κεφ 28

171 11 9
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.






Αλ: Λυδία δεν πιστεύω να σκέφτεσαι πραγματικά να δεχτείς την πρόταση αυτού.

Μου είπε και μπορούσα να διακρίνω τον πόνο πίσω από το βλέμα του. Πραγματικά δεν  ξέρω τι να πω, νιώθω σαν κάποιος να μου είχε κλίσει το στόμα. Περίμεναν και οι δύο την απάντησή μου και εγώ η ίδια δεν την ήξερα! Με τον Αλέξανδρο τα πράγματα είναι καλύτερα μεταξύ μας τις τελευταίες μέρες, αλλά το έχουμε δοκιμάσει ήδη αρκετές φορές και έχω αρχίσει να πιστεύω ότι η σχέση μας είναι καταδικασμένη να αποτυγχάνει. Ίσως μια καινούργια αρχή  με τον Ανδρέα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι.

Λ: Αλέξανδρε καλύτερα να φύγεις.

Του είπα με μισή καρδιά. Δεν είμαι σίγουρη για αυτή μου την επιλογή, αλλά είμαι αποφασισμένη να πάρω αυτό το ρίσκο και ίσως να χαλάσω την σχέση μου με τον Αλέξανδρο ανεπανόρθωτα.

Αλ: Λυδία σκέψου σε παρακαλώ τι κάνεις. Εγώ νόμιζα πως είχαμε αρχίσει να χτίζουμε την σχέση μας ξανά.  Νόμιζα πως... άστο. Ξέρεις κάτι, αυτή την φορά θα φύγω εγώ.

Μου είπε και με την τελευταία του φράση η καρδιά μου έσπασε ολοκληρωτικά! Αλλά έπρεπε να γίνει. Έπρεπε... ίσως σε λίγο καιρό όλα να είνα μια χαρά, ίσως να γίνουμε και οι δύο ευτυχισμένοι τελικά.

Μετά την τελευταία του κουβέντα, φεύγει και εγώ μένω μόνη μου με τον Ανδρέα.

Λ: λυπάμαι για αυτό που συνέβη μόλις.

Αν: μην αγχώνεσαι δεν έγινε και τίποτα, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην χαλάσει την μέρα μας. Η πρότασή μου ισχύει ακόμα.

Λ: κοίτα θα πάω μέχρι το σπίτι μου να αλλάξω ρούχα και να δω πως είναι οι δικοί μου και μετά ευχαρίστως να πάμε όπου θες.

Αν: ξέρεις κάτι, αν είναι μπορούμε να βγούμε το βράδυ για να φαγητό, να ξεκουραστείς κιόλας.

Λ: έχεις δίκιο, καλύτερα, γιατί και εσύ μόλις τελείωσες την βάρδια σου.

Αν: αν είναι τότε, τα λέμε πάλι το βράδυ. Το κινητό μου το έχεις οπότε στείλε μου με μήνυμα την διεύθυνση σου, για να έρθω να σε πάρω.

Όπλο το πάθος μαςOnde histórias criam vida. Descubra agora