Srela sam moju tako zvanu majku.Sta radi ona ovde? Pravila sam se da je ne vidim.A dobro sam je odmerila."O moj boze!" Viknula je stavljajuci ruku na usta."Smiri se duso" uhvatio je neki stariji covek za ruku."O-ona je ziva" rekla je nekako smoreno ili je to bila samo gluma? Nasmijala sam se ponosno i rekla "Cudno zar ne?" Sokirano me pogledala i odmahnula glavom "A-ali kako? Bila sam na tvojoj sahrani oh boze" pocela je da laže opet.."JEBENO LAZES, GLEDAS ME U OCI I LAZES ME" Pocela sam se derati, "Ne pricaj samnom tako! Ja ovo nisam zasluzila" pocela je i ona da se dere "Ako tako nisi zasluzila, onda si pakao zasluzila! Nisi dosla na sahranu ni ti ni Dario! Nisam umrla kao što ste mislili! Bila sam u komi 8 meseci seljanko!" Viknula sam iako stvarno nije ok ovo ali bas me briga, da je neka majka bila bi ponosna na mene.A ne da me nazove kurvom.Pa necemo tako da se igramo."Ti nisi normalna!" Viknula je odlazeci sa nekim starkeljom "Jel ti to nova zrtva? Majko?" Rekla sam sa osmehom jer znam da ju to ubija."I da jeste nije tvoje.." krenula je da baljezga nesto "I da jeste i da blablabla" pocela sam imitirati njen glas odmahnula je par puta glavom a zatim otisla.Uff ubila bih je sad da mogu.Okrenula sam se i Louisa nije bilo, e pa boze sad mu ne mogu jebati kevu.No dobro idem kuci.Zaputim se prema autu, i brzo udjem u njega.Jer hocu da dodjem jednostavno kuci i da se istusiram.Ja ne znam zasto se ovoliko brinem? On je bio sa drugom u krevetu dok sam ja u komi bila.Ali sad me bas briga za to .Nego sta radi mama ovde? Ne razumem zašto se vratila? Marko ju ne voli ja ju ne volim a tek Dario? On ju obozava ipak je to njegova mamica.Pu gade mi se obadvoje.
**
Istusirala sam se i presvukla.Sidjem niz stepenice i zateknem Marka kako popunjava neke papire "Hoces kafu?" Upitam ga "Moze" kaze ne pogledajuci me jer je mnogo iznerviran oko papira.Odem u kuhinju i krenem da pravim kafu.Glava me pocinje boliti "Uff smorilo me sve ovo" kaze Marko ulazeci u kuhinju "Mama je tu" rekla sam ne promisljajuci "Sta pricas ti?" Rekao je nekako zbunjeno "Pa srela sam je kod bolnice pravila se tuzna glumila je sve sam joj sasula u facu" rekla sam opet me hvata bes.Ja cu stvarno nekoga ubiti."Ona nema gde, doci ce ovde" rekao je "E pa nece jer ce dobiti metak u celo!" Viknula sam bacajuci solju od zid.Nisam se trznula a ni Marko.Gledali smo se u oci zatim sam otisla u sobu.Obukla sam opet nesto drugo.
I krenula sam prema napustenoj kuci gde bude moja mafija.Moram odgoditi sve sto sam pripremila, i moram saznati sve o coveku koji je sa kujom od moje majke.Telefon mi je zazvonio, procitala sam Marko, sta sad on hoce.Ne pada mi na pamet da mu se javim.Iskljucila sam zvuk i bacila telefon na suvozacevo mesto.Ne treba mi njegovo pametovanje.Pogledala sam u telefon nakon 5 minuta pomesani brojevi? Marko je morao da ih sve digne na noge koji mu je? Prevrnula sam ocima kad sam se parkirala ispred napuštene kuce.Auta su tu, sto znaci da su u kuci.Otvorila sam vrata i svi su pogledi bili na meni.Ustali su i pozdravili me, klimnula sam glavom u znak pozdrava.A zatim sela u fotelju."Odgadjam plan" rekla sam "Zasto?" Upitao je Filip "Moramo saznati o jednom coveku sve" rekla sam "Dodaj mi laptop" naredila sam.Filip mi je nemo dodao laptop i zacudjeno me pogledao.Usla sam u informacije o mojoj majci."O njoj sve da saznate i o ovom debilu" rekla sam pokazivajuci njihove slike.Klimnuli su potvrdno glavama i uzeli po laptop i krenuli u istragu.A ja cu da se pozabavim oruzjem.Idem samo da ih poredam nista se nece desiti.