43.deo

121 7 2
                                    

**
NINA POV.

Ehhh..Proslo je par sedmica..Kosa mi raste.Mislim rasla je sporo, ali sam narucila sprej za brzi rast.Odlican je, kosa mi je vec mnogo duza.Opet je sve po starom, zivim sa mamom.Harry..Vratio se stari Harry.Onaj bezobrazni Harry besni Harry.Svi su normalni sem njega.Danass mi je dan pun obaveza.Idem prvo sa Markom da biramo auto tj njemu.Zatim on ide samnom na nokte.Onda idemo sa Dariom do firme na 1 sat.Onda moram sa Minom neke papire da resim...

Probudila sam se i odmah skocila u tus kabinu.7 je a do 8 moram biti spremna.Uzmem gel od jagode i nanesem na telo.Polako ga isperem i ogrenem se rucnikom.Operem zube i odem naći nešto za obuci.Nisam znala sta da obucem pa sam obukla:

Nisam znala sta da obucem pa sam obukla:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obozavam ovakve haljine.Obucem sandale i uzmem torbu."Jutro" kazem silazeci dole niz stepenice "Pola 9 je Nina" kaze Marko ljutito "O boze sorry" kazem izlazeci brzo napolje.Udjem u Markov auto i sacekam njega.Otvori vrata i sedne "Uff Ninaaa" kaze izlazeci na put "Znam izvini" kazem i izdahnem "U 10 imas termin za nokte necemo stici" kaze "Hocemo ako pozuris" kazem i bacim pogled na put.

"Ovaj debilu" pokazem na jedan BMW "Ee ako se ne razumes u auta izađi" rekao je.Razumem se perfekt u auta.Alii on nema pojma sta hoce da kupi "E ne seri, nego kupi ovaj" kazem "Odjebi" kaze ughhh sa njim je tako tesko "Ovaj?" Pokazem "ne fuj" izusti."Ovaj!" Vikne Marko.Trznem se jer me je prepao.
Nakon dobra sat vremana on je zavrsio sa papirima i uzeo auto.

Nakon dobra sat vremana on je zavrsio sa papirima i uzeo auto

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzeo je ovo auto.Zatim smo odmah krenuli prema salonu gde trebam napraviti nokte."Vidi kako je zgodna" prosaputao je Marko."Smaras Marko" rekla sam "Ok ok ali lepa je" rekao je opet.Ignorisala sam ga i okrenula se i sela na jednu stolicu."Dodjite ovamo" rekla je neka zena.Ustanem i sednem za stol.Tj stol za nokte."Ovi su lepi" kazem  "Crna? Pa sad menjas boju Nina" kaze Marko prevrnem ocima i krenem dalje gledati "Ovi su vrh" kazem "Neee opet crna" opet se oglasi Marko "Cuti bre vise ili ovi?" Pokazem na sivo crnu boju "Nikolina." Kaze Marko "Umm da?" Pravim se glupa.Odjednom u salon ulaze Tamara i Harry.Pravila sam se da ih ne vidim i zabuljila se u novine."Ovi?" Pokazem na zelene "Daj bre odvratni su" kaze "Ohh biraj ti" kazem "Ovi" pokaze na jedne.Bili du stvarno lepi "Moze te cu" kazem. "Uhh ja cu ove" kaze Tamara stol pored mene.Okrenem se i pozdravim se  jer bi ko zna sta pomislili.Harry me nije primetio.Jer je bio zauzet sa telefonom."Harry" Tamara ga udari ali on ne reaguje "Pusti Tam" kazem i poklonim lazan osmeh.Okrenem se i oni mi krenu praviti nokte.Marko je gledao u nokte kao da ko zna sta su.

Marko je gledao u nokte kao da ko zna sta su

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mnogo su mi se svideli."Hvala" kazem i platim."Ee mislis me ignorirati?" Uhvati me Harry oko struka.A ja kao budala vracam pare u novcanik i ne gledam u njega."Ne mislim ja nista, nego si bio prezauzet sa telefonom" kazem i osmehnem se.On prevrne ocima i poljubi me.A ja kao idiot odestam prema Marku."Idemo u firmu?" Upitam a on u znak klimne glavom."Sto si ljuta na Harrya?" Upita "Nisam" odgovorim i uzmem telefon.

Ja: Nadam se da nisi zaboravio sta je sutra :[

H:Nadaj se

Harry pov.

Naljutila se na mene.Dobro ne bude vise samnom ali ona pomsze Dariu oko firme i ne provodi vreme samnom.Odjednom mi telefon zazvoni poruka

Nina: Nadam se da nisi zaboravio sta je sutra :[

Ja:Nadaj se

Stvarno sam zaboravio.Rodjendan nije.Moj rodjendan nije.Sta bi moglo biti? Ne mogu da se setim.

Nina: Necu previse da se nadam.Jer 100% ne znas tako da mi je svejedno °~°

Ja:Pa? Desava se da se zaboravi

Nina: desava desava..Ali tebi se i prosli put desilo

Ja:Pa sorry ali sta je?

