Paaa sutra je Božic.Ustala sam da se spremim jer idem sa Minom kod doktora.
Obukla sam ovo:Sidjem dole.Odjednom cujem korake iza sebe "Gde ces?" Upita nasmijem se i padne mi ideja tj smislim je "Idem doktoru,Mina je odkazala termin ali ja moram" na sto je on uzvero tj Harry "Zasto ides doktoru?" Upitao je nervozno "Pa znas Harry..Nisam dobila" kazem ali imala sam prije par dana "Jebote Nina, de koristio sam zastitu" pogledam ga i kazem "Mozda je pukla ne znam.Idem javiti cu sta je u pitanju" klimne glavom i ode.Bilo mi je smesno ali se nisam smejala smijati. Izasla sam prerano.Odem do Mine i pozvonim joj na vrata "Aaaa Minaaaaa" derao se Zayn iza vrata "Jutrooo" kazem sa osmehom Zayn mi se blago nasmesi i dozove jos jednom Minu. "MINA CEKA TE POLA SATA" Derao se ali je lagao "Oke sorry, ejj Nini" uvek me zvala Nini ninice itd..Zagrli me i polako krenemo "Jel jedes prije pregleda?" Upitam je ona klimne glavom "Sacekaj" kazem i otrcim u bliznju pekaru.Kupim joj neko pecivo koje ona obozava.Izadjem i dam joj "Njammm" kaze i zahvali mi se."Negooo zezala sam Harrya" kazem sa velikim osmehom."Zastoo?" Upitala je radoznalo.Ispricam joj sve."Ahahahah, luda si..Reci mu da si trudna" kaze a zao mi ga je..Alii hocu malo da ga zezam..Znam da sam bezobrazna ali volimm gaa.Stigle smo kod doktora Mina je usla i cekala sam je pola sata. Izlazi polako i kaze "Svee je uredu samnom i bebom" kaze sa osmehom nasmijem joj se i pomazim je po stomaku."Rekla si mi da ces mi reci sta je" ona se nasmije i kaze "Curica" na sto ja vrisnem i zagrlim je.Uvek je mastala da joj prvo dete bude curica i evo ispunila joj se.
***
Stigla sam kuci ali bez osmeha "hejj bebo" pozdravim ga "Hejj devojcice" kaze i osmehne se "Negoo sta je rekao doktor?" Upitao je nisam nista odgovorila jer sam htela da bude sto uverljivljije."Trudna si?" Upitao je nekako nervozno "Mhm" promrmljam i krenem u dnevni boravak "Zezas me?" Upitao je sav crven "Zasto bih te zezala?" Upitam ga i pogledam na tv."Ne znam, jer sam te zezao za Emu?" Upitao je."Salim se bre nisam, Mina je imala termin" kazem i on sa olaksanjem se osmehne "Uffffff" uzdahne.Povucem ga u zagrljaj.Lezao je 20 minuta na meni."Harry gladna sam" kazem "A sta princeza hoce da jede?" Upitao je sa onim osmehom koji se ne moze opisati. "Hmmm, mozda lazanje" kazem na sto se on nasmije i kaze "Ali ja ne znam praviti lazanje" nasmijem mu se i ustanem.Odem u kuhinju i spremim lazanje.Za manje od pola sata je bilo gotovo."Ufff prelepoo" govorio je dok je mirisao lazanje."Heh" kazem sa malim osmehom.Gledala sam ga dok se mucio sa sirom jer se mnogo razvlacio."Ahah presladak si" kazem sa osmehom "Njamm" progovori opet.Zagledam se opet u njega i proucavam njegovo lice.Ubrzo mu je rodjendan i puni 19.Ne znam sta da mu kupim.."Nina?" Trgnem se i skontam da bukvalno ne sklanjam pogled sa njega "Znam da sam lep" nasmije se ponosno a ja samo odmahnem glavom."Gde slavis 19 rodjendan?" Upitam ga "U restoranu" kaze klimnem glavom prodje mi kroz glavu gde su njegovi roditelji.."Harry? Smem nesto da te pitam?" Klimne glavom i nastavi lazanje da jede "Sta se desilo sa tvojim roditeljima?" Pogleda me i kaze "Nina..." pogledam u stranu "Ne moras da mi kazes" mislim da nema poverenja u mene "Tata se isto bavio mafijom, otisao sam od njih, nismo se vise culi vec par godina" kaze nekako tiho "Hoces da ih vidis?" Upitam ga i stavim svoju ruku na njegovu "Nisam siguran da bi se obradovali" "Harry, nisi ni probao a vec mislis negativno" pogleda u mene i ja kazem "Sutra ujutro idemo do njih" kazem pogleda me iste sekunde i kaze "Ali Nina ne znam" pogledam ga i kazem "Probaj" nasmije se i pojede sve iz tanjura.
Kasnije smo gledali film i otisli do trgovine.Zatim setali i dosli kuci i tako zaspali.**
Jutro je 5 sati ujutro.Uvek se budim u 5 na Bozic.Valjda mi je to navika.Iste sekunde skocim na Harrya "Budjenjeeee Boziccc jeee" vicem i pocnem da ga ljubim "Ninaaaa" pocne umorno da mrmlja "Ustajjjjj" kazem na sto on kao mrtvac ustane i krene u kupatilo a ja sretno skacem iza njega "Kako mozes?" Upitao je "Uvek na Bozic mogu da skacem a druge dane ne.." nasmije se umorno i krene se tusirati a ja udjem za njim "Oho sad se ne bunis" kaze sa podsmehom nasmijem mu se.Nakon tusiranja stanemo pred ogledalo i krenemo da peremo zube.Obukla sam se ovakoA Harry je obukao plave farmerice i sivi duks.Da budemo kao slicni i bele patike bio je prelepp."Idemo?" Upitam ga "Mhm" promrmlja na sto uzmem torbu i bundu."Ajde" uhvati me za ruku i zakljuca kucu."Zasto ste vi jos ovde?" Upitao je dva coveka koji mu cujavu kucu "Ja sam rekao da idete kuci sa porodicom ovaj rapust" rekao je "Nismo znali" kazu "Ajde ajde, ja cu zakljucati kapiju" kaze na sto se oni pokupe i odu.Udjem u auto i sacekam Harrya."Gde oni zive?" Upitam "Izvan NY" kaze na sto klimnem glavom.Vozili smo se 1 ipo sat.Bilo je pola 7.Dosli smo ispred velike kuce.Predivna je.Izadjem iz auta i Harry me uhvati za ruku stisne je jako."Ne brini se biti ce sve uredu" kazem i poljubim ga na blic nasmije se i vrati pogled na kucu.Polako krenemo.Stane ispred vrata i gledao je par minuta u zvono.Polako primakne ruku i pozvoni.Pogledam ga i stisnem mu ruku u znak da sam uz njega.Vrata otvori neka cura."Harry?" Kaze, gledali su se par trenutak i cura skoci i zagrli ga.Plakala je on joj uzvrati zagrljaj i ja im se nasmijem."Zasto si otisao? Bila sam u depresiji" kaze i obrise suze "Izvini" izusti na sto ona pogleda prema meni "a ko je ona?" Upita sa osmehom "Ehhh, to je Nikolina, moja devojka" nasmijem se i ona me povuce u zagrljaj "Ja sam Tamara, Harryeva sestra" kaze i nasmije se.Uzvratim joj osmeh na sto nas ona pusti unutra."Tamara? Ko je dosao?" Upitala je malo starija zena ja mislim Harryeva mama "Harry?" Upita zacudjeno Harry ju je samo gledao.A Tamara je stajala kraj mene.Zena mu pridje polako i klekne na kolena i krene da place ovaj prizor je tako bolan "Mama, nemoj da places" kaze Harry i klekne kraj nje.Omota ruke oko ne i spusti glavu na njenu."Harry, mnogo si mi nedostajao" kaze i zagrli ga.Harry ju polako digne na sto ona obrise suze "A ova prelepa devojka? Ko je ona?" Upita "To je Nikolina Harryeva devojka" kaze Tamara njena mama se nasmeje i zagrli me "Ja sam Tanja" nasmijem joj se i kazem "Drago mi je" Uvedu nas u kuhinju.Tamara mi uzme bundu a zatim i Harryevu i odnese ih negde.Tanja je stavljala na stol hranu.Pa sam ustala da joj pomognem "Duso, molim te sedni" kaze na sto se nasmijem i kazem "Ma pomoci cu vam, nije mi problem" nasmije mi se i kaze "Stvarno si smesna prosla cura od Harrya dok je ziveo ovde..Nije htela da pomogne stalno se svadjala samnom i Tamarom" odmahnem glavom i uzmem iz njenih ruku tanjire.Ona se nasmije.Odem do stola i kako je Harry sedeo stala sam kraj njega i stavljala tanjure na mesta."Nina? Jel ovo namerno radis?" Upitao je nisam skontala "Sta? Jer pomazem tvojoj mami?" Upitam "Ma jok bre, ovo sa dupetom" udarim ga "Cuti retradu, hoces da te cuje neko, i ne ne radim" nasmije se glasno "Lepo je cuti kako se smejete zajedno" kaze neki covek.Harry se okrene i ustane.Pridje mu i zagrle se ali ono muski.A ja sam na brzinu stavila tanjure.I upoznala se sa Harryevim ocem zvao se John.Lepo ime."Kada ste se upoznali?" Upitivala je Harryeva sestra "U skolii, ljetos" kaze Harry "Aaa skolska ljubav" kaze i nasmeje se."Dada, nego..A ti kao nemas momka?" Upitao je John."Ne tataaaa" rekla je "Znam da imas" kaze John opet ona spusti pogled "Dobro tata..." kaze na sto se svi nasmejemo."Nema cega da te bude sramota" kazem na sto me ona pogleda i kaze "Barem si ti normalna" ovo me je bas nasmejalo."Da normalna je, budi sa njom 24h pa ces da vidis" oglasio se Harry pogledam ga u tom trenutku sam ga htela udaviti "Harry, nemoj tako" kaze njegova mama na sto on lezerno slegne ramenima.Nakon jela sedeli smo u dnevnom "Idemo Nina?" Upitao je Harry "Da, moramo i kod mojih" kazem oni se nasmiju i odprate nas do vrata.
***
Nastavak je tuuu ❤
Ostavite vote i komentar. ❤