4.

3.8K 171 40
                                    

,,Panebože." šeptnu si pro sebe když lodí proplouváme pod Tower bridge. Samozřejmě jsem nalepená na skle s mobilem a vše pečlivě fotím přičemž mám oči otevřené do kořan a snad ani nemrkám jen aby mi něco neuteklo. Po nějaké době konečně dojedeme až k London Eye, kde vystoupíme. Vsadila bych se s vámi o co chcete, že jsem na vše tady nepochybně zírala s otevřenou pusou. Vedle mě stojí London eye a naproti mě pouze přes řeku Temži Big Ben. Prostě nádhera. 

,,Tak jak jistě vidíte, právě se nacházíme u London Eye. Dnes vám o něm nebudu nic extra povídat, protože na to se zaměříme až zítra až se na to půjdeme projet. Jen aby jste věděli tak teď půjdeme po támhletom mostě kolem Houses of Parlament a přes pár parků, jejichž názvy vám řeknu až jimi budeme procházet, dojdeme až k Buckinghamskému paláci a poté budeme opět přes další park pokračovat na Piccadilly Circus, kde si dáme rozchod a po něm to vezmeme přes trafalgarské náměstí až k parkovišti kde na nás bude čekat náš autobus." sdělí nám naše průvodkyně přesnější program na dnes a poté se tedy vydáme předem určenou trasou. Když procházíme jedním z parků překvapí mě, že trávníky jsou opravdu plné lidí na dekách. tady je asi celkem normální věcí jít odpoledne prostě na piknik do parku. Zrovna procházíme kolem jedné z dek na, které sedí tři dost pohlendí kluci\muži. Může jim být tak kolem dvaceti dvou. Koukají mým směrem a s úsměvem mě pozorují. Plaše jim úsměv oplatím,ale poté se podívám vedle sebe na Emily,která se na ně usmívá taky. Aha chápu. Nekoukali na mě, ale na ní. Jak mě vůbec mohlo napadnout, že by někdo tak pohlednej koukal na mě. 

,,Jsi si myslela, že koukají na tebe ? Prosímtě nebuď směšná, vždyť by si o tebe ani kolo neopřeli." zasměje se nepříjemně hned Emily mým směrem a  poté trochu popoběhne,aby dohnala svého přítele ve předu. Jen si povzdechnu a dál pokračuji v chůzi.

,,Hele Emily, slyšela jsi, že je teď Niall v Londýně ? Když budeme mít štěstí tak ho třeba potkáme." zaslechnu hlas Abi, nejlepší kamarádky Emily.

,,Panebože to by bylo skvělý." zaraduje se a poté Abi odtáne dále od Charlieho,asi aby je neslyšel. Tím se, ale ještě více přiblížily ke mně a já je tak můžu lépe slyšet. ne, že bych poslouchala cizí rozhovory. To vůbec. Nikdy. Když ony mluví tak nahlas a jsou tak blízko. 

,,Kdyby jsme ho potkaly konečně bych ho mohla sbalit. Víš co by to bylo ? Sbalit někoho jako je Niall Horan ? Byla bych slavná a měla bych všechno. Do konce života bych nemusela pracovat s jeho bankovním kontem. A i kdyby jsme spolu nebyli dlouho. Proslavila bych se díky němu a pak bych si mohla konečně vydělávat jako modelka. Vždyť by se o mě lidi dozvěděli. Byla bych ta co spala s Niallem Horanem." řekne Emily potichu. 

,,Ale vždyť máš Charlieho." koukne na ní nechápavě její kamarádka.

,,No jasný. Charlie je skvělej. Vypadá dobře a chudej taky není,ale uznej, že se světoznámým zpěvákem a s jeho kontem to srovnávat nemůžu.Ale nechám si ho jako plán B kdyby to s Niallem nevyšlo. Stejně ho mám obmotanýho kolem prstu." zasměje se zákeřně a poté se opět vrátí k Charliemu, kterého chytne za ruku. To je fakt taková mrcha. 

