Harry se mrdao dok su se ovi smijali.Bila sam mnogo ljuta jer Harry je bio preesladak dok je spavao.Nasmijem se kad otvori oci.Ali ne vise krvave."jutro bebo" kazem na sto se nasmije i prebaci ruku preko mene.I kasnije sam slikala ovo
Slika mi se dopada i objavila sam ju.Stizale su mi poruke ali nisam odgovarala.Nego sam gledala u Harrya dok se igrao sa mojom rukom."Harry? Znas sta?" Upitam ga "Hmm staaa?" Upita i pogleda me na sekundu i nastavi da se igra sa mojom rukom."Ja disem za tebe, volim te ti si nesto najbolje" nasmijem se sa suzama u ocima. "Aaaaaa malenaaa, i ja tebe volim i ti si nesto najbolje" nasmijem se i pocnem da ga ljubim."Nina, u bolnici si, neces valjda ovde?" Upita me da zlim osmehom "Ne smem da te ljubim? Necu ono, nego samo ljubljenje" kazem a on se osmehne i negne se i poljubi me.
....
Ponedeljka je i dalje sam u bolnici sve do srede.Jer nisu sigurni dali smem ranije.Smarala sam se dok nisu zavrsili skolu i dosli mi u posetu.Harry je odmah nakon skole dosao "Hejj devojcice" udje u sobu a ja se osmehnem "Ehejj" viknem pridje mi i poljubi me.Legne kraj mene jer sam mu napravila mesta.
Da bude realnije malo
"Dosadno je bez tebe u skoli" kaze a ja se nasmijem i kazem "celu sedmicu necu ici" pogleda me i klimne glavom "Nina, nemoj da se ljutis" kaze i sedne na krevet i ja sednem za njim "Zasto bih se ljutila?" Upitam a on se okrene i kaze "jednostavno se desilo,nisam hteo, znas da te volim izvini" nisam ga kontala.Spustio je pogled uhvatin ga za ruku u kazem "Ma sta se bre desilo, prepadas me" pogleda me i kaze "Ema i ja..prevario sam te" Pogledam ga u nevjerici "sta si? Lagao si me bez veze? Ubiti cu i nju i tebe kad se oporavim!" Vrisnem na njega "Nisi normalan, zasto si to uradio? Ja to nikad ne bih uradila! Pao si u mojim ocima.Kunem se ubiti cu je a zatim i tebe!" Vrisnem opet a on se okrene i gleda u stranu "Glup si mrzim te, jednostavno sad idi" vrisnem a on ustane i ode.Pocela sam da placem i da vristim.Stavila sam jastuk na glavu i vristala.Odjednom neko ulazi u sobu.Sklonim polako jastuk i vidim velikog medu. "A?" Kazem iza njega se stvori Harry "To ti nece pomoci! Mars bre napolje" vrisnem opet.I krenem jos vise plakati "Zar si toliko luda?" Kaze a ja ga pogledam i vidim osmeh na njegovom licu."Sta pricas to?" Upitam ga zacudjeno.Pokaze mi levo i pogledam i vidim nesto crno kamera? Wtf? "I sta sa tim?" Pogleda me i padne na pod od smijanja dok su se meni suze slivale niz lice "Prenkao sam te! hahahahahahahahaha" poceo je da se dere dok se smije."Salio sam se, nisam te prevario jesi normalna ti?" Poceo je opet da se smeje.Pogledam ga ljuto i bacim na njega neku kutiju "aaaa, to boli" vrisne i ja mu kazem "i treba seljaku jedan glupi" ustane i kaze "To sam hteo sa znam kako ces reagirati ako te prevarim, ali necuuu" pogledam ga i pogledam u drugu stranu naljutilo me to."Aaa medo je za moju devojcicu" kaze i poljubi me nasmijem se iako sam malo pre plakala."Mars" kazem i uzmem veliko medu.
Ovako je izgledao medo."ipak hvala" kazem mu nasmije se i poljubi me uz poljubac kaze "Izvini moja devojcice" nasmijem se i kazem "Nikad vise jel ti to jasno?" Kazem mu "Uuuu svidjas mi se tako opasna" nasmijem se i udarim ga "Iliii kada udaras cure po skoli, ili klubovima zbog mene" pogledam ga i opet se nasmijem "ehhh budalo" kazem mu.Nasmije se i krene da mi ljubi vrat.Godilo mi je ali sam mu rekla da prestane "Necu da te pustim da me ljubis, jer me prenkas" kazem mu ljuto."Dajjj breeeee salio sam se" kaze tuzno a ja se samo nasmijem.Bila sam crvena a i imala sam velike podocnjake.
****
Jutro je i utorak je.Harry je prespavao kod mene u bolnici."Harry skola" kazem mu a on se trzne i kaze "Necu da idem hocu biti sa tobom" kaze tiho i legne na mene "Au au au au au" govorim a on kaze "Sta je" "moja rana boli me" kazem ustane brzo i kaze "Izvini zaboravio sam" nasmijem se i kazem "Nema veze, dodji" pokazem mu na krevet i on opet dodje kod mene.Zezao mi je celo vreme za moju reakciju.Poceo je da me nervira."A prestani" kazem ljuto nasmije se i kaze "Ali tvoja faca" i opet pocne da se smejem.
****
Sreda je i oko 7 je sati.Marko je dosao po mene.Dok sam se ja spremala.Otisli smo doktoru i rekli mu da idem."Ajde, polako" kaze mi i uhvati mi ispod ruke."Mogu" kazem ali me zaboli "Samo me malo boli" kazem.Jos mi samo hvali da imam oziljak posle toga.Ma nema veze."Boli te? STAAAA MEEE BRIGAAA" vikne "Boli me bez zajebancije" pogleda me i kaze "Hoces nazad doktoru?" Klimnem u znak ne.Stigli smo nakon 10 minuta kuci.Usla sam i Marko je otisao u skolu."Ufff" uzdahnem kad legnem.Dan je prosao poprilicno brzo.Harry me nije zvao niti pisao.Sigurno se bavi mafijom........
I NASTAVAK JE TU.
Nisam ga mogla ranije objaviti jer sam izasla slucajno iz wattpada i izbirsalo mi se i ponovo sam pisala 😨
Ostavite vote i komentar 💟💟