,,Ahoj Mad." obejmu Madison, když s Niallem otevřeme dveře s v nich stojí má zrzavá kamarádka.
,,Ahoj." usměje se na mě a když se odtáhneme koukne na Nialla.
,,Nialle tak to je moje kamarádka Madison." usměji se.
,,Ahoj." mávne na něj trochu nejistě Mad.
,,Ahoj, rád tě poznávám." přitáhne si jí Niall do obětí na přivítanou.
,,Vy už jste byli v bazénu jo ?" zasměje se když si prohlídne naše mokré vlasy a my oba přikývneme. V tom se ozve opět zvonek a Ni otevře. Dovnitř vpadne čtveřice kluků a mně se tak trochu zastaví srdce. S Madison si vyměníme pohledy a je nám jasný na co obě právě teď myslíme. Panebože my stojíme v jednom pokoji s celou skvardou One Direction. AAAA. Kdyby jsme byly samy tak už skáčeme radostí dva metry do vzduch.
,,Takže kluci tohle jsou Bella a Madison a holky, přepdpokládám, že kluky vám představovat nemusím." zasměje se Ni my s ním. Se všemi se přivítáme obětím. Ani si nedovedete přestavit jak jsem teď štastná.
,,No tak jdeme do bezénu ne ?" křikne nadšeně Louis poté co prohodíme pár vět na seznámení. S Madison tedy zapluji do koupelny, aby se i ona mohla převléct do svých červených plavek a poté jdeme blbout do bazénu.
,,Tonight let's get some and live while we're young......" dozpíváme všichni splečně a Ni zahraje na kytaře ještě pár akordů než i ona uticne. Už nás nebavilo blbnout v bazénu tak jsme si sem šli jen tak zpívat.
,,Upřímně ? Je mi jedno, že teď budu znít jako šílená fanynka, což jsem tak trohu byla, ale musím to říct. V životě by mě nenapadlo, že budu zpívat s váma, vaší písničku, u jednoho z vás doma." uchechtne se Madison a my všichni se zasmějem s ní.
,,Počkej jak to myslíš byla ? To jako jsi nás poznala a už nejsi nebo co ?" nafoukne tváře Loui.
,,Ne tak to nemyslím,ale přeci jenom už nejste prostě jenom One Direction. Teď jste prostě fajn kluci se kterejma je sranda." vykroutí se z toho.
,,No dobře, zachránila jsi to." mrkne na ní Liam.
,,Hele kluci a jdem zítra do toho klubu teda ?" zeptá se Zayn.
,,Jo jasný jdeme pařit. Necete jít s náma holky ?" zeptá se Harry přehazují si ruku přes Louisovo rameno. Loui k němu zvedne usměvavý pohled a poté jakoby nic se opět koukne na nás. Moment uteklo mi něco ?
,,No mohly by jsme." pokrčím rameny a kouknu na Madison.
,,Teda jestli nás rodiče Madison pustěj. Přeci jenom mají za mě zodpovědnost a správně by mě samotnou neměly pouštět ven vůbec." dodám se smíchem.
,,Myslím, že to nebude problém, půjdem rády." usměje se ona.
,,Super a ještě něco jsme vám vlastně chtěli navrhnout." pousměje se Niall a přejde ostatní kluky pohledem. nějaký překvápko o kterým nevím ?
,,Povídej." vyzvu ho s lehkým úsměvem.
,,Zkrátka máme v neděli tady v Londýně koncert tak jsme mysleli jestli tam nechete jít ?" usměje se. S Mad na sebe koukneme s pootevřenou pusou.
,,Joo, půjdeme moc rády." řekneme najednou nadšeně a já aniž bych o tom přemýšlela skočím kolem krku Niallovi sedícímu vedle mě.
,,Děkujeme moc." opět se obě usmějeme.
,,Nemáte zač." umějí se ostatní a my ještě jdem tedy každého zvlášt obejmout. Povídali jsem si tady ještě skoro tři hodiny než jsme tedy musely jet s Madison domů. Bylo to skvělé odpoldne. Vlastně cely den.
,,Tak co jak se ti kuci líbili ?" zeptám se když už po večeři i po sprše sedíme u mě na posteli jako snad každý večer.
,,Jsou skvlěý, přesně takový jaký jsem si je představovala. Ale Liam, ten je mnohem sladší než na obrazovce." usmeje se, ale není to jen tak ledajaký úsměv. Ona je do něj snad zamilovaná.
,,Počkej Liam ? Uteklo mi něco ? Já myslela, že jsi celá pryč z Harryho." necápvě na ní kouknu.
,,Jo já vím, taky jsem si to myslela, ale Liam on.....já nevím jak to říct. Ale jak jsme si povídali sami chvíli tak byl tak pozorej. Zajímal se co mám ráda a tak a co si budeme povídat ten jeho kukuč je prostě roztomilej a to tělo. Bože lepší jsem neviděla." zamrká.
,,No nene ty jsi se do něj zabouchla." řeknu o něco hlasitěji.
,,Možná...." kousne se do rtu.
,,Harry je sice taky cute a to všecno,ale prostě Liam mě fakt překvapil. Navíc nevím jestli jsi si toho všimla, ale Harry se celkem měl k Louimu. Nezdálo se ti ?" koukne na mě zyšleně.
,,Žejo ? Taky jsme na ně koukala. Pořád se na sebe tak potutelně usmívali. A Harry když seděl vedle něj tak vždycky měl buď ruku přehozenou přes jeho ramena nebo "nenápadně" na jeho stehně. Myslíš, že je Larry real ?" zeptám se.
,,No myslím, že jo. Musíme to zjsitit."
,,To teda." souhlasím.
,,No a co vy vůbec. Co vaše dopoledne lomeno odpoledne s Niallem ?" zeptá se. A tak začnu vyprávět a vyprávět a povím jí vše od odjezdu z domu až po ty divné sliby, které jsme si vyměnili.
Doufám, že on ten svůj neporuší, už takhle vím, že mě bude bolet se s ním loučit. Natož kdyby mi opravdu pomotal hlavu. Já mu tedy zaručeně nedám důvod mě milovat, takže alespoň s tím jsme v pohodě. Vždyť nikdo jako on by mě prostě nikdy nemohl milovat.
Nebo jo ?
Tak dnes jsem tady s trochu kratším dílem, ale nebojte ten příští je zase mega dlouhý. Prosím o voltes a komentiky. Niki <3
Q: Nejoblíbenější zvíře ?
A: Bílý tygr
ČTEŠ
The London Story (N.H.)
FanfictionDva týdny, dva lidé, dva odlišné osudy. Jedno město, jeden moment a......jedna láska ? Original story by @NikCik #1 v kategorii boyband (27. 2. 2020)