20.

3.2K 137 30
                                    

,,Tak hotovo. Tak se jdeme oblíct a můžeme vyrazit." usměje se Mad, poté co zavře růžovou krabičku do které jsme naskládaly buchtu kterou jsme spolu dnes upekly, protože jsme si řekly, že by jsem mohly alespoň něco na tu grilovačku donýst. Každá zalezem tedy ještě do svého pokoje. Já na sebe hoím jen černé legíny a vínové tričko s dlouhým rukávem. Poté tedy vezmeme věci, nasedneme do auta a jedeme k Niallovi domů.

,,Ahoj, přinesli jsme buchtu." usmějem se na zde přítomné, když v doprovodu Louise, který nám byl otevřít vejdeme na zahradu. 

,,Teto Bell." přiběhne ke mně nadšeně Theo a já si dřepnu abych ho mohla obejmout.Poté se přivítám i s Liamem a Zaynem kteří zrovna obsluhují gril a následně i s Harrym než přejdu k Niallovi, kterého taky pevně objemu a on mi ještě věnuje pusu na tvář. 

,,Tak holky pojďte já vás představím. Tohle je můj brácha Greg a jeho manželka Denise. tohle jsou Bella a Madison." představí nás navzájem Niall a my si vyměníme pozdravy a potřesení rukou. 

,,Kdo si dáte něco k pití ?" zeptá se Niall a vydá se k francouzskému oknu vedoucímu do kuchyně. Greg s Liamem a Zaynem se ozvou, že pivo a Mad poprosí o koluc.

,,Já ti dojdu pomoc." usměju se a následuji ho do kuchyně. 

,,Kde jsou skleničky ?" zeptám se zatímco on jde vyndat pivo z lednice.

,,Támhe v tý skříňce nahoře." ukáže na jednu ze skříní a tak jí otevřu. Aha a tam mám jak došáhnout jak ? Ale já si poradím. Jelikož mi ani stoupnout si na špičky nepomůže. Jedním kolenem se zapřu o linku a vyšvihnu se na ní na kolena. Následně vezmu do ruky dvě skleničky načež se zamnou ozve Niallův smích a tak se na něj otočím.

,,Promiň nedošlo mi, že jsi tak malinká." zadměje se a odloží piva na stůl přecházejíc blíže ke mně.

,,Pfff, nemůžu za to, že jsem skřet no" protočím očima a chci slézt,ale Ni mě chytí za pas a jednoduše mě sundá a tak položím skleničky na linku a otočím se k němu čelem. 

,,Ale mně se to náhodou líbí." usměje se a než se naději nahne se ke mně a políbí mě. Ihned začnu automaticky spolupracovat a zapletu mu prsty do vlasů za ketré jemně zatahám a on mi zavrní do rtů což mě donutí se usmát. Aniž by rozpojil naše rty, jeho ruce sjedou na můj zadek  za který mě nadzvedne a posadí na linku dostávajíc se mezi mé roztažené nohy. Nevinné polibky se rozjely ve vášnivější a my jsme se odtáhli až po poměrně dlouhé době a oba z hluboka dýcháme. Koukám do těch jeho krásných očí, ale poté musím sklopit pohled.

,,Jsm zmatená Ni." povzdechnu si.

,,To chápu,ale......." na chvíli se odmlčí a prsty mi zvedne bradu.

,,Ale teď není ta správná chvíle na to to řešit. Já vím. V neděli už odjíždím." dopovím za něj. 

,,Já vím, tak by jsme si to spolu ještě měli užít ne ?" trochu se pousměje obmotávajíc své ruce kolem mého pasu. 

,,To měli, tak jdeme nalejt to pití a jdeme za ostatníma?" opatrně seskočím z linky za pomoci jeho rukou.

,,Jo, ale dej mi ještě pusu prosím." zamrká a já se k němu s úsměvem nakloním opět spojujíc naše rty. Tentokrát však už jen v kratším polibku. Poté už tedy jdeme nalévat. Madiosn colu a mě růžovou tekutinu v podobě jahodového džusu. 

,,Ale uvidíme se ještě zítra žejo ?" ozve se vedle mě Ni a já se na něj otočím.

,,Když za mnou přijedš do centra tak jo." pousměju se.

,,Samozřejmě, že přijedu. Dáme si zase oběd v autě?" usměje se berouc do rukou piva.

,,To bych ráda." přikývnu s úsměvem a poté už se vrátíme na zahradu. 

,,Teto Bell půjdeš si semnou zakopat plosím ?"přiběhne ke mně Theo zatímco jím kuřecí maso. 

,,Theo neotravuj Bell." napomrne ho Denise. 

,,To je dobrý. Pojď Theo jdeme." usměji se na něj. Vložím si poslední kousek do pusy, napiju se a vydám se s ním na trávník a začneme si kopat s jeho šedým míčem. Po chvíli se k nám přidá i Harry s Niallem a nakonec tady úplně všichni běháme za míčem jak blázni a je to velká sranda. Potom už však musí jet Denise s Gregem a Theme domů a tak se s nim musíme rozloučit.Dokonce jsem musela Theovi slíbit, že se ještě někdy uvidíme. Je to skvělý kluk. My zbytek se poté opět usadíme ke stolu a jen tak si vyprávíme vtipné historky. 

,,No tak kluci já jsem moc ráda, že jsem vás mohla poznat." smutně se na ně podívám, když stojíme ve dveřích jelikož my dvě už jedeme domů a já je tak naposledy vidím, tedy kromě Nailla.

,,Taky jsme tě rádi poznali,ale neboj nevidíme se naposledy. Za měsíc máme v Manchesteru koncert tak když nebude příležitost dřív, tam určitě." usměje se Liam, který si mě jako první přitáhne do obětí. Poté přejdu k Zaynovi a následně k Louisovi a nakonec Harrymu. 

,,Kluci já se vás musím na něco zeptat. Že vy dva jste opravdu spolu ?" zeptám se a kouknu na Louise s Harrym. Ty si vymění zamilované pohledy.

,,Jo, jsme,ale jakože to nevíte jo ?Necheme aby se ti dostalo na veřejnost. Tedy spíš Managment to nechce."kouknou na mě a i na Madison za mnou.

,,Nebojte. No tak asi prostě ahoj" naposledy se na ně usměji,ale nevydržím to a neposedná slza mi prostě uklouzne. Nesnáším loučení, fakt ne. Na to jsem moc citlivá.

,,Ale notak pojď sem." přitáhne si mě Ni k sobě a nakonec se k nám přidají i ostatní takže z toho vznikne hromadné obětí. Nakonec mi ale stejně nezbyde nic jiného než se rozloučit se čtyřmi z pěti členů mé nejoblíbenější kapely, které byl můj sen potkat. Tohel pro mě bylo težký a to jsem kluky vlastně nevídala každý den. Ani si nedovedu teda představit jak těžké bude loučení s Maf s Niallem....

Tak nový díl je venku. A na příští se opravdu těšte. Prosím o voltes a komentiky Niki <3

Q: Taky nemůžete v noci vůbec spát ?
A: si ani nepamatuji kdy jsem se naposledy dobře vyspala. Zkrátka nemůžu usnout.


The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat