10.

3.4K 144 20
                                    

Já: Tak už jsme dojeli na místo. Napíšu ti po večeři <3 

Napíšu Niallovi. Fakt je že už tady nějakou chvíli stojíme a autobus je tak poloprázdný, ale Madison ještě nepřijela. 

,,Tak Bello, už můžeš." mávne na mě učitelka, která následně zase autobus opustí. S přikývntím se tedy zvednu a mířím si to dopředu.

Niall: Dobře <3 

Nad tou zprávou se musím pousmát, vlastně stejně jako nad každou zprávou od něj.

,,S kým si to píšeš ?" zeptá se výsměšně Emily, když procházím kolem jejího sedadla.

,,Asi s babičkou s kým jiným,vždyť nikoho jinýho nemáš." odpoví si sama. Fajn a už toho mám tak akorát dost. Ať rejpe do mě, ale do mojí rodiny ne. 

,,Do toho ti nic není." kouknu na ní a zdá se, že je celkem překvapená z toho co jsem řekla. 

,,Co jsi to řekla ?" stoupne si. 

,,Slyšela jsi." pozvednu obočí a slyším "wow" ze sedadel nedaleko od nás. 

,,No tak se podíváme." než se naději vezme mi z ruky mobil a koukne na konverzaci. A do hajzlu, já kráva jsem tam tu konverzaci nechala. Když si přečte jméno příjemce otevře pusu dokořan a já jí rychle mobil vytrhnu a dám si ho do kapsy. Chci odejít,ale ona mě chytne a strčí do mě tak že se stehnem bouchnu do jedné ze sedaček,ale zrovna do opěradla ruky, takže to celkem bolí.Zaskučím tedy, ale hned na to se ke mně natiskne ona a výhružně mi kouká do očí. Poté její pohled sjede na mou ruku, přesněji na můj náremek. Zdá se jakoby chvíli přemýšlela. Sakra možná jí došlo, že je od Nialla, on ho přeci před ní kupoval. 

,,Ty krávo jedna...........sice nevím co na tobě Niall vidí nebo proč se s tebou baví, asi mu tě je prostě líto, protože jinak by s na tebe ani nepodíval,ale necháš ho napokoji ? Je ti to jasný ? On je jenom můj nikoho jinýho." zavrčí na mě mezi zuby asi, aby nás ostatní neslyšeli. 

,,Tak za prvý, tobě je hovno do toho co mezi námi je nebo není a za druhý, kdo ti brání ho dosat ? Nebo se snad bojíš, že tě ohrožuji ?" pozvednu obočí. Věřte mi, že ve vnitř se klepu jako blázen,ale jakoby mi Niall s Madison dodali určitou sebedůvěru se jí konečně postavit. 

,,Haha, nebuď vtipná. Ty oproti mně nejsi nic, oproti nikomu nejsi nic. Nechápu ani, že se s tebou baví ta zrzka. Ona taky teda za moc nestojí,ale i ty jsi opravdu pod její úroveň. " hlavou poukáže k okýnku kterým přesně vidíme na Madison opírající se o své auto. 

,,Vždyť i tvoji rodiče a brácha radši umřeli než aby s tebou byli." To už nevydržím a aniž bych o tom přemýšlela moje ruka vystřelí k Emylině tváři a já jí dám facku. 

,,Mě urážej. Ale moje přátele a mojí rodinu nech na pokoji." řeknu o něco hlasitěji a autobusem se ozve křik a potlesk od těch co tu ještě jsou. Nemůžu říct, že by mě to nepotěšilo. Že jsou taky jednou na mojí straně. 

,,Ty jedna malá kur........" začne křičet ročilená Emily,ale přeruší jí učitelka, která opět vstoupí dovnitř a upozornuje mě že bych už měla jít. Přikývnu tedy a autobus opustím nechávajíc za sebou překvapenou Emyli. Vystřelím z autobusu a mířím si to k Madison, který skočím kolem krku a poté co nasedneme do auta si opřu hlavu o okýnko.

,,Co se stalo ?" zeptá se zatímco vyjede. 

,,Je to v prdeli. Emily přišla na to, že se bavím s Niallem." povzdechnu si.

,,Ta už mi teď pokoj nedá." dodám.

,,Jak to zjsitila ?" zeptá se a tak jí začnu vyprávět vše od toho jak nás málem načapala v krámě se suvenýri až po to co jsem jí vrazila facku v autobusu. 

,,Pane jo, ty jsi se jí, ale postavila. To je přeci super. Myslím, že už si na tebe jen tak něco nedovolí. Jsem na tebe pyšná." usměje se.

,,No a nebo to bude ještě horší. Ještě že jí teď pár dní neuvidím." uchechtnu se. Když přijedeme domů jdeme se rovnou navečeřet a poté jdeme ke mně do pokoje jelikož jsem jí řekla, že pro ní mám překvapení. 

,,Tak ráda bych ti řekla co je v plánu zítra. S Niallem jsem domluvená, že pojedeme do jednich zahrad. Kam jsem se chtěla podívat, protože se tam poznali rodiče. Původně jsem myslela, že se zeptám tebe, ale on se tak nějak ptal první co mám v plánu. No a potom pojedu k němu se koupat a přijedou tam i kluci a máš tam přijet i ty. Dneska mi pošle adresu abych ti jí dala." usměju se nadšeně.

,,Omg takže já potkám Harryho ? A ne jenom jeho, ale i všechny ostatní ? Panebože,děkuju." skočí mi tentokrát ona kolem krku. 

,,Nemáš zaco." oplatím jí obětí.

,,No a to jako máte zítra takovýhle rande jo ?" pozvedne několikrát obočí.

,,To není rande." namítnu. 

,,No nevím, dva lidi jdou sami na procházku do romantickejch zahrad. Navíc se navzájem mají dost rádi. mně to jako rande zní." pokrčí rameny.

,,Ale není a nebudu se dohadovat." uchechtnu se.

,,dobře já už mlčím." se zasmáním zvedne ruce nahoru. Radši tedy změníme téma z Nialla na celé One Direction. Po chvíli se však jdeme každá vysprchovat a jdeme spát.

Dnešek byl celkm náročný...

Tak se hlásím s novým dílem. No je to celkem zajímavé ne ? Voltes a komenty potěší. Niki<3

Q: Máte nějaké otázky, které by vás ohledně nebo příběhu zajimaly ?
A: Ptejte se, budu ráda :)

The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat