-Λυδία ίντα κάνεις ακόμα στο κρεβατι; Κουζουλάθηκες;; , ακούω την μαμά μου να φωνάζει δίπλα στο αυτί μου.
-Άσε με ρε μαμά! Δεν πάω σχολείο το αποφάσισα θα μείνω σπίτι.
-Ίντα λες παιδί μου θες να με τρελανεις πρωί πρωί;;;Αχ ρε μάνα δεν καταλαβαίνεις... Πότε δεν το έκανες.
-Εντάξει σηκώνομαι.
Της λέω και φεύγει από το δωμάτιο.Πως γίνεται, στα 17 μου, να πρέπει να αλλαξω σχολείο και να κάνω καινούριες γνωριμίες, σε τόσο δύσκολες εποχές; Αν και υπάρχουν παιδιά από το σχολείο μου αλλα και πάλι υστερούμε σε αριθμό. Αλλά τουλάχιστον θα έχω μαζί τον Ορέστη και την Σοφία, τους δύο κολλητούς μου.
Με αυτές τις σκέψεις μπαίνω στο μπάνιο για να κάνω ένα γρήγορο ντουζ.
Βγαίνω και προσπαθώ να αποφασίσω τι θα βάλω....Κατέληξα σε αυτα και στο κάτω κάτω σε όποιον αρεσω!
🔫🔫🔫
Κατεβαινοντας στην κουζίνα βρίσκω την μαμά μου και τον Άρη να μιλάνε. Σταματάνε αμέσως την συζήτηση μολις μπαίνω στο δωμάτιο όμως εγώ άκουσα κάτι για έναν Άλεξ.Αρ: Καλημέρα μικρό.
Μου είπε χαμογελώντας.
Λ: Πολλά κέφια βλέπω αν και πρωί και ξεκινάμε και το σχολείο.
Μ: Επιτέλους σηκώθηκες.
Μου λέει η μαμά μου και ο τόνος της αρχίζει να με εκνευρίζει.
Χωρίς να πω τίποτα άρχισα να τρώω το πρωινό μου.
Μόλις πάω να βάλω την τελευταία μπουκιά στο στόμα μου χτυπάει το κουδούνι και χαμογελάω γιατί... ξέρω ακριβως ποιοι ειναι.Λ: Μαμά φεύγω.
Μ: Εντάξει παιδί μου καλη αρχή.
Λ: Ευχαριστώ μαμά... Ααα και Άρη μην αργήσεις να έρθεις και κανεις από τώρα κακη εντύπωση.Του λέω και τρέχοντας παίρνω την τσάντα μου, ανοίγω την πόρτα και πέφτω στην αγκαλιά που χρειάζομαι περισσότερο αυτή την στιγμή. Του Ορέστη!
Ο: Καλημέρα γλυκούλα μου. Γιατί τέτοιες αγάπες πρωί πρωί τι έπαθες;
Λ: Πρέπει να έχω κάτι για να σε αγκαλιάσω;
Ο: Άστα αυτά πες τι εγινε;
Σ: Αφού ξες ρε Ορέστη. Δεν θέλει να πάει σε αυτό το σχολείο, άλλωστε φρόντιζε να μας το υπενθυμίζει όλο το καλοκαίρι.🔫🔫🔫
Φτανοντας έξω απο αυτο το διαολεμενο σχολείο αναστεναζω και σκέφτομαι πως όλα είναι θέμα αυτοπεποίθησής. Έτσι τιναζω το μαλλί , πλησιάζω πρώτη την πόρτα και με αποφασιστικότητα την ανοίγω.🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Hey unicorns
ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 😆
Τι λέτε θα συναντηθούν στο σχολείο και αν ναι τι θα γίνει?????
Πως θα αντιδράσει ο Άλεξ όταν την δει ????
Και κυρίως όταν μάθει ποια ειναι ??Σποϊλερ 🔫 πρώτες εντυπώσεις
Και μην ξεχνάτε ⤵
ESTÁS LEYENDO
Όπλο το πάθος μας
RomanceΑλέξανδρος και Λυδία Ένας έρωτας που προσπαθεί να ανθίσει ανάμεσα σε τόσο μίσος. Αν και μια χρόνια βεντέτα χωρίζει τις 2 οικογένειες, αυτό δεν θα γίνει εμπόδιο για τους 2 νέους να ανακαλύψουν το πάθος τους . Εκείνη μια πολλα υποσχόμενη μαθήτρια , π...