,,Bell, Bell vstávej máme problém." probudí mě ráno něcí hlas a když se zamračením otevřu oči spatřím mojí zrzavou kamarádku.
,,Co se děje ?" zeptám se a promnu si oči.Kouknu na hodiny, ještě je chvíle před tím než mi bude zvonit budík. Co je tak důležitého, že mě budí. Pouze mi věnuje smutný pohled a natáhne ke mně ruku s jejím bílým mobilem. nehchápavě ho vezmu do ruky a začnu si číst článek co je zde rozkliklý.
Smutná zpráva pro fanynky One Direction. Zdá se, že hned dva členové jsou čerstvě zadaní. V pondělí večer jsme přistihli Liama Payna na rande s neznámou dívkou a včera se nám to samé stalo s Niallem Horanem. Ani jedno setkání nevypadalo pouze přátelsky. A tak je nám líto dívky, zdá se, že Liam Payne už se vypořádal s rozchodem se svou dlouhodobou bývalou přítelkyní Sofií a našel si novou lásku a Niall Horan, který byl prý dlouho volný už taky objevil svou lásku. O dívkách zatím bohužel nic nevíme,ale hned jak něco zjistíme budeme vás informovat.
Přečtu si a poté sjedu níže kde je několik fotek jak Madison a Liama tak mě s Niallem. Naštěstí nevyfotili jak jsme se líbali, to by bylo špatný.
,,No.......tak to je dobrý." povzdechnu si a vrátím jí mobil zatímco ona si ke mně sedne.
,,Alespoň, že nevyfotili ten váš polibek." podotkne.
,,Jo, to samý jsem si taky říkala. Takhle pořád ještě můžeme okecat ež jsme jenom kamarádi. Což taky jsme. Co budete dělat vy s Liamem ?"kouknu na ní.
,,No my asi řeknem pravdu. Stejně by to jednou přišlo. Přiznáme, že jsme spolu. Už jsme se o tom s Liamem bavili." vysvětlí.
,,Máš celkem štěstí, že alespoň víš jak na tom jste. Já po tom včerejším polibku nevím už snad vůbec nic." následuje další povzdech.
,,Neboj, to bude dobrý. Uvidíte se dneska ?" zeptá se s lehkým úsměvem.
,,Jo, zase přijede do centra." usměji se zamilovaně.
,,Vy jste spolu tak roztomilí. No nic,tak já tě nechám se obléct." obejme mě a poté opustí můj pokoj. Vylezu tedy z postele a obleču si černé džíny, bílé tričko a černou koženou bundičku, kterou mám půjčenou od Mad. Poté v koupelně vykonám ranní hygienu, jdu na snídani a poté jedme k autobusu. Tady se samozřejmě rozloučím s Madison a nastoupím do autobusu.
,,Bello, Bello je to pravda ?"
,,Ty fakt chodíš s Niallem ?" začnou se překřikovat skoro všichni zde a seběhnou se ke mně tak že se v té malé uličce malém ušlapou. Aha takže moje doufání, že to neviděli asi bylo zbytečný. Chvíli na ně nechápavě koukám než zase začne mluvit jedna z holek.
,,Tak je to pravda ?"
,,Do toho vám nic není." řeknu trošku napruženě a začnu se jimi prorvávat.
,,Ale notak, povídej jak jste se poznali ?" začne škemrat zase jiná.
,,Tak jí nechte bejt ne ? Očividně se s váma o tom bavit nechce." zastane se mě jeden z kluků. Konkrétně ten, se kterým jsem se minule bavila u toho autobusu. Tuším, že to je Adam. Všichni si tedy s nějakým zabručením sednou zpátky na svoje místo. Konečně začnu tedy procházet až ke svému místu a cesou si samozřejmě nedokážu nevšimnou Emilyna hnusného pohledu na mou osobu. Pokračuji dále do autobusu.
,,Děkuju Adame." usměji se na něj a následně si sednu na svoje místo. Sedí totiž se svým kamarádem předemnou.
,,To je v pohodě. Co přišly do autobusu nemluví o ničem jiným." otočí se na mě a protočí očima.
ČTEŠ
The London Story (N.H.)
FanfictionDva týdny, dva lidé, dva odlišné osudy. Jedno město, jeden moment a......jedna láska ? Original story by @NikCik #1 v kategorii boyband (27. 2. 2020)