11.deo

235 10 5
                                    

****
Jutro je.Harry jos spava a ja sam odlucila da mu napravim dorucak."Mhm" promrmljam.I ja se izvucem nekako i odem u kupatilo obavim sve i krenem u kuhinju.Spavala sam u sorcu i u brusu.A Harry samo u sorcu.A to je prelepo na njemu.Bez majice.Ufffff breee.Uzmem jaja i brasno i ostale namernice za palacnike.Napravim.ih i onda ih stavim na stol uz to nuttelu.Napravim jos milion stvari.Cujem da polako silazi a ja se okrenem prema flizideru da uzmem mleko.Odjednom me cvrste ruke uhvate oko struka.Nasmijem se dok mi on pocne ljubiti vrat."Posle dorucka" kazem pogleda me i prevrne ocima i doda "Uvek upropastis trenutak" nasmijem se i poljubim ga.Sedne za stol dok ja pravim kapucino."Nina?" Dozove me okrenem se i pitam "sta je?" Nasmije se i kaze "De se okreni malo" a ja ga pogledam cudno i okrenem se "IMAS PREDOBRO DUPE" Vikne trznem se jer me je malo prepao "Paaa hvala?" Nasmije se i ja mu dam kapucino. "Hvala" kaze sa osmehom.Sela sam naspram njega a on je celo vreme gledao u mene "Prelepa si bez majice" kaze sa onim perveznim osmehom "A jos lepsa i bez brusa" kaze pogledam ga i kazem "pfff" nastavio je da jede ali je celo vreme gledao u mene.

HARRY POV.

Gledam u nju dok jedemo.Prelepa je ima sve nista joj ne hvali.Ema ima lazne slikone nema dupe i previse se uzdigla i bezobrazna je mnogo.A Nina, lepa, smijesna,slatka, zgodna i nema slikone."Devojcice sta hoces danas da radimo?" Upitam ju. "Paa, ako nemas sta da radis bila bih sa tobom" nasmijem se i kazem "Nemam nikog posla, mozemo provoditi vreme u sobi" pogleda me jer je znala sta hocu."Harry, uvek isto" kaze sa osmehom.Njen osmeh je nesto najlijepse sto mi se dogodilo."Paaa kad si takoo lepa, i jer si moja" pogleda me i spusti glavu, zacrvenila se.Uvek se crveni.Moje bivse cure na jedan dan.Davale su mi da im budem prvi.Nisu se crvenile posle toga ili kad radimo to.A ona..Ona se stalno crveni.Zayn kada je zeza zacrveni se i menja odmah temu. To mi je preslatko..

Nina pov.

Prelep je, smijesan itd.Hoce da provedemo vrijeme u sobi.A znam sta hoce."Harry sta ces za novu godinu? Mislim za 2 meseca je" upitam jer hocu da budem sa njim "Paaaaa vjerovatno cu ici negde" nasmijem se "Mislim ono, s'tobom mozemo negde u klub ili da slavimo kod Zayna jer Mina.." kaze a ja mu se jos vise osmehnem jer zna da ne mogu bez Mine. "Hmmm nije ti losa ideja" kazem mu a on ustane i sedne kraj mene povuce me u svoje krilo.I krene da me ljubi uzvracala sam mu.Ne znam kad trebam da dobijem."Mmm" prostenjem "Sta je?" Upita me "Nemojj" kazem mu "Morammmm" kaze "Ne moras" opet mu kazem i poljubim ga.Ustanem i sklonim sve.I operem.Zadji tanjir operem.Opet me Harry uhvati za struk i okrene me i digne na kuhinju pocne da me ljubi uhvati mi brus.Jer sam bila bez majice. I to je izgledalo ovako:

Bio je prelep."Hoces ovde?" Upita me a ja se uzverim i kazem "Neee si normalan ti?" Upitam ga i gurnem ga lagano i skocim sa kuhinje. "Uffff skinuo bih ti i sorc" kaze i udari me po dupetu dok je isao zamnom.Brus mi nije skinuo."Ehh ne mozes" kazem a u sebi vristim od smeha "A ko ce da mi to zabrani?" Upita me "Ja, jer ne znas da zadovoljis curu" kazem na sto me on uhvati i okrene prema sebi uhvati me za dupe i digne me.Omotam noge oko njegovog struka i kazem "Ne znas jbg" nasmije se i kaze "Sad ces sa vidis sta je zadovoljstvo" krene uz stepenice i udje u sobu."Neee Harryyyy " vrisnem na sto se on nasmije "Hmmm zasto ne?" Upita nasmijem se i kazem "Necu da se blamiras jer ne znas da zadovoljis curu" pogleda me sokirano i kaze "E neces moci odati 3 dana" kaze sa bezobraznim osmehom "Ah ajde da vidim i to" povucem ha prema sebi i pocnem da ga ljubim.

