57.deo

116 5 2
                                    

Pritisak mi je skocio koliko me ovo iznerviralo.A Harry ce me jos cuti to je ipak njegova sestra nema ona mene sta podjebavati.Ona mi se osvecuje zbog Harrya.A Harry je prvi koji ju je vredjao kada je zatrudnela.Ko zna da li je rodila abortirala ostavila u sirotistu.Ko zna to su ipak budale.Krenula sam prema Harryu jer ipak ovo nije ok sa njihove strane.Ja ne znam gde bude Tamara pa cu da odem do Harrya.Vec sam bila na pola puta do njegove kuce.Bas me zanima njegova reakcija kad cuje da mu je Tami u dugovima poznatom salonu u gradu. "UFFFF" Glasno sam uzdahnula koliko sam iznervirana mogla bih je sahraniti.Ubiti cu boga u njoj kad je nadjem.Nije svesna u sta se upustila kurva jedna mala.Ona ce meni racune da daje pa sestro gde ces ti? Nisam ja od juce kurva.Oh stigla sam.Parkirala sam ispred i istrcala iz auta kao idiot.Pa ja pucam brate.Pozvonila sam na vrata i cula sam samo mumljanje iza."JEBATI CU TI MAJKU" Viknula sam kad je otvorio vrata "Sta je mala?" Upitao je "STA STA JE? UBITI CU TEEE KUNEM SE" Vristala sam na njega "Aj udji" rekao je izgledao je prejebeno.Bez majice u donjem delu trenerci. Odmerila sam ga i on je zamahnuo umorno rukom da udjem.Usla sam i zalupila vratima. Nije ovo lose bah."Sta se desilo?" Upitao je "Tamara je u salonu meni nabila racun" rekla sam, pobesnila sam opet kad sam se setila sta je uradila.Pogledao me i odmahnuo glavom "Koja Tamara?" Upitao je "Tvoja sekana" rekla sam "Nemam sestru" rekao je "Molim?" Upitala sam "Uzmi" rekao je pruzajuci mi viski.

**

"I onda sam se posvadjao sa njom" rekao je pijano."Zbog mene? Cujes ti sebee?" Rekla sam sa retardiranim osmehom na licu.Da..Pijani smo.Nije se nista desilo to je dobro."Daa, a jel ja tebi nedostajem?" Upitao je sipajuci mi jos viskija "HAHAHAHAHA" Pocela sam plakati od smeha "Sta se smijes o bozeee curoo" rekao je "Hajd cuti" rekla sam udarajuci ga po glavi "Necu,devojcice" rekao je stala sam onako gledati u njega.Priblizio mi se a ja sam odmah bez pomisljanja spustila svoje usne na njegove.Nastavio je sa ljubljenjem a tako i ja.Ovo mi je hvalilo.Spustio me na kauc i legao na mene."Hhh da?" Pogledao me i nastavio je dalje "d-da" prostenjala sam uzitak bre.Nisam mogla da se kontrolisem.Jer ne znam sta mi se desava u njegovoj blizini.
"OUU" rekao je "Sta je?" Upitala sam "Imas prejebeno telo" rekao je nekako smesno zacudjeno, zatim je poceo da mi ljubi stomak."Molim te Harry" izustila sam da bi sto pre bio u meni.Njemu je bilo zabavno gledati kako se uvijam pod njim. "Strpi se" rekao je ljubeci me u celo "Ne mogu pozuri se" rekla sam stiskajuci mu majicu.Za tren oka sam bila u donjem vesu kao i on u boksericama."Cipka hmm" rekak je ljubeci mi grudi.Spustao se na dole a zatim sam se podigla da mi skine brus.Skinuo ga je a zatim i gacice "uff Nina" rekao je pijano se smijajuci.Nasmijala sam se i zatim je vec bio u meni "AUU" Zavristala sam "Boli? Sryyy" mumljao je "Malo" rekla sam uzivajuci.

***

Budim se sa glavoboljom okrecem se na stranu i vidim Harrya koji vec gleda u mene."Jutro princezo" rekao je sa nekim osmehom "Jutro? Mi smo? Cekaj..." prisjecala sam se svega.Ok? Jesam ja ok? Jel ovo normalno? Ja nisam normalna nisam trebala uopšte piti viski jebem ti.Ali ja ga jos volim.Sta bre? Ja sam bad girl ja njega ne smijem voliti.Ustala  sam oblaceci na sebe robu "Ne boj se necu nikome reci" rekao je "Boli me kurac" rekla sam "Gde zivi Tamara?" Upitala sam "**** 45" rekao je "Hvala" rekla sam oblaceci patike "Cao" rekla sam "Bajj" rekao je okrecuci se na drugu stranu.Izletila sam iz ove kuce i utrcaka u auto.Ja ne znam dalje do kad vise? Jel ovo ok? Jel sam ja normalna? Vrtila su mi se ova dva pitanja po glavi.Nije ovo ok kunem se svime da cu ih sve pobiti.Krenula sam prema Tamari jer ipak neko mora ovo rijesiti.
Nije mi trebalo mnogo da nadjem tu kucu.Kuca je lepa izvana, ko zna kakva je unutra.I da li je ona mala kuja unutra.Izasla sam iz auta i krenula sam prema kuci.Vrata su se otvorila i izasao je neki momak besan je.Pobesnila sam kad sam videla Tamaru "Sta ti hoćeš?!" Proderala se na mene.Zalepila sam joj samaru "Jel ti kontas da se igras sa vatrom?!" Pogledala je iza mene i nasmijala se okrenula sam se da vidim sta se desava.Iza mene je stajao neki drugi momak srednjih godina drzeci pistolj uperen u mene.Ohoho."Pucaj picko" rekla sam sa osmehom "Makni se u stranu" rekao je nasmijala sam se i pomakela se.Pucao je ravno u njeno srce. ZAO MI JE JER JA TO NISAM URADILA.Ona je pala na pod a on se pobedosno nasmijao i pogledao u mene."Jesam bio ok?" Upitao je "Dada" rekla sam.Ko ce reci Harryu? Ma boli me kurac iskreno nisam je ja upucala tako da jbg.Izasla sam iz dvorista sva ponosna i sela u auto.Sad idem naći poklon Niallu.Krenula sam prema gradu tako kako bih mogla naci nesto. "JEBEM TI SEMAFOR" Urlala sam kad se pojavilo crveno.

***

Kupila sam mu neki parfem i još neke dodatke.
Krenula sam se tusirati jer zelim da se osvezim.Veceras stvarno ne idem nigde jer ne ide mi se zbog Harrya a i necu da se druzim sa nikim. Napravila sam kupku i lezati cu malo u vodi da se opustim.
*
Ufff jbt izasla sam iz vode jer je vec naporno.Ogrnula sam se rucnikom i zamotala sam kosu.Uzela sam telefon da vidim sta ima na instagramu dok mi rucnik pokupi malo vodu haha.Napravila sam boomerang u ogledalu jer ipak mi je smor.Objavila sam i krenula sam susiti kosu kao i oblaciti se.

**

Malo kraci deo zao mi je stvarno 😢
No dobro, ovu sedmicu sam imala testove mnogo zadace tako da ne izbacujem tako cesto 😐🎀
OSTAVITE VOTE I KOMENTAR ❤

Kriminalna ljubavOù les histoires vivent. Découvrez maintenant