,,Dobře babi měj se. Neboj užiju. Ahoj." rozloučím se s babičkou a ukončím hovoe. Přes den jsme byly doma a tak nějak si povídaly s Olivií a Patrickem. Vyprávěli jsme si různé vtipné příhody a taky jsme hráli nějakou stolní hru. Teď je však čas začít se připravovat na párty.
,,Tak a jde se chystat. Šup šup času máme málo, práce hodně. Musíme se obléct, namalovat, udělat vlasy a pak ještě oslnit kluky." vlítne mi do pokoje Madison jakoby mi četla myšlenky.
,,Až tak jo ? No já zas tolik líčení nemám." kouknu na ní nechápavě.
,,Ale já jo a ty mi určitě dovolíš tě namalovat." usměje se sebevědomě.
,,No...já ti nevím."
,,ale notak prosím. Chceš aby z tebe byl Niall hotovej ne ?" uchechtne se.
,,Nechci aby...." zkusim něco namítnou,ale ona mě okmažitě přeruší.
,,To teda chceš, takže pš a jdeme se chystat." zasměje se a tak se dáme do dvouhodinové práce na nás obou.
,,Tak, můžeš se podívat." usměje se na mě, když je semnou hotová a já se tedy kouknu do zrcadla.
,,No tyvole. To nejsme já." pootevřu pusu. Nikdy jsem neměla tak dokonalé líčení a vlasy jako teď.
,,Ale jsi a jsi sexy." usměje se. No fakt, je že fakt vypadam dobře. A když to o sobě řeknu já tak už je to opravdu co říct. Mám na sobě svoje černé šaty zhruba do půlky stehen s normálním véčkovým výstřihem a volnou sukní. Na obličeji mám snad vše co vás napadne. Makeup, pudr, korektor, tvářenku, upravené obočí, výrazné hnědé třpitivé stíny, které však v koutku oka přechazí do bílé, řasenku, která je nejspíš o dost lepší než ta moje jelikož tak dlouhé řasy jsem snad nikdy neměla a nakonec na rtech světle růžovou rtěnku. A vlasy mám upravené do pravidelných vln a přelakované, aby to opravdu drželo. Zkrátka vypadám sakra dobře.
,,Myslíš, že se budu Niallovi líbit ?" zeptam se s úsměvem.
,,To si piš. Hlavně, že jsi říkala, že ho dostat necheš." uchechtne se načež já protčím očima.
,,Mimochodem ty, ale taky vypadáš sakra dobře, Myslím, že jestli jsi si Liamam kolem prstu neomotala včera tak dneska určitě." zasměju se. Ona na sobě má světlounce růžvoé šaty také do půlky stehen, akorát ty její jsou takové volně splývavé a to i krátké rukávy. Ale jsou hezký a na její postavě s jejíma nohama vypadají ještě líp. Samozřejmě má perfektní i líčení a vlasy.
,,Děkuju, v to doufám" uchechtnu se a poté se párkrát spolu vyfotíme.
,,Tak asi jdeme. Každou chvíli tady bude taxi." usměje se a po mém přikývnuí si vezmem ještě své tašky a vydáme se dolu, kde se rozloučíme s jejími rodiči. Obujeme si boty. Já černé tenisky a ona růžové a vyrazíme. Naštěstí máme dobré šaty a ty tenisky k nim vypadají dobře, takže budeme moc trsat jak jen se nám bude chtít. Před domem nastoupíme do taxíku,který nám rodiče zaplatili a jedme ke klubu, kde máme sraz s kluky.
,,Tak nezapomeň. Úsměv a jdeme na to." mrkne na Madison, když taxík zastaví u klubu. Zaplatí mu peníze a poté se zasmáním obě vystoupíme. Už vidíme pětici kluků jak na nás čekají a tak se tam s úsměvem vydáme. Když si mě Ni všimne začne si mě prohlížet a já jsem nejednou pod jeho krásným modrým pohledem přeci jen trošku nervózní. Snad se mu budu líbit. tedy, ne, že by mi na tom nějak záleželo. To vůbec.
,,Ahoj holky." pozdraví nás jednohlasně.
,,Ahoj." i my se obě najednou usmějeme a já poté zamířm rovnou do Niallova roztaženého náručí.
ČTEŠ
The London Story (N.H.)
FanfictionDva týdny, dva lidé, dva odlišné osudy. Jedno město, jeden moment a......jedna láska ? Original story by @NikCik #1 v kategorii boyband (27. 2. 2020)