Nina:Meni bitno tebi izgleda ne

Ostavim je na seenu.Ne znam sta je stvarno.Mozda 1 godina? Ma Neeee ili da? 100% jeste.

Nina pov;

Eh da samo zna da je 1 godina nase veze.Mnogo mi je pametan.Ostavio me na seenu bas lepo.Stigli smo u međuvremenu ispred firme.Polako ulazimo ali lezerno u firmu.Svi nas pozdravljaju "Dobar dan gospodjice, imate poziv" rekla je moja seketarica.Mlada je ali mnogo dosadna."Hvala" izustim i odmah odem u kancelariju.Javim se "Otac ti je ziv" padne mi mrak na oci.Otac mi je ziv? Pa to znam.Nek je ziv.Zasto nijr umro? "Slusaj moroncino jedna.znam da je ziv."  I tu prekinem."Uh" uzdahnem i uzmem papire koje trebam rijesiti."Kuc kucc" neko pokuca tj vise se oglasi."Udji" kazem i nastavim upisivati u knjigu nesto."Evo ti kafa" kaze Dario spustajuci kafu na stol "a hvala" izustin i nasmijem mu se."Imas jos par papira kod mene" rekao je "Oladi, znam rekao mi je sve Marko" kazem uz osmeh.Nasmije se i nspusti prostoriju.

**

03:13 p.m. Uhh zavrsila sam.Sad moram kod Mine."Ehejj" pozdravim je zatim i Zayna."Oko čega trebam pomoci?" Upitam "Izvoli pogledaj" da mi papir i ja procitam.Ohhh opet posla sva umorna ispisem joj sve to i zatim mi ona donese mapu papira "Ja cu uzeti pola ti pola" rekla je i podelila.Znam znam ona mi je najj drugarica zato i radim to za nju.I ona je uvek meni radila.Uzmem i kazem "Moram da idem imam jos posla" kazem na sto ona kaze "Cekaj jos minut dva, Harry je u wcu" kada sam to cula odmah sam ustala "Mina, mene ne zanima ja moram da idem" rekla sam "Sta vam je? Obadvoje ste nadrkani" kaze "Nije ona bila dobra u krevetu a ni on pa zato" oglasi se Zayn "Zacepi" viknem i zatim cujem kako se Harry priblizava "Idem baj" kazem i poljubim Ninu u obraz i Filipa.Izadjem i bacim mapu na sedalo.Pogledam prema kuci i vidim Harrya."Sacekaj" vikne i ja izdahnem i stisnem sake "Sta je?" Upitam en gledajuci u njega "Zasto se ljutis?" Upitao je "Zanima te?" Kazem "Da zanima me" izgovori "E pa skontaj sam moram da idem" kazem "Jebi se" kaze tiho misleci da me cujem "Zdravo za zivot" kazem i tek ga sad pogledam namignem mu i krenem voziti.Pa mamu mu jebem sta misli on? Saddd idem u market.Umorna sam mnogoo."Uh izvini" kazem jer na vratima marketa se zabijem u nekog "Nema problema" kaze "Nikolina" ispruzim ruku "Nikolas" lepo ime "žurim idem" kazem "Mogu dobiti broj?" Upita Ahh boze "Mozes 0********9" kazem "Hvala cujemo se" kaze i ode.Oh boze.Udjem i uzmem korpu.Stavim sve potrebno i odem na kasu.Ucinilo mi se da sam videla Harrya ali ne vjerujem."Dovidjenja" kazem i izadjem.Opet se zabijem u nekog "Jebem ti seme vise" izustim "Sorry malena" zaledim se "Jel ti mene uhodis?" Upitam "Ne? Mozda? Valjda?" Bio je zbunjen "Harry smaras" kazem "E pa ja se brinem.I onog momka da si obrisala iz života" kaze na sto se iznenadim "Neces mi ti naredjivati" zatim popravim haljinu i krenem prema autu."Cekajjj ides samnom, auto parkiraj tu na parkingu" kaze na sto odbijem "Ja se prepirati stobom necu" kaze "Ok onda idi" kazem i krenem u auto.Odjednom me uhvati i prebaci na ramena "SPUSTI ME BUDALO" na sto on stane "Ok spusticu te ali reci..." krene pricati "Ti si najbolji ti si najlijepsi najzgodniji najglu... amm najjsladji" zacujem njegov osmeh "Ii jos nesto?" Prevrnem ocima "Nisi" kazem  "Ok onda nista" nastavi odati "Ok ok najbolji si u krevetu"kazem posramljeno "HAHAHAHAHAHAHAHAHAH" Poceo se smijati i spusti me na pod."Inace dobar pogled na dupe" kaze  "Jao Harry"

***

Nastavak je tuu  😶❤

OSTAVITE VOTE I KOMENTAR ❤❤



Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now