48.deo

104 6 2
                                    

Harry POV.

Gledam kako pada na pod, za sekundu mi sve prodje kroz glavu..Ova situacija potrcim prema njoj i dignem je sa poda.Krenem trcati napolje a iza mene su svi vikali.Mina je plakala dok je smirivala decu, Liam i Zayn Louis i Niall idu zamnom.Ulazim u auto kao i ostali i za minut se nadjemo na ulici.Prebrzo sam vozio, ko zna sta se moze desiti.Ali mene briga nije jer je ONA u pitanju.Jeste da sam rekao da je Gotovo..Mnogo mi je zao ovo mi 100% nece oprostiti.Znam mrzi me iz dna duse me mrzi.Parkiram auto ispred bolnice i izlazim uzmajuci nju u ruke."Doktorii!" Vicem dok utrcavam u jebenu bolnicu..Doktori su se stvorili u isti momenat ispred nas, odveli su je a ja sam stajao na sred hodnika.Stajao sam i uhvatio se za glavu, "Biti ce sve uredu brate" rekao je Louis tapsajuci me po ramenu.Louis je raskinuo sa curom..Jer mu je cura htela podmetnuti zamku.Ali eto ne moze jer je previse glupa za takvo nesto."Znam sve znam" rekao sam odlazeci do sale gde ju valjda operisu.Ona nikako nije normalna ponasa se kao beba, nije sva svoja.Jeste da sam i ja zeznuo, ali ne ponasam se tako..Ne vrijedjam joj majku ili slicno.Tamara jeste pogresila ali Nikolina preburno reagira na sve to..

***

Nikolina POV.

Lezim prikljucena na ove odvratne aparate.Probudila sam se prije 5 minuta..I razmisljam o svemu sto se dogodilo.Iz zivota cu sve osobe isjerati i poceti ponovo.Ali sad bad bad..Sutra mogu izaci jer rana nije toliko duboka.."Ej" rekla je Mina ulazeci "Samo izadji" rekla sam ne gledajuci u nju "Ali...Nina.." krenula je "Ne izadji" rekla sam a ona je izasla.I nju cu da istjeram.Svi mi idu na zivce lagano.

*

Oblacim crnu majicu i popravljam kosu.Polako izadjem iz wc-a i uzmem torbu, ispred me je docekao Marko."E sekice, jesi dobro?"upitao je "Dobro sam" kazem hladno i odmah izadjem uz bolnice."Nadam se da nam vise neces biti cesti pacijent" kaze jedna kuja.Doktorica izvinite.Pusila je cigaru sa nekim likusama "Dada" izustim i udjem u Markov auto "Tata je umro" rekao je puštajući suze.Ma kako god "Super" rekla sam "Molim? Tebi je to super? Pa otac ti je" rekao je "Super mi je.Da je otac ostao bi uz nas." Rekla sam sa tolikom mrznjom u glasu, ne zanima me."Sutra je sahrana" rekao je Marko.Zar nije skontao da smara? Nisam nista odgovorila jer ne zanima me bukvalno nista."Gde ides kod nas ili Harryu?" Upitao je opet smara.Harry? Nije se ni udostojio doci po mene "Kod njega da uzmem stvari" kazem a on klimne glavom i za par minuta se nadjemo ispred njegove kuce.Izadjem i zastanem malo, nije ovo lako..Krenem prema vratima a zatim pozvonim.Vrata mi otvori neka drolja.Ok.Nisam dobro.Suze mi se nakupe u ocima.Koliko god se htela promeniti ne ide.."Ovaj, pa..Samo cu uzeti neke stvari" kazem i odmjerim je "I skini to sa tebe da te ne bih polomila" kazem besno.Obukla je moj donji ves i moj peskir za kosu je stavila na glavu.E pa neces svega mi."To mi je Harry dao" rekla je vidno ljuta "Briga mene za Harrya, ako hoces da budes citava skidaj to a ako neces onda lomim. Biraj." Rekla sam besno sta misli ona? "Ljuubaviii ko je to dosao?" Dolazio je Harry samo u boksericama.Ma teraj sve ovo u kurac.."umm..Uh.." kreno je Harry nesto pricati "Ne zanima me, samo joj reci da me pusti unutra da uzmem stvari" rekla sam.Marko se stvorio kraj mene i gurnuo onu likusu "Vidi kakva si fuj" rekao je sa gadjenjem Marko, a ja sam usla i otisla na sprat "Nina izvini..Ja sam samo.." krenuo je da se pravda "Harry.Ti i ja ne postojimo nemas se sta pravdati" rekla sam hladno i uzimala sam stvari "Ja te jos volim" rekao je i spustio je glavu "Na to si morao ranije misliti" rekla sam i nasmijala se "Ali.." krenuo je opet "Ides mi lagano na zivce." Rekla sam i uzela cetku za kosu i izasla iz sobe.Krenula sam dole i rekla onoj likusi "A ti kurvo mala raspala, uzmi jos nesto moje polomiti cu te" rekla sam "Ko si ti da me nazivas kurvom?" Upitala je "Bog" rekla sam "Ako si ljubomorna na mene i Hazzu samo reci" rekla je sa podrugljivim osmehom.Moja saka joj se u sekundi nasla na faci.Osmehnula sam se i rekla "Pusi ga" i okrenula se Marko me je potapsao po ledjima i rekao "To je moja sestra" nasmijala sam se i sela u auto."Nije ti ni malo zao oca?" Opet isto zasto ne skonta da ga mrzim? " ni 1%" rekla sam on se osmehnuo onako slabasno i pustio opet suze.E pa jebiga brate..

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now