,,Tak a teď máte rozchod. Sejdeme se za dvě hodiny na náměstí u Amora." řekne průvodkyně a tak se všichni rozejdeme po městě. Mé kroky míří do stejné ulice jako ty Emily a ještě pár holek, které jí zobou z ruky. No jí zobou z ruky všichni. Co si budeme povídat. Koukám se po obchodech se suvenýrama. Chci něco přivést domů babičce. Z koukání do výloh mě však přeruší Emilyn hlas. 

,,Panebože hale, támhle je Niall Horan." řekne a ukáže před sebe. Všechny včetně mě se koukneme tím směrem a mé srdce jakoby vynechalo několik úderů. To je opravdu on. 

,,Nialle." řeknou všechny najednou a on se tedy zastaví a usměje se na nás. Já se tedy od holek držím tak trochu stranou,ale přeci si kvůli nim nenechám zkazit tenhle moment. V reálu je snad ještě krásnější než na fotkách. 

,,Ahoj." řeknou všechny jednohlasně. 

,,Ahoj, jak se máte ?" koukne na ně a poté pohledem přejede i na mě načež já nejspíš trochu zčervená a usměji se.

,,Skvěle. Uděláš si semnou fotku ?" zamrká na něj nevinně Emily a po jeho přikývnutí si stoupne vedle něj a a vyfotí se s ním. I já si připravím svůj mobil.

,,Pane jo, ty máš, ale svaly." chytne ho za paži a flirtovně na něj mrkne. Je vidět, že je trochu nesvůj. A je to v háji ona ho fakt sbalí. 

,,Ehm, díky." uchechtne se a poté se vyfotí s Abi a postupně i s ostatníma holkama než koukne na mě. Doslova se začnu topit v těch jeho modrých studánkách. 

,,Ty se chceš taky vyfotit ?" usměje se na mě mile a já se z jeho úsměvu málem rozteču.Fajn Bell, teď nebo nikdy. Prostě mu teď odpovíš a nebude se ti klepat las.

,,J....." chci promluvit, ale to mě opět přeruší Emily.

,,Ta nic, tý si nevšímej." zasměje se a on tak opět koukne trochu nechápavě na ní. 

,,Ale....." snažím se něco namítnout, ale hodí na mě tak hnusný pohled, že radši stichnu a sklopím opět zrak na zem.

,,Radši mi řekni jak často chodíš do posilovny, protože vypadáš fakt dobře." zkousne si flirtovně ret a sjede ho pohledem. Nemůžu uvěřit, že to opravdu dělám, že právě jdu opustit kluka, kterého potkat byl můj veliký sen, ale Emily mě s ním stejně nenechá ani promluvit. Naposledy na něj tedy se slzami v očích kouknu a snažím se zapamatovat každý detail jeho obličeje a poté se zkrátka otočím a odejdu od nich. Pochybuji tedy že by si toho někdo všiml. Niall byl zabraný Emily, a holky se zase soustředily na něj. Zatočím do vedlejší uličky, kde shodou náhod najdu bílou lavičku a tak se na ní posadím a hlavu si složím do dlaní snažíc se úplně nerozbrečet. Já vím, že jsem si slíbila, že se kvůli ní už nikdy nerozbrečím,ale......sakra vždyť já ho chtěla jen obejmout ani tu stupidní fotku bych nepotřebovala, jenže ona mě prostě musí vždycky ztrapnit. Vždycky a všude. Už to nevydržím a nechám několik slz stéct po mé tváři. Tím končí můj sen, pochybuju, že bych někdy měla takové štěstí a potkala ho znovu. 

,,Ehm, promiň, ale jsi v pořádku ?" ozve se nademnou mně známý hlas. Rychle si otřu slzy a zvednu k němu pohled. Moje srdce dnes již po druhé vynechá několik úderů a já nevěřím, že je reálný to co vidím. To přeci nemůže být pravda. 

,,N-Nialle ?"

Tak a Niall je na scéně. Snad se díl líbil. Prosím o voltes a komentíky. Niki <3

Q: Chcete v příštím díle Niallův pohled ?

A: se totiž rozhoduji jestli ho tam dát. :)

The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat