Smijali su se Harryu kako sam ga osamarila.Harry je ljuto gledao prema meni.Nervirala sam ga, ali i to namerno.Isao mi je nazivce.Jer me je iznervirao zbog ulozaka i tampona "Sad si stavi tampone u nos i usi" kazem na sto svi opet krenu da se smeju "iii Minaaa kako sii?" Upita je Niall "Pa ide, samo je mnogo tesko" kaze "A sto?" Upitam "Pa nije vise kao prije.Ne mogu ici sa vama, ne mogu da nekad zapalim..ahah" nasmijem se i kazem "Kad rodis ostavis Harryu i Zaynu dete i mi idemoo u provod" nasmije se i kaze "Nijeee ti losa ideja" Zayn i Harry su se uzverili bukvalno."A zasto mi ne odemo u grad a vi ostanete sa bebom?"upita Harry "Jel hoces jos jednu samaru?" Upitam ga nasmiju se a on me sa ljutnjom pogleda "Sta je Bebooooo?" Sednem kraj njega provocirajuci ga "Nina makni se" odmaknem se i naljutim se na njega."Idemo miii, vidimo se kasnijee" Sada pocinje Bozicni raspust.Ovde u NY je uvek padao sneg da su nekada i otkazivali skolu.Ostali su otisli a ja sam se spremila i krenula oblaciti patike "a gde ces ti?" Upita "Tamo gde ti neces" kazem "Cekaj sekundu" ode na sprat i vrati se za 10 minuta.Otvorim sirom oci kad vidim da se obukao kao ja
Meni je bilo preslatko.Slikali smo se i ja sam onda postavila na instagram."Gde ides stvarno te pitam?" Upita opett smorio je "Idem u vraziju materu" kazem sa osmehom "Jebi se" kaze sa uzdahom "Idem kupiti ukraseee" kazem sa jos vecim osmehom. "Awwwwww" kaze a ja se zacudim. "Nina, jel si stvarno mislis da sam glup?" Upita nasmijem se glasno i uhvatim ga za ruku "Neeee, bila sam ljuta, ako nisi slusao Minu u Dubaiju onda si stvarno udiot" kazem sa polu smehom. "A daaa places,deres se, onda si ok onda si ljuta onda me obozavas i tako u kurg bojim se da me ne ubijes na spavanju" kaze kroz smeh "Pa mozda ako me budes opet nervirao sa tamponima" kazem nasmije se i poljubi me nasmijem se od srece."Ufff danas si me toliko iznervirala" kaze i izdazne "jbgggg" kazem. Dosli smo ispred neke trgovine i tu je bilo i robe i hrane i sminke obuce zatim i ukrasi.Otisla sam tamo gde je roba "E pa neces" kaze Harry i povuce me prema ukrasima "Sta me vuces?" Upitam iznervirano "Rekla si samo ukrasi" pogledam ga ljuto i udarim ga.Ok ja cu stvarno da ga pocnem udarati "Majmune jedan kad kazem nesto ne desi se tako" pogleda me nasmije se i kaze "Nene" prevrnem ocima i odem do ukrasa kupili smo svacega.Odemo do kase i Harry krene platiti ali ja mu nisam dala "Ja se slazem sa Gospodinom" kaze neka starija žena.Nasmijem se "Eto Nikolina, ja placam" kaze udaviti cu ga "Ipak sam ja dzentlment" (ne znam neke rijeci po Srpski ne obracaj te paznju) Pogledam ga ljuto jer ja sam htela da platim "Ti si konj" kazem mu kad izadjemo "A zasto? Jer sam platio?" Klimnem glavom a on prevrne ocima "Ne prevrci ocima videti ces mozak" kazem iako i ja prevrcem ali nema veze "Vidi ko mi kaze" i pogleda me i odmeri "E duso, ups sorry nemas mozak" prepirali smo se dok