8.

3.8K 157 77
                                    

,,Tak co Niall ?" zeptá se hned Mad jakmile nastoupíme k ní do auta.

,,Bylo to super. Koupil nám mekáč a byli jsme v autě což mi vůbec nevadilo,protože jsme alespoň měli klid a mohli jsem si v klidu povídat. Zajímal se o šikaně tak jsme mu vyprávěla jak to začalo stejně jako včera tobě a on se o mě opravdu zajímal a poslouchal mě. Nikdy jsem nic takovýho nezažila.  A s klukem už vůbec ne.On je tak dokonalej." zaskuhrám a zabořím hlavu více do sedačky. 

,,To věřím, ale teď mi tak došlo. Ty jsi jako nikdy s klukem nechodila ?" zeptá se. 

,,Ne. Moje zkušenosti začaly u pusinek ve školce a při hraní flašky na základce a skončily u líbaní se tenkrát s Charliem. Vím je to celkem směsný, ale měla jsme dost jiných starostí než randit s klukama. Navíc mě nikdo stejně nechtěl." uchechtnu se s pokrčením ramen.

,,Není to směšný a teď už tady navíc je Niall a ten tě očividně chce." mrkne na mě.

,,O tom pochybuji. Jsme jen kamarádi." 

,,Zatím. Vážně si myslíš, že by kvůli tobě čekal celej den doma až mu napíšeš a on za tebou bude moc jet kvůli blbý hodině s tebou kdyby k tobě nic necítil ?" pozvedne obočí. Vlastně to zní celkem uvěřitelně. Ale vždyť on je Niall Horan proboha. A já jenom obyčejná, nezajímavá holka. Co by na mě asi tak proboha viděl ? 

,,No....já ti nevím. Nechci si dělat velký naděje." povzdechnu si.

,,Ale tobě jedno určitě není ne ?" zeptá se a já s červenajícím tářemi zakroutím hlavou.

,,Není, jenže....je přeci logický že jsem z toho nadšená. Je to prostě moje platonická láska už spoustu let a teď navíc i kamarád. Co víc si přát." zasněne se usměji.

,,Třeba něco víc než kamarádství." uchechtne se parkujíc. 

,,Přestaň s tím už." se zasmáním jí bouchnu do ramene.

,,Promiň a co vůbec zítra ? Uvidíte se ?" 

,,Jo, už jsme domluvení, že zase přijede." opět se skoro až zamilovaně usměji a ona mi věnuje pohled jasně říkající, že já ti říkala, že mu nejsi lhostejná. Celý večer vlastně probíhá jako ty předešlé. Večeře, potom jsme si chvíli povídali všichni a nakonec sprcha a skoro dvou hodinové povídaní si s Madison u mě na posteli. Jak říkám, jako vždy. 

Ráno

První věc co dnes udělám je ta, že s úsměvem vezmu do ruky svůj černý mobil ve kterém típnu budík a poté svůj pohled zaměřím na nově příchozí zprávu.Když se kouknu na jméno odesílatele musím se usmát ještě víc.

Niall: Dobré ráno <3 Jak jsi se vyspala? 

Já: Dobré Ni <3 Já dobře, a jak ty ? 

Odepíší a jdu vykonat ranní hygienu a následně se obléct. Pro dnešek zvolím šedé legíny a šedou mikču přes hlavu. Dnes to opravdu na slunečný den nevypadá,ale od zítra by prý mělo být zas teplo. Poté opět vezmu mobil do ruky. 

Niall: Já taky dobře. Vím, že to bude znít lacině,ale už se na tebe těším <3

Já: Já na tebe taky<3

Udělám si culík a poté se vydám na snídani. 

Naill: Pomooc, jsem s klukama ve studiu a Loui mě chce zavraždit mrkví.

Pípne mi zpráva, když už jedeme s Mad autem k autobusu a já se začnu smát.

,,Copak píše vtipného náš pan slavný ?" uchechtne se a poté co jí zprávu přečtu se i ona začne smát. 

The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat