10.deo

230 13 2
                                    

* 2 meseca kasnije *

Proslo je dva meseca..Skola je pocela, Harry se vratio posve mafiji.Ne provodimo vise vremena kao prije.Mina ne ide u skolu, Zayn ide.Ema me hoce prebiti.Ali nece uspeti.Harry dolazi uvek u skolu ali posle ode da radi sa mafijom.Ne znam zasto se upusta u to.I Mina je u 3 mjesecu naravno da se boji porodjaja ali je opet sretna.

...

Jutro je smoreno ustanem sa kreveta i skontam da je petak hvala bogu.Obucem se ovako:

Krenem prema skoli i sretnem Harrya zagrlim ga a on me gurne uz svoje auto koje je parkirao "Malena, izvini jer nisam imao vremena, hoces kod mene posle skole?" Upita me "nema veze, Mozee" kazem srecno a on me uhvati za ruku i krenemo prema skoli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Krenem prema skoli i sretnem Harrya zagrlim ga a on me gurne uz svoje auto koje je parkirao "Malena, izvini jer nisam imao vremena, hoces kod mene posle skole?" Upita me "nema veze, Mozee" kazem srecno a on me uhvati za ruku i krenemo prema skoli.On se nagne unazad i kaze "Imas pre dobro dupe" nasmijem se i udarim ga. Usli smo u skolu i svi su gledali u nas.A Harry me je ponosno drzao za ruku kreten.Nasmijem se i poljubim ga nakon toga odem u ucionicu.I sednem kraj neke likuse.Dan je biooo toliko dug da sam mislila da cu se ubiti.Oko 1 mi se zavrsi skola i izadjem polako napolje.Harry je sedeo sa svojom ekipom i pricali su muske teme."Umm hejj" pridruzim se njima i sednem Harryu u krilo. "Idemo?" Upitam a on klimne glavom i ustane "Nina mora jos nesto obaviti vidimo se kasnije" a Zayn kao Zayn "znamo znamo bajjj" i namigne Harryu.Nasmijem se i pogledam u pod.."Ummm i sta zelis raditi?" Upitam da probijem tisinu."Hmhmhm dobro pitanje sta bi mogli raditi?" Rugao mi se "Ne zezaj me" kazem a on se nasmije i kaze "paaaa znass ono lepo hmm" kaze sa osmehom.Nasmijem mu se i poljubim ga.Udjem u njegov auto i sacekam da on udje.Krenuo je prema nekoj radnji i ode da kupi nesto usao je i kaze "Ovo ce nam trebati" nasmijem se i kazem "Paaaa valjda" pogleda me i nastavi da vozi.Stigli smo ispred njegove kuce.Usli smo i on je odmah krenuo da me ljubi "Pa cekaj da skinem jaknu" kazem "Neeee moras" kaze nasmijem se i bacim jaknu u stranu i krenem ljubiti Harrya isao je unazad i pao je na kauč.Sednem na njegovog prijatelja i sagnem se da ga nastavim ljubiti. "Cekaj" kaze i okrene se tako da je on bio na meni."Sekunda" kaze opet i skine mi majicu pa zatim i hlace.A ja mu povucem majicu na gore i ona padne kraj kauča."Mm" promrmlja ja ga povucem ga na dole i ugrizem ga za vrat.Nisam imala vise sljivica na vratu tj ljubavne ugrize. "Alooo" vikne i ja se nasmijem nevino i on spusti glavu do mog vrata i ugrize me milion puta.Nasmijem mu se i on mi skine grudnjak, zatim skine svoje hlace.A ja mu polako skinem bokserice.Povuce mi gacice na dole i stavi zastitu."Jebeno si prelepa" kaze a ja pogledam u stranu "Mogu?" Upita klimnem glavom i on krene.Nakon 10 minuta je bio gotov i legao je kraj mene.Ustala sam jer mrzim da budem gola.Uzmem brus i navucem ga i zakopcam zatim i gacice.Uzmem neki sorc koji sam ostavila i navucem ga.legnem kraj Harrya i stavim mu glavu na grudi "Harry?" Dozovem ga "hm?" Promrmlja "Volim te" nasmije se i poljubi me "i ja tebe devojcice" obozavam taj nadimak.Prelep je.Zazvoni mi telefon i pise mama isuseeee.
"Halo mama?" Javim joj se "Hej duso, dodji sa Harryem na rucak" pogledam u Harrya i kazem "Ako ne bude imao nista za raditi" "dobro duso, ako bude mogao vidimo se za pola sata" kaze i prekine mi."Harry, moja mama kaze da hoce da dodjemo kod nje na rucak" nasmije se i kaze "Tvoja mama me obozava" nasmijem se glasno i nagnem se prema njemu njegove usne...Zavisna sam o njima.Ustanem i obucem ono sto sam nosila u skolu. "JEBENO IMAS PREDOBRU GUZU" rekao je kada sam krenula oblaciti patike mislim vise se derao i drzao za glavu.Nasmijem se i udarim ga.Obucem patike i cekam na Harrya. "Jesi skonio zastitu iz dnevnog?" Upitam ga kad smo bili na pola puta "Nisam jbttt zaboravio sam" kaze i izdahne "bozeee" viknem jer ko zna ko ce mu doci i videti to."Sorry" kaze prevrnem ocima i nastavim da gledam u njega.Toliko je savrsen da jednostavno ne mogu vise bez njega.

***
Stigli smo kod mame na rucak.Spremila je mnogo toga, ubrzo ce nova godina. "Mama?" Dozovem je i ona se okrene prema meni "Molim sreco?" Nasmijem se i kazem "Kasnije moramo pricati" nasmije se i klimne glavom "Nisi trudna?" Sapne mi Harry "Daj bre cuti, nisam..negoo hocu da joj kazem da sam izgubila nevinost" na sto se uzveri i kaze "Stvarno ces joj reci?" Klimnem glavom.Tata je radio a mama je imala slobodan dan.Marko i Dario su sisli i seli za sto. "Mama, znas da ne volim ovo" pokaze na neku salatu "Pa ne moras da jedes" kazem mu "Ti cuti, kravo" kaze mi "Odjebi debilu" na sto me mama pogleda "Mogla bi i ti debilko" moja mama se jos vise uzveri "Cuti pi..." nisam htela da dovrsim a Marko je rekao "Cuti, bolje ti je.Gusko jedna" nasmijem mu se i kazem "Mrs u pm" na sto Marko kaze "U rodni kraj?" Klimnem glavom i Marko doda "Ehhj, ti si zadnja dosla" mama kaze na to "Nina i Marko dosta vise! Uvek se svadjate prekinite!" Na sto oboje ucutimo "Ali on je prvi poceo" viknem dok svi gledaju u mene i Marka.Udarila sam ga ispod stola."Nina, molim te" kaze na sto me Marko udari po ruci "Sta se udaras svinjo jedna?" Na sto moja mama povuce Marka na drugu stolicu i ja mu se isplazim."Nina prekini vise, smiri se.Sta vam je?" Kaze vec ljuto "oke sorry" kazem "Videti ces kasnije" kaze sa zlobnim osmehom a moja mama ga udari po ruci i svi se nasmejemo.
Dario i Marko su otisli u dnevnu sa Harryem.."pa mama" krenem sklapati pricu pogleda me i sedne za sto."Da ne duljim..Ja sam izgubila nevinost" kazem u strahu jer njena reakcija "I TRUDNA SI?" vikne "Ma neee, koristio je zastitu" kazem na sto se ona nasmeje "uhh prepade me, pametni ste vi.." nasmijem se i tako smo pricale.
....

Posle rucka smo ja i Harry otisli do Zayna i Mine, Mina je bila ne moguca plakala je, smijala se, menjala je raspolozenje svakih 5 minuta.Zayn je bio umoran od nje. "HAJJJ" vrisnem kada vidim Minu sa njenim malim stomakom "hejjj" vikne i zagrli me "Kako si?" Upita Harry "Super a viii?" Pogleda u nas "super smo" kazem
Nakon pola sata smo krenuli i ispicala sam mu za maminu reakciju "ufff, mislio sam da ce nas ubiti" nasmijem se i poljubim ga preslavala sam kod njega jer je sutra subota

****
Iii nastavak ☻
Ostavite vote i komentar ❣❣❣

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now