58.deo

104 5 4
                                    

                   -MESEC DANA KASNIJE-

"umri" rekla sam pucajuci mu ravno u celo."Gotovo?" Upitao je Leo "Da" rekla sam sretno.Okrenula sam se i krenula napolje."Sefice, kako cete sad saznati nesto o njegovoj bandi?" Upitao je Iman "Odjebi Iman, necu se truditi nista saznati ubijati cu koga stignem" rekla sam vadeci cigaru."Dobro sefice" rekao je i otisao.Mamicu kurvicu nisam videla bas dugo.Otisla je kad je saznala da je njen novi muzic ubijen.Pa da..Nisam ga ja ubila nego Harry..Da on ga je ubio ali meni je bas svejedno.Jedva kazem dve reci sa njim hah..
Ubila sam jednog kretena jer nije hteo vratiti pare a i ima dobru mafiju.Tako da mu se od sad mafija raspala jer nema vodje.Ali ko zna mozda neko preuzme.Sutila sam dok sam pusila cigaru, nije lako ziveti ovako..Cekas trenutak kad cete upucati zivis kao da ne postoji sutra.Ja zivim brzo, ne u smislu da vreme brzo prolazi nego da ja zelim sve brzo da uradim.
No..Pa Harry? Ouuu, on je stvarno nula za mene nemam rijeci za njega.Budala svog nivoa ali ne bitno."Ja odoh kuci a vi pocistite to" rekla sam na sto su svi uzvratili sa pozdravom.Usla sam u auto i krenula prema kuci.Ovo je malo dalje od moje kuce pa zato.
.
Dolazim ispred kuce i vidim policajce i vatrogasce ispred kuce.Prepadnem se i zaustavim auto na sred ulice i krenem trcati prema njima "Vi ste Nikolina?" Upitali su "Da sta se desilo?!" Vikala sam ugledala sam Marka pricao je sa policajcima a ja sam krenula odmah prema njemu."Marko?!" Viknula sam "Smiri se" rekao je i nastavio je pricati sa nekim covekom."I da, zapalili su to i ja kada sam primetio da nešto gori dosao sam u dnevnu sobu i video naoružane ljude krenuli su pucati ali nisu me uspeli upucati.Nego sam se izvukao i ubili su nazalos naseg ujaka" rekao je cek sta molim? Ujaka? "Hvala vam" rekao je policajac i otisao je.Stala sam ispred Marka "Ujaka?" Upitala sam ga "Ma maminog brata kreten bre" rekao je uzdisajuci okej? Ja nikad nisam ni znala za tog ujaka.Ali niti me zanima."On nije ubijen!" Urlali su ljudi iz hitne pomoći ma sta je bre ovo? Marko je rasirio sirom oci trcajuci prema njima.Dok sam ja stajala u mestu. Crno auto se parkiralo ispred kuce, polako su izlazili iz auta Harry i ostali.Svi su imali zacudjene face ali mene nije bilo briga.Nisam imals volje da objasnjavam kao ni Marko videlo se po njemu."Pa heeej macko" Rekao je Niall udarajuci me u ruku.Poklonim mu neki cudan osmeh i nastavim gledati u Markovom pravcu "Pa kako si?" Upitao je Louis "Ok sam" rekla sam idalje gledajuci u Marka "Aha, hoces veceras na zurku?" Upitao je Liam "Ne zelim" rekla sam "A zasto?" Upitao je Niall "Umorna sam" rekla sam smireno iako je u meni sve divljalo."Ajde idi odspavaj i onda se istusiraj i spremi i idemo" rekao je Louis, e stvarno nikada nisam cula za tusiranje.Budala."Ne zelim sta me razumes?" Upitala sam bacajuci pogled na njih."Neko nervozan?" Upitao je Zayn."Odjebi" rekla sam "Hm...Jel to Harry nije odradio svoj posao pa nervozna hmm?" Upitao je sa podrugljivim osmehom "Samo ti radi posao sa Minom" rekla sam mu "Naravno" rekao je "Pa napravi vrtic" rekla sam mu "Pa i hocu, ko ti je kriv sto ti ne mozes imati decu?" Upitao je , kad je skontao sta je rekao prebledio je.Harry ga je ubrzo srušio na pod udarajuci ga, nisam htela nista poduzeti nego sam samo gledala.Imala sam par misli u glavi ali nista od toga."Ovo je zaista bezobrazno" rekao je Liam "Zadnji prezadnji put da si ovo rekao" rekao je Harry besno.On je bukvalno sve na mom svetu.Obozavam ga ali i u isto vreme ga mrzim.Odvojili su Harrya sa Zayna.Nisam ga ni pogledala, nego sam gledala u daljinu."Idemo ipak mi u klub zurku?" Upitala sam nekako smoreno.Nasmijali su se pobedjesno i klimnuli glavom."Dodjemo po tebe u 8" rekao je Liam grleci me i odlazeci.Harry je stajao i gledao u mene "Jel ja tebi znacim?" Upitao je kad su svi otisli.Cutila sam jer mi znaci. "Ne, zasto?" Upitala sam "Devojcice lazes" rekao je namigavajuci i odlazeci.Pa sad bih ga zaskocila.Nije svestan ovoga.Paa idem ja na termin za nokte i da kupim neke haljine.

...

Dosla sam u salon i odmah sela na stolicu i krenula traziti neke nokte.Pa hm pa heeej ipak sam to ja Nina.Uvek crna.Crna mi krv tece venama hehe."Ninaaa promeni boju" rekla je jedna cura "Kad ti promenis Stile onda i ja boju" rekla sam nasmijano.Nije mi ova cura bila gotivna pa ono hoho.."Pa okee" rekla je prevrcuci ocima.Zena je krenula da mi radi nokte dok sam ja bila na telefonu.Par poruka od proslog meseca nisam otvorila a niti me zanima.

Par poruka od proslog meseca nisam otvorila a niti me zanima

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zar nisu prelepi? Meni jesu.Nasmijala sam se nakon dobrih pola sata jer je gotovo.Platim joj i istrcim napolje.Telefon mi zazvoni i odmah ga izvadim Harry? Ok? "Halo" kazem "Ubila si Tamaru?" Upitao je "Molim? Ne" kazem "Lazes me Nina lazes" rekao je "Ne lazem tako da odjebi od mene" rekla sam prekidajuci mu.Pa heeej neces samnom ovako.Iskreno ubio ju je onaj neki debil a ne ja.Ja sam samo bila u tom momentu tu iako sam ju ja htela ubiti ali okk.Nego haljine.Opet nista necu naci kao i uvek.Usla sam u Terranovu prelepa trgovina sa prelepim haljinama.Prvo crno gledam jer ipak sam ja Nina.Ufff nema nista. IDEM JEBENO DA SE UBIJEM. "Mamaaa vidi ovu! Bila je u Novinama!!" Vikao je neki decak.Okrenula sam se i pogledala u zenu."Sine makni se vidi kakva je" rekla mu je majka "Neko barem opasno izgleda ali ima srce valjda" rekla sam i namignula i nastavila tražiti. Hmm uzela sam 4 i to cu da probam.

Uff ova mi dobro stoji.Istakne mi lepo obline.

Mislim barem se meni svidja ako nikome drugome

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mislim barem se meni svidja ako nikome drugome.Uzeti cu ipak ovu.Mislim da je ovo bila najbrza kupovina ali okeeej.Otici cu jos do Dm da uzmem neke stvarcice.

**

Sve sam uzela i krenula kuci.Sve kese bacim pozadi i torbu spustim na sedalo.Pa krenimo kuci."Eeee Ninaaa" vikao je neko, okrenula sam se vise ni manje nego Mina.Jebem mi se za nju "Nemam vremena" rekla sam "Ali sacekaj, najbolje smo drugarice" nasmijem se i odmahnem glavom "To si izboj draga iz glave. " kazem i sednem u auto.Krenem polako voziti kraj nje jer ono ok?
Izadjem iz auta noseci silne kese.Zvonim na vrata da mi Marko otvori jer ja ne mogu.Krajickom oka mi zapne neka osoba.Polako pogledam u tom pravcu i vidim lika sav u crnom.Bacim besno kese i krenem besno prema tome coveku.Sta umislja on da ce me ovako zajebavati? E pa neces.Covek je krenuo trcati ali sam mu brzo pucala u nogu. Nije dugo mogao pa je pao.Potrcala sam i kada sam videla koje to zacudila sam se. "CEKAJ, KO SI TI?" Vrisnem na njega  "Boli te kurac kucko" rekao je, pucala sam mu u ruku. Izvadila sam telefon i nazvala sam Harrya "Dodji odmah" rekla sam "Gde?" Upitao je smoreno " Kod menee" viknula sam "Zasto?" Upitao je "Pa da se jebemo Hazzy DA VIDIS NESTO" Dreknula sam na njega. Samo sam prekinula dok sam posmatrala idiota ispred mene.Sta je bre ovo trauma ili sta?

***

Znam da nisam dugo pisala i mnogo mi je zao.. 😭 Skola me muci..Inace sve najlepsee ❤

Ps.
OSTAVITE KOMENTAR I VOTE ❤❤❤

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now