21.

3.2K 145 21
                                    

Moje předposlední ráno v Londýně. Proběhne mi hlavou jako první, když mě vzbudí budík. S lehkým povzdechem ho vypnu a vydám se do koupelny vykonat ranní hygienu. Poté si obleču své tmavě modré kratší džíny bílé tílko a červenou bundičku jelikož dnes to vypadá na trochu chladné počasí. Poté si do batůžku připravím věci včetně dárku pro Nialla. Je to naše fotka, z prvního dne kdy zamnou přišel na tu lavičku a vyfotil nás. Nechala jsem jí včera vytisknout když jsme jely z grilovačky a poté jsem jí dala do bílého rámečku s modrým nápisem Nikdy na tebe nezapomenu, který jsem koupila. Poté se vydám na snídani a následně mě Madison odveze k autbobusu zatímco si povídáme celou cestu jako vždy. 

,,Bell, Bell vy jste fakt byli s Niallem spolu v Disneylandu ?" přiběhnou ke mně již před autobusem zase asi tři holky. Nojo opět jsme byli druhý den na internetu.

,,Jo." odpovím prostě a nadalé je ignoruji, nastupujíc do autobusu a míříc si až dozadu na své místo. 

,,Ahoj." pozdraví mě Adam spolu s tím jeho,kamarádem Benem.

,,Ahoj." oplatím jim pozdrav a sednu si na své místo. Po chvíli se už rozjedeme a já se tak připravuji na své poslední setkání s Niallem. Nejdřív nás však čeká návštěva China Townu, která ale trvá asi jen hodinu a půl,ale poté už nastává rozchod, který dnes máme delší jelikož nic na programu dneska už není. Rychle se zdýchnu, aby náhodou holky nenapadlo mě pronásledovat a vydám se k parkovišti, kde už na mě čeká přistavěné Niallovo auto. S úsměvem nastoupím.

,,Ahoj." obejmu ho na přivítanou.

,,Ahoj." usměje se. 

,,Kolik máš dneska času ?" zajímá se.

,,Čtyři hodiny." 

,,Takže stihneme skočit někam na jídlo ?" usměje se, zatím co já se připoutám.

,,Můžeme,ale upřímně bych si radši zase vzala jen něco do auta. Tady máme větší klid." pousměju se.

,,Dobře, jak jen si přeješ ? A co by sis dala ?" začne vyjíždět s parkoviště.

,,KFC ?" navrhnu.

,,Tak jedeme." mrkne na mě a tak si zajedemr pro jídlo než opět někde na velkém parkovišti zastavíme a pustíme se do něj.

,,Ni.....já bych ti chtěla něco dát." pousměu se poté a z batůžku vytáhnu dárek co pro něj mám. Už mi zbývá jen hodina než se s ním budu muset rozloučit.

,,Sice to není nic extra,ale zkrátka jsem ti chtěla,alespoň něco malého na rozloučenou dát." dodám a do ruky mu podám rámeček s fotkou. 

,,Ježíš, to je hezký, to je ten den kdy jsme se potkali, žejo ?" usměje se prohlížejíc si fotku.

,,Jo, stejně je moje nejoblíbenější z těch co spolu máme." usměji se.

,,To moje taky. Děkuju ti, tu si dám vedle postele." usměje se a poté se ke mně natáhne pro obětí. 

,,Ale taky pro tebe mám takovou maličkost." zaculí se a začne šahat do kapsy od mikiny.

,,Ni, ale já od tebe dárek nechci, ani radši nepočítam kolik peněz jsi za mě za ty dva týdny utratil." zakroutím hlavou.

,,Ale notak, mám z něj radost, tak mi jí někaž a radši zavři oči a nastav ruce." usměje se.

,,Tak dobře." souhlasím a udělám jak mi řekl. Cítím jak mi něco vloží do ruky.

,,Můžeš." Pomalu tedy otevřu oči a moje pusa se vytvaruje do tvaru o když spatřím co mám v ruce.

,,Ni, to nemůžu příjmout." zakroutím hlavou prohlížejíc si krásný stříbný řetízek se střírbným přívěskem N, které je ozdobeno černými kamínky.

The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat