/PAR SEDMICA KASNIJE/
Necu se vratiti u London.Bez Harrya ne idem nigde.Spojili smo mafije tako da smo sada jaci. Upravo smo se vratili sa borbe tj ubijali smo."Mafijaška ljubav" kaze Harry i zagrli me "i vise od toga" kazem i naslonim glavu na njegove grudi.Disao je sporo.Kucanje srca me je smirivalo."Nina? Idemo u sobu?" Upitao je "Moze" kazem i krenem sa njim na sprat.Otvorim vrata i Harry me gurne "Sta je sta se guras?" Upitam " Neko je tu" Kaze "Neces izaci.Nije ti oruzje ovde" kazem bojim se za njega "Hocu" na sto ga osamarim i zakljucam vrata.
***
Pola sata kasnije:
U kuci su.Harry je besan jer mu ne dam napolje."Halo" javim se jer mi je telefon zazvonio "Ispred smo da napadamo ili?" Upita me Zayn "Ne znam sacekaj" kazem i dam Harryu telefon."Moze za 1...2..." i na 3 se culo samo nesto u hodniku.I to je toliko puklo da sam vrisnula.Harry je brzo istrcao napolje i precizno uhvatio pistolj koji mu je Liam bacio."Tamo je jedan" vikao je Louis.Zatvorili su mi vrata "Sta ces sad bez svog Heroja? Jeli lepotice" cula sam iza sebe "Ohh pa svasta mogu i sama" rekla sam i pravila se kao da se ne bojim.A u meni se probudio mali strah."Ja mislim da ne mozes" rekao je i neko me je uhvatio za ruke.Strah me je preplavio i pocela sam vristati."Vrisni jos jednom i gotova si" rekao je grub glas "HARRRYYYYYYYYYYYY" Vrisnula sam iako nisam trebala "UPOMOC UPOMOC" Vristala sam na sto me je jako udario "MAMU TI JEBEM" Vrisnula sam na sto su se vrata otvorila usao je Liam. "KURVIN SINE" Rekao je sa suzama u ocima."A sta je povredili smo ti brata?" Upitao je neki momak."ZACEPI PROKLETO" Vikao je Liam.A zatim su svi ostali usli osim Harrya i Nialla."PUSTI JE" Vikali su na sto je Zayn upucao nekog momka.Ovaj iza mene je odmah minut kasnije bio upucan.Na sto sam vrisnula i pala na kolena."G-g-de Harry?" Upitala sam "Polako smiri se" rekao je Liam."Zasto placete?" Upitala sam "Harry..Je upucan.." rekao je na sto mi je mrak na oci pao.Drzali su me za ruke.A ja sam vristala "Ne necu ovo ja zelim njega sad ovde" vikala sam "Nina smiri se" govorili su "Gde je on?" Upitala sam "Niall ga je odveo u bolnicu" rekao je Liam."Idi se istusiraj" rekao je na sto sam placuci ustala i nasla sebi robu.Otisla sam u kupatilo i sela kraj vrata.Pocela sam na glas jecati.Ustala sam i otvorila ormaric i tamo su se nalazile tablete.Vec 10 minuta gledam u tablete i placem.Placem jer Harry....Uzela sam pakovanje tableta za spavanje.Uzela sam 5 tableta i progutala.Onda sam uzela jos svakakvih tableta i pila.Jedino se sjecam da sam plakala zbog Harrya i od muke.Od muke.Zivot je tezak kad ne znas sta ce se desiti sa voljenom osobom.Dali ces je izgubiti ili ne.Sta ce se desiti? Sta je Harryu?
"JEBEM TI ISUSA" cula sam i potpuno zatvorila oci.Pokusali su me probuditi.Ali nisu me uspeli probuditi.Probuditi iz teskog sna.Mozda san potraje zauvek mozda ne.Jos vise su vikali kada su videli tablete.Popila sam ih previse preveliku meru.
**
Liam POV
Ne vjerujem da je pokusala da se ubije.Harry je pogodjen 3 puta jednom u rame onda u nogu zatim u stomak.Strah me preliva iz sekunde u sekundu.Nikolina je na ispiranju (ako se tako kaze) Cekamo na njih dvoje.Svi sutimo ne govorimo nista.Ne smijemo jer tisina je jedino sto sada trebamo.Gledam u pod cekajuci sta ce reci za Harrya.Marko i Dario kada saznaju Nikolina je gotova.Ne vjerujem jos da ima najbolju mafiju i da sada svi skupa radimo.Harry hoce da je zastiti i da je nekako izvede iz mafije.Ali mu nikako ne uspije.
***
AUTHOR POV:
Nikolina je sada u dubokom snu.Spava.Ne mice se lezi bezbedno na krevetu.Vec 3 meseca se ona ne mice.Harry se oporavlja.Ali ga je jos vise slomilo sve to o Nikolini.Voleo ju je vise od svega.I sada je na ivici zivota.Svaki dan dolazi u bolnicu u nadi da ce se probuditi.Ali ni znaka ne daje.Ni prst nije pomerila.Tablete za spavanje su mnogo delovale na nju i njeno srce.Marko se prepustio losem drustvu.Jos ga je sve to pogodilo o Nikolini.Svaki dan menja curu.Dario...Dario u sebi nosi najvecu tugu. Ceka sa svojom curom dete. Odgodili su svadbu zbog Nikoline.Lomi ga sve to.Place ne zna šta ce vise.Njena mama..Zavrsila je sa svima terapijama i ceka place za Nikolinom.Liam Zayn i ostali su slomljeni.
***
Harry pov
Sedim u ovoj jebenoj bolnici.Nikolina se ne budi vec 3 meseca.Ludim.Bio sam par dana u bolnici.Ali kada sam saznao za Ninu..Nisam dosao 4 sedmice sebi.Cekam i cekam ali nikog znaka "U ova 3 meseca se nista nije pokazalo" rekao je jebeni doktor "I?" Kazem ljuto "Moramo iskljuciti aparate.Svako u komi pokaze znak za zivotom.Ali ona ne" kaze na sto se razbesnim "PA STA? DACE ZNAK MOZDA SUTRA MOZDA ZA 2 MESECA ALI NECES ISKLJUCITI APARATE" Izderao sam se "Brate smiri se" ugledao sam Liama. "KAKO DA SE SMIRIM?" upitao sam sa suzama u ocima.Spustio sam glavu i plakao.Ne daje nikakav znak za zivot.Strah me da pomislim sta ce se desiti ako ne dadne znak.Kroz glavu su mi letele misli.Nisam vise znao kako se zovem.
Author pov:
Iz dana u dan oni su cekali da Nikolina da znak.Ali ona nije nista uradila.Nikakav znak nije dala.
Proslo je tacno 7 meseci i ona se ne budi.Nikolina pov.
"Ja sam kriv" culo se."Ja cu se ubiti ako se ne probudi" cula sam sve kroz maglu.Iako sam 7 meseci u komi cujem sve kroz maglu.
Harry pov.
Sedim kraj nje.7 meseci ona se ne budi.Svasta se promenilo Mina je u 8 mesecu trudnoce.Louis je nasao curu.Liam i Niall su jos solo.Marko i Dario. Dario je dobio sina Leo se zove.Marko se prepustio kurvama alkoholu losem drustvu.A ja? Ja sedim ceo dan u bolnici i cekam.Odjednom se vrata jako zalupe i Nikolinina se ruka trzne. "POMERILA SE POMERILA SE" Istrcao sam u hodnik i vikao na sto su svi skocili i plakali.Doktori su usli u sobu i rekli da ce se sutra ili kasnije probuditi.Srce mi je kucalo svom brzinom."Polako se budi" rekla je medicinska sestra na sto sam je gurno iako nisam smeo.Utrcao sam u sobu i video kako gleda sve po redu "Sta mi se desilo?" Upitala je doktor joj je sve objasnio na sto je pogledala u mene.Izgubio sam se u njenim ocima..
Nastavak jeee tuuu 💗
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR ❤