34.deo

115 7 2
                                    

(Par dana kasnije) (moram ubrzavati)

Mnogo mi je boljee ii upoznala sam Dariovog sina presladak je Leo se zove.Minu stomak stalno boli takoo da uvek spavam kod nje da mogu da budem prisutna prodjaju jer je to ovde dozvoljeno.Iii uporavo gledam film sa njom u tripu smo.Slikamo se za instagram.Slikam njen stomak ja nisam normalna."A" rekla je tiho "Au" rekla je opet.Harry i Zayn su bili u dnevnom a mi na spratu "Uhhh" opet je rekla na sto sam skocila i istrcala u hodnik "PORADJA SE PORADJA SEEE" Vristala sam cula sam da trce uz stepenice otrcala sam u sobu po malu Ninu i dala sam je Harryu."Polako idiote"Vikala je na Zayna "BOLI ME STANI" Vristala je na sto sam se trznula."Nositi cu te" rekao je i dignuo je i krenuo niz stepenice.Dosli smo do auta.Sela sam sa Minom pozadi "Jao jao jao izaci ce" vristala je "Nece ne brini se.." tjesila sam je na sto je ona vristala "ZAYN PA POZURI" Vikala sam jer sam bila u panici."Ne mogu brze" rekao je "Isuseeeeeeeee poroditi cu se u autu" vristala je "Neces smiri see" govorila sam i uhvatila sam je za ruku.Stisnula mi je ruku na sto sam blago vrisnula."Izvini Nina ne mislim da te ozledim" govorila je "Nema v..." krenula sam reci "ZACEPI VISE BOLI ME" Izderala se "Ok?" Izustila sam.Dosli smo ispred bolnice.I izveli smo je."Uh uh uh" govorila je od boli."dobro blizu smo" dosli smo do saltera i zena nas nije htela pustiti jer prica na telefon "Poradja se" viknula sam "alo curo vidis da pricam na telefon ak hoce nek se porodi tu u hodniku"rekla je na sto  mi je film pukao.Skocila sam na nju preko saltera i tukla sam je "SESTRA JEDINA MI SE PORADJA I TI JE NECES PUSTITI PU KURVO MALA" Vikala sam na sto su me oni odvojili i odveli Minu u salu.Utrcala sam unutra a Zayn je prvi put to gledao jer prosli put nije smeo.Drzao ju je za ruku."ZAYN UBITI CU TE" Vristala je "Omg omg omg ja ovo ne mogu" govorila je "Mozes ljubavi" rekao je nervozno "AJDE SE TI PORODI" Vikala je "Uh izvini isuseee" Vikala je."NINA OMGGGG" Vrisnula je i udarala rukom od krevet.O moj boze..Zacula sam divan bebin glas "Decak je" rekao je doktor na sto sam vrisnula i skakala u mestu.Odjednom policija ulazi."Gospodjice izadjite moramk razgovarati" rekao je na sto sam se nasmijala i izasla.

****

Upravo sam u kafani sa Zaynom i slavimo."Uhh Nina.." rekao je pijano "Pijani smo ali nastavljamo" rekla sam i popela se na stolicu."Juuuu breeeee" Vristala sam i krenula sam da padam.Ali me je Harry uhvatio "Napravi mi dete" rekla sam "Nina pijana si" rekao je "Pa sta? Jel ti to neces?" Upitala sam "Ne da necu, nego imas 19 kajati ces se" rekao je "Nedhajenr" govorila sam bezveze nesto.

Harry pov.

Upravo mi je rekla da joj napravim dete.Necu jer znam da ce se kajati.Jer je rekla da hoce da putuje da prozivi sve.A ne da rodi kao Mina sa 19 2 dete.Mislim nije normalno ali kako god."Uff Harry" rekla je ljubeci me "E Zayn idemo" rekao sam.Pogledao sam u Liama Louisa i Nialla.Dosli su i oni. "Odvedite Zayna kuci ja moram Ninu, a i malenu Ninu" Malena Nina spava kod Nikolinine mame idem prvo po nju pa idemo kuci.Nina me je bukvalno molila da joj napravim dete, nisam lud da joj to uradim."Uraditi cu" rekao sam samo da zasuti."Jedva cekam mmm" rekla je ljubeci me."udji" rekao sam kada sam vrata otvorio.Usla je i krenuli smo prema njenoj kuci.Za par minuta smo bili ispred na sto sam izasao da odem po Ninu.
Njena mama mi je otvorila i predala mi Ninu.Pozdravili smo se i krenuli smo nazad kuci."Daj mi je" rekla je "Ne? Ispasti ce ti" rekao sam "Nece" rekla je na sto je zamalo pala "Eto vidis" rekao sam i usao u kucu "Pff" uzdisala je iza mene "Idi se istusiraj" rekao sam joj "Oke oke" rekla je i otisla na sprat.Bilo je jutro, pa sam stavio malu Ninu u dnevni jer ja necu ici gore na sprat.

Nikolina pov:

Istusirala sam se i zaspala glava me ubijala.Probudi me zvono na vratima.Skocim i otrcim u kupatilo uradim sve sto trebam i odem dole.Harry daje Ninu Zaynu "Hvala brate, oooo vidi Nine" kaze Zayn iako ni njemu nije sad bilo do zivota "Danas nastavljamo" rekla sam na sto se on nasmijao i klimnuo glavom.Zatim su i otisli."Huh" rekao je Harry "Jel se secas icega?" Upitao je "Ne? Zasto?" Upitala sam zacudjeno "Jerrrr..." rekao je sa osmehom "Jer sta?" Rekla sam "Htela si da ti napravim dete zamalo me nisi pojebala u kaficu, pa onda kuci i eto ti dete" rekao je tako normalno da sam ga htela izudarati "Sta pricas to?!" Viknula sam "Pa tako je bilo" rekao je i nasmijao se "Tebi je ovo smesno?!" Viknem razocarana sam "Ma neee, nego drago mi je" rekao je "Drago ti je? E pa meni nije! Nisam htela dete do 25 ili 27" rekla sam "Pa sto si me molila?" Upitao je "Ne secam se nicega! Bila sam pijana i ti si iskoristio priliku?!" Rekla sam sa suzama, nisam htela da zaplacem ali suze su skliznule "De salim se nije se nista desilo" jos vise sam zaplakala  "Zasto sad places?" Upitao je "Kako da znam da nisi to uradio?" Upitala sam "Pa istina je da si me zamalo pojebala u kaficu, otisli smo po Ninu pa smo dosli ovde otisla si se istusirati a ja sam zaspao sa Ninom ovde" rekao je "Ahm" promrmljala sam.Zagrlio me i rekao "Pa valjda sam mislio sta hoces" nasmijem se i obrisem suze i nagnem se na njega."Volim te devojcice" rekao je na sto mi je srce zatreperilo "I ja tebe" rekla sam i jace ga stisnula.

***

Upravo smo u bolnici kod Mine iscrpljena je."Kako je sladakkk" rekla sam "Aha" Promrmljao je Harry "Hoces ti jedno?" Upitala sam na sto se on nasmijao i rekao "hocu" na sto sam se nasmijala i poljubila ga na blic."Preslatki ste zajedno" rekla je Mina "Jok odvojeno" rekao je Niall "Pa i to ce ako treba" rekla je "Nenenenenene ne mogu da raskinu" rekao je na sto sam se nasmijala "Zasto ne smiju? Tj ne mogu?" Niall je nakrivio glavu i rekao"Ne znam" nasmijali smo se i pricali jos malo."Idemo mi" rekao je Harry "bajj" Vikao je Niall "A smora brate" rekao je Liam "Nisam smorr" rekao je tuzno ahah "Ehh budale" izustila je Mina i zatim smo izasli.Uhvatila sam Harrya za ruku i krenuli smo napolje.

Nastavak je tuu 😚❤
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR ❤

Kriminalna ljubavحيث تعيش القصص. اكتشف الآن