala da dodjemo kod njih.Oni su od 5 spavali sve do 7 ujutro.Harry je uveliko spavao.Dok sam se ja setala od muke.Otisla sam se istusirati i obukla sam ovo:
Napravila sam pundzu.Harry je bio mnogo umoran ali se obukao nekako."Ne mogu ja ovo" rekao je i opet legao na krevet "Ajde beboo, kasnije cu ti dati nesto za uzvrat" rekla sam na sto je odmah ustao."Mogu ja sve bree" budala, zagrlim ga i poljubim krenuli smo prema njima.
***
Novi nastavakk 😚
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR 💗