60.deo

88 4 3
                                    

...

"NINA! NINA! NINA!" Derali su se momci i cure oko mene i Aleksandre.Takmicenje ko moze vise da popije roze.(Roza je nadimak za drogu pomesanu sa alkoholom) ili i zelenu."FUUU" Razderala sam se kad sam popila 30 čašicu.dada 30..."OOOOMG I NIJE TI NISTAA??!" Derala se neka kuja."Nije?" Upitala sam nekako bolesno "vrh cura" derao se neki momak.Na sto su videovi otisli na FB INSTA itd..Smijala sam se gledajuci videe.Sela sam na stolicu i listala na insta malo.

***

Dosla sam kuci i mrtva saaaam..Odustajem od zivota trenutno..Oci mi krvare bukvalno..Toliko su crvene podocnjaci do poda..Povracam nije okee..Al nema veze.Ne bitno sve to, bitno je da meni menga kasni..Mnogo sam zabrinuta..Ako sam trudna ne zelim opet da izgubim jer je meni ne moguce odrzati trudnocu..Meni je srce za to preslabo..Preslabo da odrzi jos jedno telo, svi sami znate da imam probleme sa srcem..Ali ne bitno moram do doktora, ali me strah ako bude video da sam se drogirala a trudna sam..Nazvala sam Liama i pitala ga dali moze da dodje da ide samnom..Rekao je da hoce iako je i njemu lose.On mi je jedini iskreni prijatelj..Krenuka sam da se istusiram jer smrdim..Udjem polako u kupatilo i zacujem zvono izgleda da je stigao, skinula sam sve sa sebe i usla u kabinu.Krenula sam se tusirsti hladnom vodom da dodjem sebi."Smem uci?" Zacujem glas od Mine..Oke sta ona radi ovde? Ne bitno ali mi mnogo treba zenski razgovor. "Udji" rekla sam i zatim je usla sa ručnikom u ruci."Nina jesi okej?" Upitala je tužno "Ne Mina nikako.." rekla sam zavrsavajuci moju kratko trajnu kupku i izadjem.Ogrnem se ručnikom a zatim ju zagrlim i krenem plakati..Zasto se meni ovo sve desava? Ona je uzdahnula i jos vise me stisnula u njen zagrljaj.."Dodji" rekla je vodeci me u sobu na krevet."Ajde ti odspavaj pa idi doktoru" rekla je mazeci me po ruci "Ne hocu prvo da saznam.." rekla sam tiho sa suzama u ocima."Lutko..Molim te..Odspavaj izgledaš tako loše..A i Harry je tu.." rekla je tiho "Harry?" Upitala sam nekako ljuto "Da smiri se" rekla je poklanjajuci mi njen topli zagrljaj.Ustala sam navlacujuci brus i gacice, zatim obucem Nike trenerku i belu majicu a preko duks. Uzmem telefon i izadjem iz sobe.Obučem crne nove nike 270 patike i odem u dnevni. Kada sam usla svi su ućutili sve je postalo tiho, "Liam?" Dozovem ga a on ustane i krene prema meni grleci me. Uzvratim mu zagrljaj a zatim krenemo u auto.Mina je isla za nama jer je meni potrebna.On je seo zajedno sa Harryem napred a ja sam legla pozadi i naslonila sam glavu na njene noge."Ali pazio sam kunem se" rekao je "Nisi!" Uzviknula sam "Jebemu mater jesam!" Uzviknuo je i on "JEBENO SAM TRUDNA" Zavristim "NEK SI! MOJE JE DETE NECES GA PODBACITI!" Izderao se gledajuci me u oči "NI NE PLANIRAM! ALI SRCEMI JE PRESLABO ZA TRUDNOĆU!" Izderem se sa suzama u ocima, i skrenem pogled."Izgubila si decu ali ovo neces!" Razderao se na mene "BOLI TE KURAC TI SI KRIV" Pocela sam da placem jer ja ovo ne trebam u zivotu."NECES NIKAD VISE IZAĆI IZ KUCE SELIS SE K MENI JESI RAZUMELA?" Razderao se udarajuci sakom od prozor."NECES MI TI NAREDJIVATI" Viknem na njega na sto on se jos vise razljuti i krene da se dere na mene."ZACEPI VISE KOJI TI JE KURAC? PREKINI ODMAH VIDIS DA JE SLABA DIVLJAKU JEDAN BOLESNI" Izderao se Liam na njega na sto smo ucutili svi..Strah me za mene za sve ovo.Nisam ocekivala ovo od njega ali sve mi je jasno.. Gledala sam u prste i pocela sam da spavam jer mi je Mina dirala kosu a to me uvek uspava. Auto se parkiralo ispred bolnice zatim sam sva pospana ustala i izasla iz auta.Mina je brzo dosla do mene hvatajuci me za ruku da ne bih pala jer mi je mnogo loše.Polako smo usli i otisli do doktora.

***
"Nina?" Uzviknuo je doktor.Usla sam unutra sama jer njima necu da dopustim da cuju vesti.Hocu da zadrzim za sebe pa dok sve složim u glavi reći ću im."Imamo loše vesti po vas" rekao je brisajuci znoj ispod ociju."Sednite" rekao mi je sto sam i ucinila sela sam sva nervozna..Pogledao je u mene pa je vratio pogled na papir. "Ovako Gospodjo Nina." Rekao je ljutito."Mi smo vam milion puta rekli da ne pokusavate da zatrudnite da imate slabo srce.." rekai je a znala sam sranje.U kurac sve opet..Ja ne zelim da jebeno zivim."Vi ste opet trudni.Ja ne shvacam da ste vi ne razumni da shvatite vas situaciju..Izgubili ste 2 dece i sad cete 4..Imate dvojke..U 3 mesecu ste, stomak vam se ne vidi jer je leukemija odradila svoje sami znate sta.Ali hvala bogu toga smo se resili." Rekao je dok sam ja suze lila.Dvojke? "DVOJKE?!" Zavristala sam "Da dve cure.." pogledala sam u plafon zatim sam pocela jos jace da placem. "Vi morate abortirati" rekao je a ja sam samo u glavi cula tu recenicu "Vi morate abortirati" pokusala sam da se smirim ali nikako.Sve je gore i gore.Zelim dan kad ce sve ovo biti gotovo kada cu se probuditi i shvatiti da je sve noćna mora ali to se nikad nece desiti."Ne zelim " rekla sam odlučno."Morate ili ce vam srce prestati kucati jer ne možete za 2 srca jos da disete" rekao je "A i koliko se vidi pijete" rekao je "Nisam znala da sam trudna" rekla sam tužno..Pogledao me je i rekao "vi ste imali mnogo operacija za vase godine..Morate i ovo da uradite i ugraditi cemo vam ***** i nećetemoći da imate decu ako ne zelite svaku godinu da abortirate" rekao je "Dobro hvala vam vidimo se za 5 dana" rekla sam sva uplakana.

Izlazim iz bolnice i kod auta me docekaju oni.Sta da slazem? Necu ni govoriti.."Sta se desilo?" Upitali su "Imam virus" rekla sam tiho odlazeci u auto jer ne zelim da me jos nesto pitaju."a oke biti ce sve oke" rekao je Liam.Pogledala sam u stranu jer za 5 dana moram abortirati.."Da" izgovorila sam "A zasto si plakala?" Upitao je Harry "nisam" rekla sam prevrcuci ocima.Pogledao me je a zatim je vratio pogled napred.

**

"Spavaj" rekla je Mina igrajuci mi se sa kosom.Zatvorila sam lagano oci i uskocila u san..

*

Evo jedan mali nastavak..

Mnogo mi je zao jer ne pisem..Ali skola me stalno muči imam i private probleme..Izvinite nadam se da vam se svidja jer nemam vise ideja za nastavke.😂💕

Volim vas

OSTAVITE VOTE I KOMENTAR 💕

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now