nisu dosle neke kuje.Znaciiiii bozeee suknje dupe im ispada i topovi.Ne...Prejadno.Nasmijem se na pomisao. "Hejj" pozdravi ga neka kurva.Ja ga pogledam a on se samo smije.Ja krenem dalje.Jer nema svrhe.Udjem u Dm i odem po sampone."uff" kazem kada pomirisem jedan sampon od kokosa.Obozavam od lubenice vanille cokolade i kokosa.Lubenica mmm ahah.Harry se nije vracao.Pa da kreten, zanimljive mu one kurve.A meni nesto glumi.Uzmem par sampona.I odem do sapuna.Hmmmm uzmem neki od jabuke.Pfff valjda je dobar, inace i ne zanima me bukvalno.Uzmem ulozke jer sam dobila malo pakovanje u njima je bilo samo 5.A ja imam i po 7 dana menzu."Pomagajj" vikao je neki retard.Kada se okrenuo bio je to Harry prevrnem ocima i setim se za ono sto sam rekla Harryu za mozak.Nasmijem se i odem do sminke uzmem par pudera ruzeva (karmina) i odem na kasu.Harry je bio rascupan "Zezao sam se sa njima jer sam te hteo napraviti ljubomornom a one su se zakacile za mene i cekaju me napolju" nasmijem se koliko je glup."Aaaaaa mrs" vrisnem jer me je gurnuo i pala sam."JESI TI NORMALAN? IDIOTE GLUPI MARS ODAVDE" Vrisnem na njega jer me je izblamirao "Deeee nisam hteo" nije hteo "Mrs kod onih kurvi, jer me uopste ne zanimaju, jer sj plasticne A JA NISAM" kazem a umirala sam od ljubomore "Devojcice, jos ne znas da lazes" kaze dok me ljudi gledaju.Nisam dozivela veci blam.Nego da me je momak gurnuo "Dadada idi jednostavno" kazem ljuto.Odem na kasu platim sve i krenem prema taksiju idem kuci.Nisam bila odavno ahah.Harry je isao zamnom i govorio da ga sacekam ali nisam.Dosla sam nakon pola sata kuci jer sam isla u Meki."EHEJJJJ" Vikne Luka a? Sta on radi tu? Gurnem ga lagano i udjem bila sam mnogoooo ljuta.Opet neko zvoni na OVA JEBENA VRATA.Iznervirano kazem "Otvori" i ja krenem na sprat u sobu.Udjem i bacim stvari na krevet.Uzmem kesu od Mekija i izvadim kolu i sve ostalo.Uzmem laptop i nadjem neki horor.Jeste da sam se bojala ali jbg.Bilo je jace od mene upalim ga i krenem da pijem kolu i da jedem burgere.
Ulazi mi neko u sobu i prospem kolu po sebi jer sam skocila.Harry.OPET.OPET HARRY. "Napolje" pokazem prstom.I ustanem da nadjem drugu majicu.Uzmem neku belu na bretele i mislila sam da je Harry izasao jwr su se cula vrata skinem ovu majicu koja je polivena kolom.I krenem da oblacim kada odjednom Harry me uhvati za grudi okrenem se prema njemu i gurnem ga "bezi bree" kazem ljuto jer me nervira "Nisammm hteooo izvinii" kaze a ja se okrenem i obucem majicu.Odem na krevet i sednem i opet krenem jesti.Harry je legao kraj mene i uzeo burger.Ide mi na zivce.Idiot glupi.****
Iznervirao me je sa njegovim izvini.I prihvatila sam iako sam bila jos ljuta...Kasnije smo se maziliii itd...hehe
Onda smo zaspalim.
Ujutro nista pametno nismo radili...
Nastavak je glup ali sutra izbacujem 3 dela tkd 😁
Ostavite vote i komentar 😊
Zaboravljam neke rijeci na Srpskom tako da... Napisala sam nesto pogresno 😐 Nmvz lyy 💓