27.deo

129 7 1
                                    


Mama dolazi sutra i jedva cekam da je vidim.Mina mi nije rekla da se venca.Da ima vencanje.Za 2 dana.To je petak.Pa dobro mogu tad."Jutro" rekli su dok su ulazili u kuhinju napravila sam im puno hrane da jedu heh."Ko ce ovo sve pojesti?" Upitao je Dario "Mozda ti mozda Marko mozda ja" nasmijem se i sednem za stol.Danas moraju u firme tako da cu biti sama kuci.Mina mora da cuva Ninu.A ja ne znam skime da izadjem napolje.A da Niall! Uz jelo smo pricali sta se sve desavalo i tako. "Idemo mi" kaze Marko i poljubi me u obraz zatim i Dario. Pozvala sam Nialla ali je rekao da ce doci Harry sa njim.Pitao me je dali mi smeta naravno da mi smeta ali sam rekla ne.Obukla sam se ovako:

Cekala sam da naidju jer smo se dogovorili da dodju po mene pa cemo ici zajedno u centar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cekala sam da naidju jer smo se dogovorili da dodju po mene pa cemo ici zajedno u centar.Nakon 5 minuta su dosli.Prelep je tj Harry.Bela majica i crne hlace i bele patike ja vristim.Niall je bio isto kao i Harry ohucen.Bili su stvarno lepi.ali Harry je bio prelep.

***

"I gde ides?" Upitao je Niall "Sto dalje od vas" rekla sam sa osmehom.Zezala sam se jer me je Niall celo vreme gurao desno levo.Brate bilo mi je muka vise."A zasto to? Nemoj tako bre" rekao je kao uvredjeno "Ne lazi da si uvredjen" rekla sam i utrcala u trgovinu haljina.Harry se nasmijao nekad kada smo pricali bezveze nesto.A ovako se vukao kao mrtvac."Oj oj" rekao je Niall "aj aj" dodala sam "Ova je lepa haljina" pokazala sam na neku belu."Neeee, ako sednes u nesto uflekati ces je" pravio se  Niall pametan."Ok necu." Rekla sam.Onda sam naisla na crnu dugu haljinu "Ne fuj, neces na sahranu" rekao je "Mozda i hocu" rekla sam i namigla mu "A ko je umro?" Upitao je "Ti ces ako mi ne pomognes da nadjem neku lepu" rekla sam "Jok...Aj trazi i ti Harry nisi nista od pomoci" rekao je Niall "Ahm" promrmljao je.Uzela sam jednu crnu da probam njima se svidjala alii meni ne.Uzela sam jednu crvenu.Obukla sam je da vidim kako mi stoji "Uffff goriss" rekao je neko pored mene ali to nije bio Niall ali ni Harry "Ufff odjebi" rekla sam nisam ga ni pogledala "Zar tako Nina?" Upitao je odmah sam digla glavu i videla Liama "Jebi se, nisam skontala iz prve ko si" na sto se nasmijao "Nego gde su Harry i Niall?" Upitala sam "Nemam pojma" rekao je."Prelepa si" izustio je Niall okrenula sam se prema njemu i videla da su muvali neke kurve "Ako se budes muvao sa njima ruke cu ti otkinuti" stvarno su bile plasticne "Dobrooo sestro" rekao je na sto sam se  nasmijala "Da uzmem?" Upitala sam "Da bomba si bre" rekao je opet Liam pogledala sam u Nialla "Uzmi stvarno si lepa" uzela sam tu haljinu ali vam necu sada pokazati sliku nego za vencanje.Presvukla sam se u normalnu robu i otisla da kupim haljinu."Iiii cime se bavis?" Upitao je Liam "Paa.." mucala sam "Mucanje a? Trema?" Smijao se Niall sa Liamom "Bavim se kao i ti isto radimo" pogledao me otvorenih ociju "Jebes cure?" U stomaku mi se sve prevrnulo "ne bre kretenu.Mafijom"rekla sam na sto se jos vise uzverio "Ahahah Nina ima mafiju gahahahahahah" smijali su se "Ne verujes mi?" Upitam "Ne zasto bi smo?" Upitao je Harry. "Pa jer smo najbolja mafija u Londonu.Blizu tvoje Harry.Ubili smotacno 20 mafija." Rekla sam ponosno "I ko je sef?" Upitao je opet Harry "Ja" rekla sam "Dada ti"  rekao je Liam "*****h" rekla sam im naziv. "U jebote znaci to si ti?" Upitali su a ja sam klimnula glavom "Zasto si se upustila u to?" Pitao je Niall "Ne znam, jednostavno je bas dobro raditi taj posao" rekla sam. "Ne bi smela to raditi" rekao je pametni Liam a stvarno."Aham" promrmljala  sam.Svi su bili u cudu da ja imam mafiju.Otisli smo jos u neke trgovine a zatim smo krenuli kuci.Hteli su da idemo u kafic ali nisam htela."Harry te vodi kuci" rekao je Liam "Smaras idem sama" rekla sam "Ako hoces da te opet otmu eto slobodno" rekli su.Iznervirano sam izdahnula.Harry me je vodio kuci."Nina, zasto si otisla?" Upitao je "Da ostvarim novi zivot.Da krenem ispocetka." Rekla sam "Otisla si a nisi nista ni rekla?" Upitao je "Pojubio si me.Onda nastavio ignorisati?" Rekla sam "Nisi znala razglog i zato ne pricaj tako" rekao je iznervirano "Aha dada" rekla sam mu "Razlog je, od Veljke ljudi te traze.Da ti urade isto kao i ja Veljki.Rekli su ako hocu da te zastitim da se odvojim od tebe" pogledam ga i krenem nesto reci ali nisam znala sta. "To je razlog?" Rekla sam "Da." Odgovorio je "Nina ja hocu da mi se vratis" rekao je i pogledao u mene "Harry.." krenula sam reci "Nisam ni imao ni jednu curu posle tebe.Pitaj koga hoces ali ja nisam imao.Ostao sam ti veran." Rekao je na sto sam se sokirala "Nisam ni ja imala ni jednog posle tebe" rekla sam i spustila glavu.Zacula sam kako se nasmejao "Ja tebe jos volim" rekao je na sto mi je srce zatreperilo.Spustila sam glavu.Ja sam jos ona malena devojcica.Iako se bavim mafijom ja sam jos malena u sebi. "O cemu razmisljas?" Upitao je "Ma bezveze nesto" rekla sam i poklonila mu osmeh.

*****

Nastavak je tu.Napisala sam ga malo krace jer pisem jos jedan nastavak.

OSTAVITE VOTE I KOMENTAR ❤

Kriminalna ljubavWhere stories live. Discover now