Danas Nina dolazi.Veceras tako da Harry i ja imamo dosta vremena.Iako je bila samo pola dana njemu je to previse da se ne mazi.Lezim sa Harryem u dnevnom i odjednom se trznem jer mu je zazvonio telefon "Halo? Jeste vi normalni? Sta sam vam rekao? Dolazim odmah." Pricao je i postao je ljut."Jel mafija?" Upitam ga "Ma idu u napad" na sto ustanem da krenem sa njim jer sam profi "Ne ides nigde.Ostajes ovde" rekao je."Idem i tacka" rekla sam "Nikolina! Ne ides i tacka!" Izderao se.ahah mene zaustaviti nece.Brzo je ustao i obukao se i izasao.A ja sam jos brze ustala i obukla patike.Zatim izadjem i sednem u drugi auto.Prije toga sam uzela pistolj.Isla sam iza njega.Ali nisam isla bas ono da vidi da ga pratim.Nego onako kao bezveze.Isao je izvan grada.Tako da je mogao primjetiti.Otisao je u neku sumu.A ja sam izasla i isla peske.Dosao je do neke kuce.Usao je i tu su ga sacekali Louis Liam Niall i jos neki.Svi su ga pozdravljali sa ono sefe.Zatim su poceli da pucaju.Nisam ni gledala na koga ali eto pucali su.Usli su u kucu.Zatim sam i ja.Kuca je bila veca neko 5 zgrada zajedno."Svuda po kuci su" govorio je Harry "Znamo" rekli su "Ja idem na desnu stranu" rekao je i otisli su.A ja kao debil idem na sprat.Isla sam oprezno i videla sam nekog momka ne poznat pa normalno.Bio mi je okrenut ledjima."A gde ides?" Upitala sam "Vidi vidi" rekao je i gledao je u mene.Na sto sam ga upcala."Gore su" vikali su . Srce mi je zatreperilo jer Harry ne sme da me vidi.Dosao je jos jedan od njihovih neprijatelja.Nije me primetio pa sam i njega upucala."Sta radis tu?" Rekao je besno Harry "Da ti pomognem" rekla sam "Ne treba nam pomoc.Sama ces sebe ozlediti" na sto prevrnem ocima "Eh sreco.IMAM NAJBOLJU MAFIJU U LONDONU" kazem ljuto na sto on izdahne i povuce me za ruku.Krenuli smo opet istrazivati."Harry nije dobar za tebe" oglasio se glas iza mene.Okrenula sam se i videla Emu.Kurva."A jel dobar za tebe?" Upitala sam ironicno "Pa kad bolje razmislim i jeste" Harry i ostali su otisli dalje a ja sam se zabavljala sa Emom. "KURVO" Viknem ljuto"On je mafijas ne treba ti to." Rekla je "I JA imam mafiju *****h " rekla sam ali sam naglasila ovo I ja.Na sto se uzverila "to si ti kujo mala" rekla je i krenula prema meni.Spustila sam pistolj.I krenula sam i ja prema njoj.Uhvatila me je za kosu.A ja sam ju realno udarila sakom u nos."Kurvo" rekla je hvatajuci se za nos.Uzela sam pistolj i pucala sam joj u nogu.Na sto je vrisnula "Jebi se." Vikala je "Napokon je dosao i ovaj trenutak" rekla sam "Doci ce i tvoj dan NIKOLINA" Viknula je na sto sam se nasmijala udarila sam je jos jednom.
***
Dosli smo kod Liama.Jer je Louis povredjen."Jel boli?" Upitala je neka cura "Ma jok bre, ne boli ga uopste" rekla sam ljuto "Sta si nadrkana?" Rekla je "Da bi ti imala sta pitati" rekla sam "Odjebi" izustila je "Samnom tako neces pricati" rekla sam "oh izvinite" krenula je nesto reci "Izvinjenje primljeno" rekla sam na sto je pobesnela "Sa kurvama se prica ostrije" rekla je "A daaa,od sad sa tobom pricam ostrije" rekla sam "Ja ne sirim noge kao ti." Rekla je na sto sam je osamarila "PREKINITE" Liam se izderao "ZACEPI SAMNOM ONA TAKO NECE PRICATI" rekla sam "ja bas hocu tako da pricam sa tobom" rekla je na sto sam se okrenula i rekla "Zao mi te." Izustila sam "SPAVALA SI SA SVIMA.I SA NIALLOM I SA LIAMOM I LOUISOM I ZAYNOM I HARRYEM" rekla je na sto su svi pogledi bili na nama "ZACEPI VISE JESI MOZDA LJUBOMORNA JER SAM SA NJIMA JA PONAVLJAM JA SPAVALA A TI NE?" Vristala sam na nju. "NISAM LJUBOMORNA JER MOZES DOBITI SVAKAKVE BOLESTI" rekla je "AHAHAHAAHHA NE SERI MOLIM TE KOMPLEKSE IDI LECI NEGDE DALJE" Izderala sam se na nju.Okrenula sam se i otisla u kupatilo. "Jel to istina?" Upitao je neko iza mene.Harry. "Sta jel istina?" Upitala sam "da si spavala sa nama svima?" Uzverim se i u neverici pitam "Ti njoj vjerujes?" Na sto on odmahne glavom i kaze "Ne znam sta mi je Nina... izvini" kaze i zagrli me..Jos sam bila sokirana njegovim pitanjem.Izasla sam iz kupatila i otisla do Nialla "Gde Nina?" Upitala sam "Kod moje sestre" na sto mi lakne."Zayn i Mina dolaze sutra" rekao je na sto klimnem glavom.
***
Dosli smo kuci iiii Nina je sada kod nas.Obukla sam Ninu ovako:
Kupila sam joj par haljina da se oblacimo isto
A ja sam se obukla ovako.I onda sam joj obukla patike i krenule smo napolje.Harry ne prica samnom ne znam zasto.Nisam mu rekla da idemo valjda ce sam primetiti."Ejjj" viknula je Ivana.Cura je dosadna streberka "Ehejj" rekla sam "Jeli to tvoja malena?" Upitala je "Am" krenula sam reci nesto ali me glas iza zaustavi "Jeste nase je" pogledala sam iza i videla Harrya.Obukao se u crno kao i ja i Nina."Ohhh pa cestitamm" rekla je na sto se Harry ponosno nasmijao.Prevrnula sam ocima i krenula sa Ninom dalje "Nisi valjda ljuta jer sam rekao da je ona nase dete?" Upitao je "Nisam" rekla sam.Otisla sam u kafic sa njima.I narucili smo sok. "Zasto si idiot?" Upitala sam "Zasto me volis?" Upitao je "Zasto dises?" Upitala sam "Disem za tebe.Idiot sam takav sam ali me volis" rekao je na sto sam se priblizila i poljubila ga "Volim te" izustim "Ja tebe ne." Pogledam ga "Ja tebe obozavam" rekao je.To me je bas razveselilo."Sutra dolaze Mina i Zayn" rekla sam "Znam cuo sam" rekao je "Mhm" promrmljam.Isli smo jos setati nakon kafica.Ali se Nina umorila pa smo otisli kuci.
Novi nastavak jeste da je kratak ali kasnije pisem jos jedan ☺
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR 💗