15.deo

189 8 2
                                    

Niall me je odveo na kolac.I realno imaju bas lepe kolace."Iiii jesi jos ljuta na Harrya?" Upita "Da, ja ne vjerujem da su na to spali" kazem iznervirano "Slazem se sa tobom" nasmijem se jer jedini koji me razumije je Niall.Kao cura je ali okej.Smijesan je i tooo mnogoo."Negoo, hoces me odvesti u meki?" Upita Niall i trepne par puta "Ajde ok, mislila sam da si zaboravio" nasmije se i kaze "Nikaddd hahaha" pocne da se smije i kaze opet "O hrani? Ja nikad zaboraviti necu" nasmijem se i uzdahnem.Odveo nas je do mekija i narucio je milion burgera itd.Kao i ja ahah...Uzmemo tacne i sednemo za sto."Njammm" kaze i krene da jede."Ajde Niall ajde ajde" govorim mu jer nije vise mogao "MOZES TI TOOO" pocnem da se smejem jer ja sam sve pojela a on zacudo nije vise mogao."Jebi se Nina" nasmijem se i kazem "paaa, znass to je zdravo smanjuje stress, i to je ipak pola zivota" poceo se smijati i kaze "Carice, ja ne mogu ovo" i pocne opet da se smije.Zacudim se jer kako neko moze toliko da urla od smeha.

***

Smarala sam se kuci kao i obicno momci veceras idu kucama.A Harry me celo vreme smara kako mu je zao."Smorio si Hazzy" kazem "Nisi ljuta više na mene?" Upita sa osmehom "Hmm nisammm" samo na njega vise nisam jer nije bila njegova ideja i nije me snimao."Awww" pridje mi i gurne uz zid "Sad si moja i nicija" nasmijem se i pokusam da se otmem ali je jaci od mene."Hmm, a gde ces?" Upita "Marko i Dario nas mogu cuti" kazem "Pa ko ti je kriv kad stenjes" otvorim oci sirom ne vjerujuci da je to rekao "Jebi se" kazem "A i svejedno Marko i Dario nisu tu" pogledam ga "Otisli su sa momcima negde" nasmijem se i poljubim ga "Aaa bebaaaa" kaze srecno "Jebi see" kazem "S'tobom sad mmmmm" kaze pervezno.Gurne me jace uz zid i krene da me ljubi.Skine mi majicu a zatim krene da mi ljubi grudi.Skinem mu na brzinu majicu.A on mi krene skidati brus."Ah" zastenjem kad me ugrize "Jesam ti rekao" kaze sa osmehom i baci brus sa strane.Zatim mi skine hlace.Gurnem ga i otkopcam mu hlace i on ih skine.Bila sam samo u gacicama a on u boksericama "Napalis me u sekundi" kaze a ja se nasmijem i povucem mu bokserice na dole."Mm" prostenje.A on mi skine gacice.Brzo se nadje u meni na sto ja vrisnem njegovo ime "Molim malena?" Kaze pervezno "Mhmm" nastavi da radi svoj posao.

****
Zavrsio je i jos smo se malo mazili i onda smo se otisli tusirati."nadam se da sad nece biti krvi" kaze sa osmehom "Nadaj se" nasmijemo se oboje i on me gurne u tus kabini na staklo i krene da me ljubi opet.Nasmijem se i krenem da mu uzvracam "Prelepa si" kaze sa velikim osmehom nasmijem se i uzmem sampon i utrljam mu u kosu.Zatim on meni.Nastavili smo stajati ispod vode i nastavili smo se ljubiti.Kada smo zavrsili obukli smo se i otisli u setnju.Bilo je zima a i snjeh je padao. Bilo jee prelepoo.A ovako smo se obukli:

Iako je zima ja sam obukla se ovako

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iako je zima ja sam obukla se ovako..Jer sam retardirana..Setali smo i onda me je odveo u kaficc."Madam" rekao je i povukao je stolicu da sednem "Jaooo od kad si tako fin?" Upitam "Malena, ja sam uvek fin" kaze a ja se samo ma smejem "Izvolite? Sta zeli te?" Rekla je neka fuksa sa velikim delkoteom."Od tebe nista" kazem ljuto jer je Harry gledao u njen delkote."Harry?" Dozovem ga trgne se i kaze "da?" Pogledam ga ljuto a on se samo nasmije "Toplu cokoladu i kekse sa prelivom cokalade" jer je bilo sa malinom i jagodom vanilom itd."Ja isto" kaze Hazzy "Zasto si je gledao?" Upitam kada se fuksa odmakla "Pa ima velike sise" Pogledam ga ljuto i kazem "Moje ti nisu dovoljne?" Nasmije se glasno i kaze "I vise nego dovoljne" nasmijem se sramezljivo jer sam pitala stvarno glupo pitanje.."Sta je stidis se sad?" Pogleda me sa osmehom dok sam gledala u pod.. Ehh Nina kad si budala...

***
Fuksa je dala Harryu neki papir. I on ga je napolju otvorio. "STA RADIS TO?" Viknem "sta sta radim?" Pogleda me otmem mu papir i bacim ga u sneg "Imamm mnoogoo ljubomornu curu" kaze "Nisam ljubomorna" kazem ljuto "jesii priznajj" prevrnem ocima i kazem "Jesam." Nasmije se i poljubi me."Gde cemo sad devojcice?" Obozavam te nadimke "Ajmooo u centar" pogleda me i kaze "Nemoj molimmm teeee" nasmijem se vragolasto i kazem "Ajde ajdee"

***
Napisala sam kraci nastavak jer od nedelje nece cesto izlaziti nastavci ali truditi cu se 💕
Izbaciti cu jos jedan nastavak za pola sata ili manje 💓
Ostavite vote i komentar 💕

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now