Konec?!

2.9K 66 22
                                    

EXTRÉMNĚ DŮLEŽITÉ!!!!!

Holky ten wattpad už mě opravdu s prominutím sere. To, že občas trvá než se aktualizuje část a tak, na to už jsem si zvykla, ale ted začal blbnout úplně. Dnes když jsem šla psát nový díl tak jsem zjistila, že mi vymazali jak tenhle příběh tak New Girl. Naštěstí jsem po několika aktualizacích, odinstalací a opětovných instalací tenhle příběh dostala zpět. Ale můžu vám říct, že jsem chtěla brečet, řvát a zároven něco rozbít. Takže tenhle příběh je opět tu,ale New Girl bohužel ne a pokud se neobjeví například do dvou dnů tak asi vymažu i druhej díl, protože nevím co jinýho s tím. Opravdu envím proč ten Wattpad tolik zkazili. Už dva a půl roku tady tomu věnuji každý den a ted by měla moje práce přijít v niveč a vymazat se ? Na to se fakt můžu vysrat. Už jsem začala i uvažovat, že přejdu na jinou stránku a pokud se tohle někdy ještě stane, tak tady opravdu skončím a zkusím najít něco jiného, jelikož typ už mám. 

Tímto jsem vás chtěla i upozornit. Pokud píšete doporučuji si radši vše zkopírovat někam do počítače aby kdyby se vám nedejbůh stalo taky něco takovéhle, aby jste nepřišli o celý příběh. Já už to tak hned s tímhle udělala a zítra to udělám i s ostatními příběhy. A taky pokud tedy píšete tak o tom obeznamte svoje čtenářky, protože jak jsem zjistila tak nejsem první co jí něco takového v poslední době stalo. 

Niki <3

The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat