***
20 dana kasnije.***
Sedim na stolici dok drzim pistolj u ruci i gledam koga cu prvog upucati.Da dosao je dan kad cemo ih sve ubiti.
"Ovako drugari.Ja cu da vam skratim muke i to vrlo rado.Uz to zamislite vasu obitelj? Svima ce da bude drago jer propalice kao vi nikome ne trebaju." Rekla sam nasmijano."I ti si propalica vredi i za tebe" rekao je neki lik na sto sam mu pucala u ramena.Na sto je samo poceo da place od bolova.Nasmijala sam se i zatim mu dala metak ravno u glavu.Harry ga je samo gurnuo unazad zajedno sa stolicom.Zatim je Zayn pucao glavnome u noge u ramena zatim u stomak i u celo.Liam je jos dvojicu ja sam jos jednoga i Zayn ostale.Mislim da mu je lakse.Okrenuo se besno u stranuni bacio pistolj u stranu.Pobesnuo je, na sto su se on i Harry zakačili."Aha a ti si princ." Rekao je Zayn gurajuci ga."Tata ti princ" gurnuo ga je "Ma jel picko" rekao je Zayn gurajuci ga.Harry ga je udario i tu je nastala tuča.Nije se znalo dali ce neko ostati mrtav ili ne.Tako su se jako tukli.Niall se umesao a zatim Liam i Louis nisu ih mogli rastaviti.**
Obadvojica sede na krevetu i brišu krv sa lica. Da krvarili su.Nije me mnogo zanimalo pa sam se otisla spremati za grad.Idemo svi ali ja sam pozvala Mariju i Anju.Oke nema veze neka idu samnom.Istusirala sam se a zatim krenula da trazim sta cu obuci.
I na kraju sam obuklaHm da,Izasla sam u dnevni a tamo su me vec cekali momci.Stavila sam maskaru malo senke i ruža."oh" rekao je Liam nasmijala sam se i krenula napolje. Zamnom i oni, seli smo u auto a zatim krenuli prema poznatom klubu.Ispred su nas cekale Marija i Anja.Zagrlile smo se i krenule unutra.Unutra je bilo puno dima i polu pijanih muskaraca.Sisla sam i otisla u sredinu za nas stol.Pocele su svakakve pesme.I uz to piće za pićem.Sve sam opustenija.Da..Zayn je dosao ali nikakav je.Pocela sam da plesem sa Marijom.Marija je velika kurva ovde u gradu.Svi je poznaju po golim slikama itd..Plesala sam sa njom na sto su svi gledali u nas.Nasmijale smo se i ja sam se spustala sve vise do poda.Digle smo se a zatim me zagrlila sa ledja i krenule smo njihati kukovima."Uuuuuuuu" vikali su momci.Sve cure su bile zavidne."Mmhh" rekao je ljutito Harry.Nasmijala sam se jer je bio besan ali nisam pogledala u njega."Ajdeee ribooo" odmakela se Marija od mene i stala u stranu dok sam ja plesala.Prisao mi je neki momak i uhvatio za ruku.Tu smo poceli bukvalno da se muvamo.Uhvatio me za kuk, i krenuli smo polako da plesemo."Miči se" rekao je grubo Liam "Sta si joj ti? Dečko hahaha?" Upitao je na sto ga je Liam udario "Brat picko" rekao je Liam nasmijano.Momak se ladno izgubio u masi ljudi.Bila sam u krugu."E ova je dosla sa bratom i jos 5 momaka sta glumi? Svima je dala" cule su se cure iza mene.Okrenula sam se i povukla ju u sredinu. "HM?" Zaderala sam se."Sta je?" Upitala je nekako retardirano.Udarila sam ju a zatim krenula da ju cupam "Dala sam tvom tati kujo jedna" na sto su nas svi odvajali.Oke smirujem se jer zelim da se zabavim.
**
3 sata je i svi momci mi salju pića iz kluba.Sve oni plaćaju a ja pijem hehe.Ne pijem samo ja nego i Marija Anja.Bila sam komirana blago rečeno.Harry je bio mnogo ljut ne znam sta mu je."Uu" rekao je neko iza mene na sto smo se okrenule."Ples?" Upitao je neki lik.Pristala sam i krenula sa njim do šanka. Tamo je bilo previse nabildanih momaka. Uhhhh...Plesali smo a zatim sam se popela na šank.Da..Na šank u haljini.Prišao je Liam i poceo da se smeje kao i Niall Louis Anja i Marija."Ups"rekla sam i nasmijala se. Liam mi je dodao casu jack-a.Uzela sam i eksirala.Bacila sam času od zid.Razbila se, zatim sam uzela jednu praznu flasu i razbila.U klubu je pesma odjekivala mislim da nas je i Bosna cula haha.Neko me uhvatio za ruku kad sam se okrenula iza mene je stajao neki tip.Crne kose i očiju.Nasmijala sam se i spanula mu "Jesi ti smrt?" Upitala sam "Hahahaha nee" nasmijao se i krenuo je da plese zamnom.
"Zgodna si i tooo mnogo" rekao je na sto sam se zahvalila.Lik je ladno pao na pod i neko je sedio na njemu i udarao ga."Harry?!" Zaderala sam se."Ne diraj ju Max" zaderao mu se u facu i jos ga jace udario.Na sto se lik odmakeo i rekao "Oke oke" i gledao sa strane u nas."hocu da sidjem" rekla sam na sto mi se noga izmakela i pala sam na Harry-a.Uhvatio me i izneo van kluba."Sta je to bilo?" Upitala sam ljutito."Boli te kurac, sto te on ima hvatati?" Upitao je "a? Molim? Znas mu ime budalo" rekla sam dok nisam videla ispred sebe."Joooj Nina!" Zaderao se i udario rukom u staklo."Harry" rekla sam udarajuci mu samaru."Zasto?" Upitao je "Zato" rekla sam.Bilo je vec 4 sata pa smo krenuli nas dvoje kuci. "Uff" rekao je gledajuci ruku koja je krvarila."Aj cuti sam si kriv" rekla sam nasmijano."A nemoj ja mislio ti" rekao je drsko gledajuci u stranu."Sta je? Trta a?" Rekla sam ironicnim tonom."Aha" mrmljao je.Stala sam na sto je i on zastao "Nina kreni" rekao je, "Necu" rekla sam."Sta sad izvodis?" Upitao je "Nista" rekle sam gledajuci mu u usne."Hm?" Pogledao me i nasmijao se "Hm?" Ponovila sam "Hoces?" Upitao je "Mhm" nasmijao se glasno i spustio usne na moje.I odmah se odmakeo."Eto" rekao je krecuci dalje stajala sam zatečeno."Cekaj" rekla sam.Stao je a zatim sam ga jako gurnula i udario se od neka vrata.Prisla sam mu bili smo iste visine jer sam nosila 15cm stikle hahaha.."Ovo nisi trebao uraditi" rekla sam."Uhh" rekao je hvatajuci me za dupe.Nasmijala sam ljubeci ga."Aaa vidi kako su slatki" rekli su neki parovi.Nasmijali smo se "Haha" nasmijala sam se htela sam se odmaketi ali on me jako stisnuo uz sebe."Ne mici" rekao je.Stajala sam dok nisu otisli a zatim se odmakela."ups" rekla sam napalio se pa se nisam smela maketi.Dignula sam mu srednji prst i usla u neku prodavnicu.Uzela flasu jack-a u platila zatim izasla.Sela sam ispred a kraj mene Harry. Nasmijao se i uzeo mi flasu.