66.deo

186 10 4
                                    

Ustala sam sa Anjom i krenula napolje.Usput sam poljubila Harry.Izasle smo dok sam obukla jaknu i stavila torbu na rame.Anja je nesto mrmljala."Pa gde ćemo?" Upitala sam "U Belagio" rekla je pa smo krenule u taj nocni kafic."Kad dodjemo tamo pricati cemo" klimnula sam glavom.Ubrzo smo stigle.Narucile smo sta cemo piti."Nina.Trudna sam" rekla je na sto sam se sokirala "Molim?" Upitala sam "Max me silovao, nisam htela da udjem ali Harry je napao" rekla je "Kad?" Upitala sam "Pre mesec dana" rekla je "Zasto ja za to nisam prije saznala?" Upitala sam "Ne znam Nina..Stvarno ne znam..Dete ne zelim jer on ne može biti otac" rekla je "Mislis nije sposoban za to?" Upitala sam na sto je klimnula glavom.Konobar nam je spustio pice na stol i otisao.Pogledala sam ju i bila je vec u suzama."Abortiraj ako ne zelis dete" rekla sam."Ne znam sta da radim" rekla je "Vidi..Zayn je napravio sebi problem a i svima oko sebe" rekla sam "Mafija cete naci ovako jer dete je od mafijasa izgleda" rekla sam "A znam sve ali sta da mu kazem?" Upitala je "Nista abortiras i gotovo" rekla sam."Napravi mi termin" rekla je na sto sam klimnula glavom.Nasmijala se i okrenula stranu u glavu."Kako znas njega?" Upitala je "On je od Harry-a brat" rekla je na sto sam se mnogo razocarala."Sta?" Upitala sam "Nisi znala?" Odmaknula sam glavu u znak ne.Prevrnula je ocima."Pa zasto si isla sa njim?" Upitala sam "Pa zvao me a znali smo se odavno i rekao je kao da dodjem nece nista uraditi drugari smo, i ja sam otisla i kasnije me gurnuo i poceo svlaciti, molila sam ga da stane ali nije.." rekla je u suzama jer se prisjecala svega.Uhvatila sam ju za ruku i nasmijala u znak podrske "ti si mnogo jaka devojka" rekla sam "Nisam" rekla je "o da jesi vidis da jesi izasla si iz stana a druge devojke ne jer su slabe a ti jesi jer si jaka" rekla sam sa osmehom. Nasmijala se i klimnula glavom.Nastavile smo pricati digla sam joj oraspolozenje koliko toliko.
Bilo je negde oko 11 sati pa smo krenule kucama.Otisla sam peske i ubrzo stigla kuci.Otkljucala sam i tamo su jos sedeli oni.Ali sada u dnevnom.

**

Sedim vec 20 minuta u kuhinji. Zamnom je dosao Harry."Kad si mi mislio reci?" Upitala sam  "sta to?" Upitao je nasmijano "Da ti je Max brat!" Uzviknula sam malo "kako si saznala?" Upitao je "Silovao je Anju!" Zaderala sam se jos jace "Molim?!" Zaderao se sad on "Ne bitno! Imas li ljubavnicu? Decu? Jel imas jos kojeg brata? Zasto ja nista ne znam o tebi?!" Derala sam se na njega."Dada jebem se na svakom koraku, imam dvoje dece Marta i Luka" rekao je na sto sam se bas naljutila "Harry! Prekini da se zezas! Dosta je vise! Ja o tebi zapravo nista ne znam, zasto smo zajedno?!" Upitala sam mlateci rukama desno levo."Zasto? Jer se volimo?!" Upitao je ljuto "Aha Harry volimo se ali lazes mi! Nista mi ne govoriš, kakva je ovo veza?!" Upitala sam ljuto "Govorim" rekao je "Ne govoriš ne izmisljaj, ja tebe uopce ne poznajem" rekla sam.Pogledao je u stranu i izdahnuo."ti meni znas svaki centimetar na meni" rekla sam odlazeci u svoju sobu.Svi pogledi su bili na nama.Otisla sam u sobu i raspremila se.Tacno ne znam vise sta cu sa njim.Legla sam na krevet pa sam brzo i zaspala.Neko mi ulazi u sobu i zatim se brzo Budim. "Izlazi" rekla sam gledajuci u Harry-a."Ne zelim" rekao je "ali ja zelim, zato izadji odma" rekla sam ljuto "Nina" rekao je krenuo je dalje govoriti ali sam ga vec gurala napolje.Zalupila sam vratima i zakljucala.Krenula sam opet na spavanje pa sam brzo upala u san.

**
Budim se jos vise umorna.Danas nista pametno necu raditi u to sam sigurna.

"BRZO NINA, MAFIA NAS NAPADA" Derao se Niall na sto sam skocila i brzo se obukla
:

"BRZO NINA, MAFIA NAS NAPADA" Derao se Niall na sto sam skocila i brzo se obukla:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now