23.deo

130 6 2
                                    

Dosli smo do mojih.Marko me je smarao ceoo dan.Bili smo zajedno do pola 3 popodne.Jer je Zayn zvao Harrya da dodjemo i do njih.Mina jos nije rekla Zaynu da nosi curicu.Ali ja sam vec isla kupiti stvari za curicu.Rekla je da ce reci Zaynu danas pa tako da mogu pred njim dati stvari koje sam kupila.Bili smo kod njih za par minuta.Pozvonila sam na vrata dok sam se prepirala sa Harryem.Vrata je otvorila nasmijana Mina."Ehejj" kaze srecno.Pridjem joj i jako je zagrlim ona mi uzvrati zagrljaj i pozove nas unutra.Udjemo a ja joj pruzim veliku kesu "Zezas me da je curica?" Upitao je Harry. "Ne?" Harry pogleda u Zayn "E brateee...Ja sam mislio da pravis musku decu" kaze sa velikim osmehom.Zayn se nasmije u kaze "Ovaj put me zeznulo" na sto se zagrcnem "Koliko puta Zayn?" Upitala je ljuto Mina "Ma bree imao sam aferu sa nekom curom ne bitno" ona ga i dalje gleda ljuto bili su preeslatki."Alii zato mi Styles pravimo musku decu" kaze sa osmehom prevrnem iste sekunde ocima."Aaa znam bebo da ne mozes vise cekati da zatrudnis" kaze sa onim osmehom koji se ne moze opisati "Zacepi" kazem mu.Kasnije su dosli svi ostali.Bilo je lepo ali smo krenuli kuci.Mama i tata znaju da sam kod Harrya.Ne zabranjuju mi jer sam punoletna.

***
Posmatram njegovo lice.Spava tako mirno.Ostavim nezan poljubac na njegov obraz.Na sto se malo trgne nasmijem se i pogledam u stranu.Nakon par minuta vratim pogled ali se trgnem jer su mu oci bile otvorene "Jutro devojcice" kaze a ja se osmehnem "Jutro dečače" kazem mu na sto se on jos vise nasmije.Poljubi me lagano i stavi svoju glavu na moje grudi.Lezali smo tako par minuta a onda smo ustali da obavimo higijenu.Istusirali smo se i obukli smo se ovako:

"Hocess da idemo u meki ili u neki realniji restoran?" Upitao je Harry jer je hteo da jedemo napolju a ne kuci "U neki restoran" kazem na sto se osmehne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hocess da idemo u meki ili u neki realniji restoran?" Upitao je Harry jer je hteo da jedemo napolju a ne kuci "U neki restoran" kazem na sto se osmehne.Udjemo i njegov auto i on nas doveze ispred nekog fensi restorana."Moze ovo?" Upitao je klimnem glavom sa osmehom i uhvatim ga za ruku."Prelep osjecaj" kaze kad je osetio moju ruku "Znam" kazem mu samouvjereno i poljubim ga.Udjemo unutra i vidim nekog poznatog coveka "Harry, ajmo negde drugde" kazem mu sa strahom pogleda me cudnim pogledom i stane "Zasto?" Pogledam u stranu i taj me je covek gledao "Izadjimo molim te" rekla sam mahajuci rukama, povukao me je napolje i okrenuo se prema meni "Zasto smo izasli?" Upitao je "On njegov suradnik je tu" kazem opet gledajuci u stranu "Od Veljke?" Upitao je na sto mi se krv zaledi klimnem glavom i pogledam besnog Harrya.Uhvatila sam ga za ruku i stegnula.Pogledao me i gledao je prema vratima restorana.Nakon par minuta ode od mene a ja se iste sekunde okrenem da vidim sta se desava.Taj covek i Harry su se udarali.Vikala sam Harryevo ime dok nisam dotrcala do njih.Taj retard me je gurnuo i ja sam pala.Starh me je oblio dok mi je srce jace kucalo a to se nije smelo desiti.Harry je oborio tog coveka ali je i Harry dobijao udarce.Odjednom krenem da ustanem ali me jaka bol presece ispod srca zatim vrisnem.Zadnje je cega sam se secala sve crno.

***

Harry pov.

Udrao sam tog gada.Sav bes je izlazio iz mene.Odjednom cujem vristanje i to me natera da pogledam.Nina lezi na podu bez svesti.Hitna dolazi, izlaze doktori i dizu je sa zemlje.A mene dizu sa Lea.Tako se zvao taj gad.

...
(JOS UVEK HARRYEVA POV.)
3 sata je nema.Doktori daju sve od sebe da je spase.Cekam placem nerviram se hocu da se ubijem.Liam je prvi dosao.Tjesio me je ali nije pomagalo."Harry brate" viknuo je neko okrenuo sam pogled i video Zayn sa Louisom i Niallom."Nije dobro" kazem suzavih ociju."Smiri se jaka je ona izdrzace" govorio je Zayn."Bojim se..Necu da i nju izgubim" kazem i stavim glavu izmedju ruku.Treba samo da je izgubim, pa da se ubijem."Neces" kaze Niall i nezno me udari po ramenu.

2 sata kasnije:
Cekam 5 sati.Ali ni glasa. Medicinske sestre izlaze i ulaze a nama nista nece kazu.Cekam punih 5 sati ali nista izgubio sam volju za jelom za životom.Marko i Dario su isto tu.Dosli su i njihove bande ali ne mafije da ih podrze.Cekam i dalje.Ubio bih se najradije ali ne smem.Cekati cu i dalje."Harry, idi kuci istusiraj se jedi i odmori mi cemo biti tu" rekao je Zayn "Necu da idem" rekao sam i gledao u jednu tacku "Brate, poslusaj Zayna, ako se desi nesto javiti cemo ti" rekao je Louis.Ustanem i krenem napolje.Izadjem i uhvatim se rukama za glavu. Boze zasto se sve to njoj desava?Stigao sam do auta.Usao u njega i spustio glavu na volan.O boze...Nakon 5 minuta dignem glavu i krenem kuci.Nakon par minuta stignem kuci i udjem.Odem u sobu i vidim njen sorc ovo je propast.Udjem u kupatilo i krenem se tusirati.
Sredio sam se i odspavao.Krenuo sam prema bolnici.Usao sam unutra i video Zayna sa rukom na glavi. "Zasto mu nije rekla?" Upitao je Zayn "Ne znam, mozda ni ona nije znala" rekao je Liam "Mozda jaoo najebati cemo od Harrya."Sta mi nije rekla?" Upitao sam besno "Harry...Nina je izgubila dete.." srce mi stade."M-m-molim?"izmucam "Mozda ona nije znala, ako ne zna ne spominji joj nista" rekao je Zayn.Sve se u meni preokrenulo, pogledam u Zayna i par puta trepnem da dodjem u realnost.

Nina POV.

Budim se, trepnem 3 puta da dodjem sebi.Pogledam u stranu i vidim Doktora "O Nikolina budni ste" kaze a ja se bolno nasmijem jer me je sve bolelo."Imali ste operaciju trajala je 6 sati" pogledam ga i pitam "Zasto 6?" Jedva sam pitala jer nisam mogla da pricam "Srce vam je bilo sporo radilo, presporo.I imali ste mrtvo dete u sebi" Pogledam ga i kazem "Radila sam test ali bilo je negativno" "Test nije siguran, hocete neko da udje?" Rekao je "Ne zelim trenutno nikoga" kazem tiho i pogledam kroz prozor.Doktor je odmah izasao.Nakon par trenutaka neko ulazi obrisem brzo suze i pogledam u ko je.Harry."Devojcice, jesi dobro?" Upitao je ja sam klimnula glavom i pratila svaki njegov pokret.Seo je kraj mene "Doktor ti je rekao?" Upitam a zatim on izdahne "ne..Zayn mi je rekao bio sam 5 sati ovde otisao sam da se istusiram" rekao je "Mi nismo ni znali" Kazem tiho da se ne rasplacem."Nina, ne brini se.Za par godina dobiti ces dete" Nasmijem mu se i zagrlim ga."Volim te" izustim "Hvala jer si uz mene" kazem opet "volim i ja tebe devojcice, uvek cu biti uz tebe" kaze Harry.Nasmijem mu se ali u mojoj glavi se ocrtavalo kako se hocu ubiti.Zelim da odem odavden.Iz New Yorka.

***

Nastavak je tu 😙
Ostavite vote i komentar 💗💗

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now