Epilog

3.9K 156 30
                                    

,,Hodně štěstí zdarví, hodně štěstí zdraví, hodně štěstí milá Courtney, hdoně štěsti zdraví." zpíváme všichni radostně zatímco Ni drží v ruce krásný velký červený dort ve tvaru noty do kterého jsou napíchany růžové narozeninové svíčky.

,,Sfoukni svíčky zlatíčko a něco si přej" usměji se na naší dcerku, která dnes slaví již své páté narozeniny. Ona tedy zavře oči a svíčky opravdu sfoukne načež my všichni zde začneme nadšeně tleskat. Je nás tady celkem dost. Já a můj manžel Niall samozřejmě, pak také jeho rodiče, Louis, Liam, Harry i Zayn se svými přítelkyněmi. Pak taky Madison s jejím přítelem a rodiči. Mimochodem s Liamem spolu už asi tři roky nejsou,ale rozešli se v dobrém a zůstali přátele. Oba mají teď své partnery a jsou spokojení. Ovšem Harrymu a Louimu to vydrželo dodnes. Stejně tak to vydrželo i Adamovi a Benovi, kteří zde taky jsou. Pamatujete si na to jak jsem v nich vlastně až po čtyřech letech na střední našla dobré kamarády ? No tak to přátelství nám zůstalo a dokonce jsme si spolu s Adamem založili taneční studio, které má celkem velký úspěch. No a tak jsou tady všichni naši přátelé a rodina, na které bych nedala dopustit. Všichni žijeme tady v Londýně tedy samozřejmě až na Niallovi rodiče. A pro naší malou Courtney to jsou všechno ty nejlepší tety a strejdové. A tak spolu všichni celé odpoledne slavíme její páté narozeniny. naštěstí však není vůbec rozmazlená. S Niallem jsme se shodli, že jí chceme vychovat normálně a ne moc jí rozmazlovat. Jasně, že dostává hezké dárky nebo tak, když si to můžeme dovolit tak proč ne, ale přesto jí učíme aby si vážila toho co má a aby to nebrala jako samozřejmostí. A zatím se nám to daří za což jsme oba dva nanejvýše rádi. 

,,Mami povíš mi o tom jak jste se s tatínkem poznali ?" zeptá se Courtney když jí večer uložím do jejích růžových peřin a upře na mě své modré oči,které sdělila po Niallovi. Po mě má tmavěhnědé vlasy.

,,Tak dobře,ale hajni si už." usměji se na ní a ona se tedy spokojeně přitulí ke svému bílému medvídkovy, který je její nejoblíbenější plyšák už od narození.

,,Já jsem se narodila v Manchesteru, ale jednou jsem jela na výlet se školou do Londýna. Tvýho tatínka jsem měla ráda už tenkrát. Byla jsem jeho velká fanynka. A právě v Lodnýně se mi splnil můj sen a potkala jsem ho. Pamatuji si to jakoby to bylo včera. Zrovna jsem se procházela jednou z ulic, když jsem ho před sebou uviděla. Byl takovej jakýho jsem si ho představovala. Bohužel jsem nebyla u holek ve tříde moc oblíbená a ony tam byly taky, takže mě ani nenechaly se s ním vyfotit a já jsem tedy smutně odešla do vedlejší ulice. Jenže on zamnou přišel, vyfotil se semnou a začali jsme si povídat. Potom mě pozval na kafe. Byl skvělej opravdu moc se mi líbil. Ten den jsme si vyměnili číslo a pak už to šlo jak po másle. Každý den jsme se sházeli, psali si a volali. Jenže pak jsem musela po dvou týdnech odjet zpět domů do Manchesteru. Bylo to těžký loučení. Jenže se něco stalo a on zamnou opět přijel a nabídl mi abych se k němu nastěhvoala, souhlasila jsem a tak jsem se přestěhovala sem. Byli jsme štastní a po dvou letech mě táta požádal o ruku." se zamilovaným úsměvem vydechnu zatímco ona mě se zaujetím pozoruje.

,,Jak tě požádal o ruku ?" zajímá se dál.

,,Byli jsme v jedné zahradě v jednom krásném altánku, který pro mě hodně znamenal a tam se mě zeptal jestli si ho vezmu. Byl to nejkrásnější večer v mém životě." vlastně to byl ten samý altánek ve kterém se poznali moji rodiče.

,,A pak jsi se nám narodila ty a to byla další kouzelná chvíle. Byli jsme naprosto nadšení, že tě máme." usmívám se pořád.

,,To je hezký. A mamí takže tobě se táta líbil hned ?" zajímá se dál. Vlastně mi celkem připomíná mě když jsem byla malá, byla jsem stejně zvědavá.

The London Story (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat