"Jebote jel to stvarno ona?" Budio me glas "Pa vidis da jeste debilu" "Ceeekaj, mene ovde neko zeza? Pa sahranuli smo je" rekao je neko pu djubre jedno "Jel trta mozda?" Skocila sam sa kreveta "AAA JEBOTE BOG" Vristao je Milan zajedno sa Ivanom a Marko je stajao sa strane o posmratrao ovo "Ziva sii" rekao je Milan skakajuci na mene.Zamisli koja sramota..Sahranuli "me" a ja se setam po gradu hah."Jesaam" rekla sam uzvracajuci mu zagrljaj."Ja ne mogu jos da vjerujem ccc" govorio je Ivan "Ni ja brate" rekao je Marko prilazeci mi "Aj se makni od moje sestre" rekao je Marko "A zasto bih?" Upitao je Milan "Pa ono ne znam ali seee maknii" rekao je ljutito Marko, kao deca su.Poceli su se iz zajebancije gurati po krevetu..Iako imaju po 22 godine oni su deca.."Ma crknite" rekla sam odlazeci u kupatilo. Uskocila sam odmah u kabinu i pustila vodu da teče."Mhmm" rekla sam kad sam stavila šaku sampona na sebe.Polako sam saprala sampon sa tele a zatim sam, oprala zube."Ajde jesi gotovaaa??" Vikali su "Nisam cekaj stoko" viknula sam.Izasla sam onako u peskiru i odsetala do ormana."Lepo lepo" rekao je Ivan ali ga je Marko udario "Lepa si boga mi" rekao je opet.Odmahnula sam glavom smijajuci se."Nisi normalan pa ja sam tu slomiti cu te" rekao je Marko "Jahahahaha saim se loool" rekao je a ja sam se vratila u kupatilo da se obucem.
Uz moju crnu kosu to je pasalo (zamislite) Izasla sam iz kupatila i krenula napolje jer stvarno nemam vise sta raditi u sobi "Idemo negde napolje da jedemo?" Upitao je Milan "Moze" rekao je Marko "Slazem se sa njima ti Nina?" Upitao je Ivan "Mozee" rekla sam "Cekk" izgovorila sam uzimajuci torbu i telefon."Ae" rekao je Marko.Krenula sam napolje za njima, i u istom momentu sam zakljucala vrata od kuce."Ajde jebote dan" rekao je Milan "Ti cuti" rekla sam mu a zatim potrcala za Ivanom.Ivan je nas dugogodisnji drug, on i ja se obozavamo zezati ili neke prankove raditi."Aj se blamiramo?" Upitao je Marko "Neeee, ti imas firmu ipak si ti ugledan momak" rekla sam udarajuci ga u rame "E jebi se znas" rekao je "Pfff onda se blamiramo" rekao je Ivan "Ae" rekla sam "Ajmo peske tako ce nam biti lakse da se blamiramo" rekla sam "Aaa ne ne, ribe moraju da vide frajere u Bmw-u" rekao je lezerno Milan "Ouh okej" rekla sam, a znala sam sta cu uraditi.Pred tako zvanim ribama cu ih blamirati.Nasmijala sam se na pomisao "Sta se smijes?" Upitao me sumljicavo Ivan "Zabranjeno?" Napravila sam neku facu "Ne negoo..Ne znam" rekao je "Pff" izdahnula sam.Usla sam u auto a do mene je seo Ivan smorr je breee."Jel si morao?" Upitala sam "Jesaam?" Ovo je zvucalo kao pitanje no zaboravimo.Ignorisala sam kako su me zezali dok nisu dosli do mekija."Aaaaa hvalaaa" rekla sam "Nista nista" rekao je Milan "5€ please" glumio je grčkog boga "Aj cuti" rekla sam izlazevsi iz auta sam videla neke kuje."IVANE LJUBAVII" Vrisnula sam skakajuci na njega "Aaaa Marko baee" vrisnula sam "Milane govno jedno" pocela sam se smijati kao kreten ok cure me gledaju kao da sam pala sa marsa.Ali to cemo trenutno zaboraviti."Vidi kakva je" rekla je neka cura, a momak kraj nje me je ladno odmerio i rekao "Ma super je ali kriminalac bre" eeee brate u sranju si.Odsetala sam do njega i lupila mu samarcinu "Ko kriminalac? Ponovi mamu ti jebem" rekla sam "Niko?" Rekao je nekako ne sigurno? Okrenula sam se i krenula u meki.Utrcala sam unutra za njima "Zasto udaras ljude jebotr bog?" Upitao je Milan "Pa da ne izaziva vraga ovo se ne bi desilo" rekla sam a zatim narucila sta hocu da jedem "Jao Ivane ljubavi, zaboravila sam novcanik ako mozes da mi platis?" Rekla sam umiljatim glasom "Ne vjerujem ti bas, ali platiti cu ti jer nismo odavno negde isli" rekao je "Pu dabogda ocelavio" rekla sam odlazeci za stol "Jel ti to ladno vrijedjas?" Upitao je neki radnik "Ne cini ti se" rekla sam "Kulturu nemas" rekao je "E pa da imas kulturu ne hi zabadao nos gde mu nije mesto" rekla sam "Ja imam kulturu,za razliku od tebe vidi se kakva si" rekao je "Aloo momak, pazi kako pricas jezik ti je dug a zivot kratak" rekla sam "Jel ovo prijetnja?" Upitao je "ladno odjebi" rekla sam sa osmehom.Radnik je otisao jer nema svrhe da se svadja samnom jer necu mu dopustiti."Evoo naas" rekao je Marko "Vidim coravi" rekla sam "Prije bih rekao da si ti corava ali okeeej" rekao je vise za sebe "Pu djubre" rekla sam praveci se da se nista nije desilo "Jesi nesto rekla seko?" Upitao je umiljatim glasom "Nisam sekino" rekla sam ali sam ga htela udaviti.Nasmijao se i krenuo je da jede kao i mi ostali "Sta ces raditi ovo ljeto?" Upitao je Milan "Pa ne znam imam posla nekog" rekla sam "E boze nisi ni ustala iz kome kako treba a vec imas posla" rekao je Ivan "Pa poslovna cura" rekao je Marko kopirao je mene "Pa naravno" rekla sam namigivajuci.Imam posla oko mafije moram nastaviti.Ljudi imaju previše dugova koje mi trebaju vratiti a ne vracaju.A i imam mucenike heh."Aj idemo negde posle mekija?" Opet dosadni Ivan "Ne idemo" rekla sam "Aj se kupamo kod vas u bazenu" rekao je Milan "Eeeee moze brateee i grillati cemo" (rostiljati/grillati) rekao je Marko "Slazes se Ivane?" Upitao je Marko Ivana. Klimnuo je glavom a onda su pogledali u mene "Umm..Pa..Znas...Amm..Mhmm..Ne mogu" mucala sam "Zasto ne mozes?" Upitao je Ivan "Pa..." crvenila sam se, kako da im objasnim zenske probleme? "Paaa hoces reci?" Upitao je Marko "Ne mogu" rekla sam "Lazes nas" rekao je Ivan "Ne lazem" ispucala sam "Pa reci razlog" rekao je "Menzu imam" rekla sam "Menzu? Pa sta? Nije to nista strasno mozes se kupati" rekao je Ivan "Jel hoces da se kupas u crvenoj vodi?" Upitala sam ga "E da ima da se kupi farba za vodu negde" rekao je "Jesi realan brate?" Upitao je Marko "Pa brate ako je malo bolesna nece joj skoditi voda" rekao je o majko sveta isuse sveti "IMA MENSTRUACIJU" Proderao je Milan..A ja sam spustila glavu jer su me ljudi gledali kao i Milana."Sta je to mestracija?" Rekao je ali nije znao izgovoriti "Pa to ti je ono kad zena krvari 7 dana khm dole.. I ne umre" rekao je Milan ok ovo je govorio samo Harry.Ali ne bitno.."Jao fuj Nina nisi normalna jao ne mogu da jedem i can't fuck youu Ninaaa" govorio je u jednom dahu sa zagadjenom facom.Ni meni se vise ne jede oko cega smo sve pricali.Pa ono zgadilo mi se kako ne bi kad objasnjava gde se krvari..
***
Dosla sam kuci dok su oni otisli negde na pice sa nekim curama.A ja sam sazvala sastanak u nekoj staroj fabrici, ta fabrika je stara godinama.U nju niko nije usao vise od 20 godina.Barem tako pricaju, tamo nas niko nece naci niti cuti o cemu pricamo.Istusirala sam se i obukla.
Sva crnaaa, prelepo.Uzela sam kljuceve od auta i telefon i pistolj.Naravno morala sam pistolj sakriti ispod jakne.Izasla sam iz kuce i zakljucala sam je na brzinu.A zatim sam utrcala u auto.Upalila sam ga i izasla sam na cestu.Krenula sam pravac prema fabirci.Telefon mi je zavibrirao, pa sam uzela da se javim."Halo?" Javila sam se "Pazi prepreciti ce ti put" govorio je uzdihano Liam "Ko breee?" Upitala sam "Jedna mafija pazi gde ides, javili su nam da ides prema fabrici" sledila sam se kada mi je crni Audi preprecio put.Uzela sam pistolj kao i oni i krenula sam pucati.Ovo je pravi horor, ne zna se ko pije a ko placa.Neko me 100% iz bande izdaje, ne moguce da sve znaju sta radim.Opet sam krenula voziti, ali sam i dalje jednom rukom pucala.
Nakon 2 ili 3 minuta bili su opet ispred mene.Onda sam im pucala u prednje gume.Nasmijala sam se zlocesto i pucala sam na vozaca.Cekaj Finn? Zajebavas me? Upucala sam ga posred vrata.Nije mi bilo zao jer me je njegov drug silovao, nije da se bojim ali ne znam sta se desava . Krenula sam i dalje prema fabrici ali iza mene se pojavio opet neki auto.
"To smo mi kretenko ne boj se" Ceeekaj, oni mene upravo zezaju? Liam mi je poslao poruku.Zasto idu na moj sastanak? Pa nisu pozvani.Odmahnula sam glavom a zatim sam stisnula gas, vozila sam 200 na sat.Ali bilo je lepo dok mi telefon nije poceo zvoniti "Jebe mu mater Liam sta hoces vise?" Viknula sam na telefon "Ne vozi brzo hoces da pogines mamu ti jebem?" Viknuo je i on na mene "jebi je svejedno joj nije dosta, pusti me da uzivam Liam" rekla sam "E mi smo iza tebe" rekao je "auuu stvarno? Nisam znala" rekla sam sa ironicnim tonom.A zatim sam prekinula vezu.Nemam ja sta vise pricati sa njim.
Nakon duge voznje dosla sam ispred fabrike.Parkirala sam se i odmah pored mene Liam."Sta hocete?" Upitala sam izlazeci iz auta "pa sta ako te opet napadnu?" Upitao je Harry "Jesi dobro?" Upitao je Liam "Jel si ok?" Upitao je Louis "Jesam ok sam dobro sam, pa nek napadnu nisu lepo zavrsili" rekla sam "Upucala si ih?" Upitao je Niall "Dvojicu" rekla sam "Zovem ljude da ociste to" rekao je Liam "Ajd" rekla sam odlazeci od njih "Vi ostanite tu jer nisam vas pozvala na sastanak" rekla sam prevrnuli su ocima i ne rado ostali.Usla sam u fabriku i srela sve moje ljude.Prelepo za videti.Bilo ih je mnogo ali ovo su oni koji se vec dugo bave kriminalom.Ovaj prvi sto stoji islred njih je Filip.Najbolja osoba.Uvek je tu sa pomogne, oko bilo cega.On je jednostavno moj strazar, kao moja seketarica haha."Dobar dan sefice" rekli su svi u glas "Cao cao" rekla sam sedajuci za stol."Ovako." Krenula sam sa pricom "Ubiti cu osobu koja nas izdaje" izustila sam, ne smijem biti besna jer cu ubiti nekog."Ali mi to nismo" rekao je Oliver "Jesam tebe pitala ista?" Upitala sam ga "Izvinite" rekao je "Ovako, neko nas je izdao.Od vas neko jeste, jer drugi neko ne može biti.I sad su me napali trojica, dvojicu sam upucala a jedan ne znam sta se desilo" rekla sam "I znaju da smo u ovoj fabrici, znaci samo ste vi znali da ovde dolazimo i niko vise" rekla sam "Sta ako sad dodju? Ja cu njih pustiti na vas" rekla sam vec polu besna."Pa imamo puske tu" rekao je Benjanin "Aj se smiri momak" rekla sam "Pa za odbranu" rekao je "Ovako, za 2 meseca napadamo g******* mafiju, prvo sve trebamo dogovoriti i jos nesto odraditi izmedju pa onda za 2 meseca mozemo napadati, ali kad saznam ko je odao mene to jeste svoju ekipu ne zna sa kime se igra" rekla sam svi su suteli pa sta bi rekli "Ovde veceras ostaju Lucas i Leo" rekla sam klimnuli su "A na zadnjem ulazu Oliver i Benjamin" rekla sam klimnuli su a ja sam ustala i krenula napolje.
**
Nastavak je tuu 🙂❤
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR 💞