****
Bilo je negde oko 2 sata popodne.Harry je zaspao a ja sedim na krevetu.Pocne me opet stomak boliti.Opet isto.Muka mi je.Zavrti mi se.Harry me zagrli a ja sam htela da odem u wc."Makni se" vrisnem jer sam htela da povratim a nisam htela na njega tako da.. ahah.Otvori oci i kaze "Sta vristis? Zar ne smem da te zagrlim? Sta si ljuta?" Upita milion pitanja."Muka..." nisam ni dovrsila krenula sam trcati prema wc-u da povratim.Povracala sam, dusu sam htela da povratim."Nina, jesi dobro???" Upitao je nervozno. Klimnem u znak ne.Smirim se i on mi da neke hlace i majicu i on se obuce i kaze da idemo u bolnicu.Zivot mi se svodi na bolnicu od sada.Nisam mu nista rekla nego sam cutala.Stomak me opet boleo prevrcao mi se sve u stomaku.Odjednom me tako probolo da sam zajecala. "Jesi dobro?" Upitao je nervozno Harry nisam mu nista rekla.Digao me je u ruke i nosio na rukama.Otvorio je vrata od auta i spustio me na sediste.Uhvatila sam se za stomak i pokusala ga masirati.Ali mi nije nista pomagalo.Zajecam od bolova.Ja ne znam sta se samnom desava vise."Strpi se blizu smo" kaze Harry sa nekim cudnim glasom.Stigli smo ispred bolnici.Harry me je opet nosio."Oh, opet vi G.Nina?" Upitao je isti doktor od prosleg puta.Klimnem glavom "Ohh, pa vi imate žuć.To se treba operisati pod hitno" kaze i pocne da vice da pripreme salu za operaciju.Strah me oblio jer nisam bila spremna.Mislim ono dodjes odjednom u bolnicu i kazu da moras na operaciju."Ne brini se bebo, sve ce biti uredu" govorio mi je Harry zatrepcala sam par put i jedva ga poljubila."volim te" kaze tiho a ja ga uhvatim za ruku.

***
Harry pov.

Operacija je u toku.A ja se setam gore dole desno levo.Ne mogu da se smirim.Odjednom zacujem jecaje i vidim Nininu mamu. "Dobar dan" pogleda me suznih ociju i zagrli me.Sednem na stolicu.I ispricam joj, realno da joj nisam rekao prije tog sta se desilo.Izlazi doktor i prica nesto "Ona je u dobrom stanju prevesti cemo je sad u sobu kasnije je mozete posjetiti" govorio je dok sam ja gledao kako Ninu vode na nekom krevetu.Zbunilo me ovo.Bio sam tuzan i nervozan.Ninina mama je morala na put.Sto znaciii Nina ce biti kod mene.

Nina pov.

Stomak me jos boli ali ne toliko kao pre."Jutro" pozdravi me neka zena uzvratim joj.Ja sam spavala od juce od operacije sve do sad. Pogledam u stranu i vidim Harrya na nekom kauču."Bebo?" Dozovem ga tiho ali nista "Bebooooo??" Viknem na sto skoci nasmejem se.A on me pogleda sa crvenim ocima "Harry? ZASTO SI SPAVAO NA KAUČU?" Viknem a on me pogleda i kaze "Sta trebao sam na podu spavati?" Kaze a ja ga pogledam i odmahnem glavom "Ne kretenu, kraj mene" pokazem mu mesto na drugoj strani.A on bridje i legne, uzdignem se malo i poljubim ga i stavim svoju ruku u njegovu kosu i pocnem se igrati sa njegovom kosom.Harry zaspi i onda neko udje u sobu i vrisne "Hellooooo" Vidin Liama sa ostalima "Ubiti cu te ako jos jednom kazes nesto, vidis da spava" Pogleda me i kaze "okej okej nisam znao nemoj da se ljutis" kaze sa osmehom "dobro nema veze" dodam. Svi udju i ukljuce telefone i krenu nas slikati.Ja se samo nasmijem jer su se glupirali.Harry je cvrsto spavao.

...

I nastavakkkk je tuuu 😗
Ostavite vote i komentarr 💟💟

Kriminalna ljubavحيث تعيش القصص. اكتشف الآن